Strona główna Credit Agricole
Aby uzyskać informację o wyciągu z karty kredytowej, skontaktuj się z nami:
Chargeback to darmowa usługa, którą masz w każdej karcie kredytowej i debetowej organizacji Mastercard i Visa. Usługi nie musisz aktywować. Możesz z niej skorzystać w przypadku problemów z zakupem towaru lub usługi, za które zapłaciłeś kartą i w prosty sposób odzyskać pieniądze. Twoje środki na karcie kredytowej i karcie debetowej są zawsze bezpieczne.
Sprawdź w jakich sytuacjach warto skorzystać z usługi chargeback:
O chargebacku dowiesz się również z filmu poniżej:
Jest to usługa, która pozwoli Ci w wygodny sposób opłacać domowe rachunki, np. za:
Rachunki opłacasz przelewem bezpośrednio z rachunku karty kredytowej na rachunek instytucji. Nie używasz karty, a transakcja traktowana jest jako bezgotówkowa. Oznacza to, że w przypadku spłaty w okresie bezodsetkowym, wskazanym na wyciągu, nie zostaną naliczone odsetki.
Aby skorzystać z opcji Twoje Rachunki, najpierw musisz zdefiniować odbiorców płatności. Możesz to zrobić w dowolnej placówce banku. Weź ze sobą dokumenty, np. faktury, rachunki. Muszą być one wystawiona na posiadacza karty lub jego małżonka i powinny zawierać dane instytucji, na rzecz której chcesz robić przelewy. Doradca zdefiniuje odbiorców płatności, a kolejne przelewy możesz realizować:
Karta chromatyczna to taka karta, która wydaje się zmieniać kolory w zależności od kąta, pod jakim na nią patrzymy.
Nie mamy kart chromatycznych.
Więcej na temat materiałów, wykorzystywanych przy produkcji kart, przeczytasz na stronie naszej akcji #mniejplastiku.
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej. Pozwala ona na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej. Co ważne, karta kredytowa nie musi być powiązana z kontem osobistym.
Zapoznaj się z ofertą kart kredytowych banku Credit Agricole.
Kod CVC2/CVV2 to trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty, który stanowi zabezpieczenie naszej karty płatniczej przy płatnościach zdalnych, np. w przypadku zakupów przez Internet.
Jeśli chcesz poznać ofertę kart kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Okres bezodsetkowy umożliwia odroczenie w czasie spłaty zobowiązań z tytułu transakcji bezgotówkowych - czyli dokonanych w sklepach i w innych miejscach akceptujących karty płatnicze, ale także przelewy realizowane z rachunku karty kredytowej w opcji Twoje Rachunki.
To czas, w jakim możesz uregulować swoje zobowiązania względem banku, nie ponosząc dodatkowych kosztów z tytułu odsetek. Warunkiem skorzystania z okresu bezodsetkowego jest całkowita spłata zadłużenia wykazanego na wyciągu w danym okresie rozliczeniowym.
Okres bezodsetkowy trwa zazwyczaj od 50 do 60 dni i podzielony jest na dwa cykle:
W okresie rozliczeniowym dokonujesz codziennych płatności w ramach przyznanego limitu na karcie kredytowej. Po upływie 30 dni bank podsumowuje Twoje wydatki. Od tego czasu masz 20 - 30 dni na spłatę zadłużenia aby uniknąć kosztów związanych z odsetkami.
Plan Ratalny to specjalna opcja w karcie kredytowej - możesz rozłożyć zadłużenie na wygodne raty. Z gwarancją, że nie wzrosną one przez cały okres spłaty, bo są oparte na oprocentowaniu stałym z dnia, w którym włączysz usługę. Planem Ratalnym możesz objąć dowolny zakup lub kilka transakcji na łączną kwotę min. 300 zł. Plan Ratalny dopasujesz do swoich potrzeb – możesz wybrać liczbę rat do spłaty:
Za włączenie usługi pobieramy prowizję 1% min. 5 zł i naliczamy ją od kwoty, którą przenosisz na Plan Ratalny. Dla karty maXima z abonamentem Premium nie zapłacisz prowizji za otwarcie Planu Ratalnego.
Dopasuj Plan Ratalny do swoich potrzeb - sprawdź, jaka kwota raty będzie dla Ciebie najwygodniejsza do spłaty.
Co miesiąc doliczymy tę ratę do kwoty minimalnej wymaganej na rachunku Twojej karty. Całość pokażemy Ci na wyciągu z karty kredytowej. Na wyciągu z rachunku karty kredytowej dostaniesz informację o kwocie raty i liczbie rat pozostałych do spłaty.
Plan Ratalny włączysz:
Polecenie Zapłaty to forma automatycznej spłaty zadłużenia na karcie kredytowej. Z usługi automatycznej spłaty możesz skorzystać jeśli:
Usługa automatycznej spłaty zadłużenia jest dostępna w dwóch wariantach:
Wariant wybierasz sam w momencie uruchomienia usługi. Możesz też zawsze dokonać jego zmiany - wystarczy, że złożysz odpowiednią dyspozycję w dowolnej placówce banku lub pod numerem serwisu telefonicznego CA24. Polecenie zapłaty pozwala na odwołanie płatności - zarówno najbliższej planowanej, a także płatności już zrealizowanej (przez 8 tygodni od daty realizacji).
Usługa Fast Track to najszybszy sposób przejścia odprawy bezpieczeństwa na lotnisku.
Wyciąg elektroniczny to alternatywna, wygodna i bezpłatna forma otrzymywania comiesięcznego wyciągu z rachunku karty. Wyciąg elektroniczny możesz pobrać w CA24 eBank i w aplikacji mobilnej CA24 Mobile.
Dla karty kredytowej maXima wyciąg dostępny jest wyłącznie w formie elektronicznej.
To szybki, bezpieczny i wygodny sposób płatności przy użyciu karty - wystarczy zbliżyć kartę do terminala, w razie potrzeby wprowadzić PIN i gotowe!
Jak to działa?
Bezpieczeństwo
Płatności zbliżeniowe telefonem, zegarkiem i opaską
Możesz dodać swoje karty do telefonu i korzystać z Google Pay lub Apple Pay lub do zegarka i korzystać z Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY!.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej, która pozwala na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej. Karta kredytowa nie musi być powiązana z kontem osobistym.
Więcej na temat zalet karty kredytowej »
W takim wypadku należy dla bezpieczeństwa jak najszybciej zastrzec kartę. Sprawdź, jak to zrobić na stronie zastrzeżenie karty. Znajdziesz tam potrzebne numery telefonów i informację, w jaki sposób zamówisz nową kartę.
Znalezioną kartę kredytową należy zastrzec, dzwoniąc na infolinię banku (numer telefonu na infolinię znajduje się na odwrocie karty) lub oddać ją do banku, który ją wydał. Możesz to zrobić w najbliższej placówce lub wysyłając kartę na adres korespondencyjny banku (podany na rewersie karty płatniczej).
Gdy upłynie data ważności karty lub gdy karta ulegnie zniszczeniu, rekomendujemy przynieść kartę do dowolnej placówki naszego banku lub ją nam wysłać. Ze względu na zawartość takich stałych elementów jak: antena, chip czy pasek magnetyczny kartę zniszczymy i przekażemy do naszego partnera, który zajmuje się recyclingiem. W każdej placówce znajdują się specjalne pojemniki na zużyte karty. Nie mamy niszczarek.
Kartę można również zniszczyć samodzielnie. Najlepiej przeciąć ją wzdłuż paska magnetycznego oraz w miejscu, gdzie jest chip. W przypadku kart z funkcją zbliżeniową - dodatkowo trzeba przeciąć kartę prostopadle do paska magnetycznego, dzieląc w ten sposób kartę na dwie części.
Tak to bezpieczne, ponieważ po wpisaniu danych karty przejdziesz na zabezpieczoną stronę płatności, która zapewnia odpowiedni poziom szyfrowania informacji.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Tak, można zdefiniować automatyczną spłatę zadłużenia na karcie w opcji Polecenie Zapłaty. Opis jak to zrobić znajdziesz w pytaniu "Co to jest Polecenie Zapłaty?".
Własny nadruk na karcie płatniczej nie jest dostępny w naszym banku. W przypadku kart debetowych, można natomiast wybrać jeden z kilkudziesięciu wizerunków karty dostępnych w naszym katalogu.
Środki na karcie kredytowej mogą być rezerwowane - operacja ta polega na blokowaniu środków na okres maksymalnie 7 dni.
W wielu wypożyczalniach samochodowych na całym świecie do rezerwacji wymagana jest karta wypukła. Karta kredytowa maXima jest kartą embosowaną, czyli wypukłą. Bez problemu zapłacisz nią za wynajem samochodu w wypożyczalniach.
W naszym banku ułatwienia dla osób słabowidzących i niewidomym ma karta maXima. Posiada ona specjalne wycięcie, tzw. blind notch. Wycięcie pozwala na łatwiejsze korzystanie z karty, np. podczas wypłaty gotówki z bankomatu.
Nie, komornik nie ma prawa zająć ani karty kredytowej, ani przyznanego przez bank limitu na koncie.
Usługa 3D-Secure to zabezpieczenie transakcji w internecie, które wynika z zastosowania dyrektywy PSD2. Podczas płatności naszymi kartami kredytowymi, w sklepach z oznaczeniami Mastercard SecureCode, Mastercard ID Check, Verified by Visa lub Visa Secure może być wymagane podanie kodu 3D-Secure.
Kod wyślemy na Twój numer telefonu, który mamy w banku. Dodatkowo może być też wymagane wpisanie PIN-u karty (tego samego, którego używasz np. w bankomacie).
Strona do wpisania kodu 3D-Secure i PIN-u karty będzie wyglądała tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Tak, w każdym momencie możesz zawnioskować o zmianę limitu kredytowego na swojej karcie kredytowej. Wyższy limit to większe możliwości w planowaniu wydatków oraz większa elastyczność w realizowaniu planów. Limit możesz podnieść na dwa sposoby:
Jeżeli Twój dochód nie uległ zmianie, do podniesienia limitu wystarczy tylko dowód osobisty. W przeciwnej sytuacji będziemy potrzebowali Twojego aktualnego zaświadczenia o dochodach. Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach przedstawi konsultant lub doradca.
Tak, w każdym momencie możesz zmienić wybrany abonament swojej karty kredytowej maXima. Pamiętaj, że zmiana abonamentu następuje zawsze od początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Abonament możesz zmienić na trzy sposoby:
Informacje dotyczące opłat za kartę kredytową dostępne są w tabeli opłat i prowizji.
W naszym banku można rozłożyć spłatę karty kredytowej na stałe, równe raty. Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Program „Maksymalnie zakupowy” obowiązywał do 31 grudnia 2024 r. a program „Maksymalnie zakupowy II’ jest jego nową odsłoną obowiązującą od 1 stycznia 2025 r.
W programie „Maksymalnie zakupowy II” klienci mogą otrzymywać zwroty w zależności od wybranego abonamentu:
Maksymalna wartość zwrotów:
Więcej o karcie kredytowej Visa Maxima oraz Mastercard Maxima oraz o programie „Maksymalnie zakupowy II” dowiesz się na stronie.
Naliczane są tylko transakcje wykonane na terenie Polski. Transakcje są przeliczane na walutę rachunku (złoty) z zastosowaniem wyłącznie kursu przeliczenia waluty ustalonym przez organizację płatniczą Mastercard.
Z usługi Fast Track w ramach Strefy Premium możesz korzystać zarówno Ty jak i osoby Tobie towarzyszące w ramach limitu wejść, który przysługuje Tobie. Oznacza to, że jeżeli pozostały Tobie przykładowo 3 wejścia to możesz wykorzystać to dla siebie i dwójki osób bliskich.
Tak. Użytkownik karty dodatkowej, który wykonuje transakcje zgodnie z zasadami programu, zbiera punkty, które są dodawane do ogólnej sumy punktów posiadacza karty głównej. Tylko właściciel karty głównej może się zalogować w programie, zatem tylko on może wymienić zebrane punkty na nagrodę.
Wybór celu/nagrody jest konieczny, natomiast nie oznacza braku dostępu do pozostałych celów/nagród prezentowanych w katalogu programu. W każdym momencie możesz wybrać inny cel/nagrodę lub wymienić punkty na cel/nagrodę.
Informacje o posiadaniu karty trafiają do bazy BIK - zarówno te pozytywne, jak i negatywne.
Karta kredytowa pozwala na łatwe i szybkie płatności za codzienne zakupy, dokonywanie rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec.
Warto też docenić łatwy dostęp do dodatkowych środków, dostępnych w ramach limitu dostępnego na karcie. Dodatkowo z kartą możesz mieć dodatkowe benefity: pakiety ubezpieczeń, zwroty części środków za zakupy i inne promocje dostępne jedynie dla posiadaczy karty. Karta kredytowa jest również przydatnym narzędziem w budowaniu pozytywnej historii kredytowej.
Karta może zostać zablokowana w przypadku podejrzanej transakcji lub błędnej autoryzacji (trzykrotnie źle wpisany numer PIN). Jeśli dojdzie do takiej blokady, należy się skontaktować z Infolinią CA24.
Dodatkowo blokada może nastąpić w związku z brakiem aktualnych danych, zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta. W takim przypadku również możemy zablokować dostęp do usług lub wypowiedzieć umowę. Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Może być kilka powodów: funkcja płatności zbliżeniowych może być wyłączona, problem leży po stronie terminala lub karta mogła się uszkodzić. W pierwszej kolejności sprawdź stan swojej karty. Wykonaj choć jedną transakcję z umieszczeniem karty w terminalu lub bankomacie i z podaniem PIN przed dokonaniem kolejnej płatności zbliżeniowej.
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy:
Potencjalnych przyczyn odrzucenia transakcji kartą może być wiele. Do najczęstszych powodów należą m.in.:
W celu wyjaśnienia takiej sytuacji skontaktuj się z nami:
Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Karta kredytowa pozwala również na łatwe i szybkie dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacje w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu.
Szukasz informacji ze świata finansów? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj interesujące publikacje prosto na Twojego maila.
Wycięcie na krótszym boku karty kredytowej to tzw. blind notch. Ułatwia korzystanie z karty osobom słabo widzącym i niewidomym, np. podczas wypłaty gotówki z bankomatu.
Program „Maksymalnie zakupowy” obowiązywał do 31 grudnia 2024 r. Od 1 stycznia 2025 r. dla posiadaczy kart kredytowych Visa Maxima i Mastercard Maxima przygotowaliśmy program „Maksymalnie zakupowy II”. Więcej o programie dowiesz się na stronie.
Kartą maXima możesz płacić wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności kartą: w sklepach i w punktach stacjonarnych, przez internet i w aplikacjach mobilnych. Kartę możesz dodać do aplikacji Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY! i płacić smartfonem, zegarkiem lub opaską z funkcją NFC.
Karty kredytowe banku Credit Agricole to uniwersalne narzędzia płatnicze. Możesz nimi płacić wszędzie tam gdzie są akceptowane płatności kartą: w sklepach i w punktach stacjonarnych, przez internet i w aplikacjach mobilnych. Kartę możesz dodać do aplikacji Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY! i płacić smartfonem, zegarkiem lub opaską z funkcją NFC.
Aktualne kursy walut dostępne są na naszej stronie internetowej.
Czas dostarczenia karty kredytowej wynosi standardowo 10 dni roboczych. Jeśli po tym czasie karta nie dotarła, skontaktuj się proszę z CA24 Infolinia.
Wysokości opłat za kartę kredytową można sprawdzić w tabeli opłat i prowizji, dostępnej na naszej stronie internetowej.
Wysokość minimalnego dochodu zależy od karty:
Sprawdź naszą ofertę i wybierz kartę kredytową, która będzie odpowiadała Twoim potrzebom! W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami w placówkach lub telefonicznie.
Studiujesz i podróżujesz? Najlepszym wyborem dla Ciebie będzie karta kredytowa maXima - sprawdź szczegóły.
Najlepszą kartą kredytową na wakacje jest karta kredytowa maXima z atrakcyjnym przewalutowaniem transakcji zagranicznych oraz z darmowym ubezpieczeniem podróżnym, dostępnym w abonamencie Premium. Szczegóły sprawdzisz na stronie.
W celu aktywacji karty należy dokonać dowolnej transakcji z użyciem kodu PIN. Może to być transakcja w sklepie lub wypłata gotówki z bankomatu. Oprócz tego istnieje możliwość aktywacji karty poprzez serwis internetowy CA24, serwis telefoniczny CA24 lub w placówce banku.
Najważniejsze informacje są wskazane na górze wyciągu. Umieszczono tam wysokość wymaganej spłaty minimalnej, sumę zadłużenia (tzw. spłatę bezodsetkową) oraz termin spłaty. Niżej znajduje się wykaz wszystkich operacji zaksięgowanych na rachunku karty kredytowej w danym okresie rozliczeniowym.
Karta jest ważna do daty podanej na plastiku i automatycznie wznowimy ją na kolejny okres miesiąc przed upływem daty jej ważności.
Klub Korzyści to nowa odsłona Klubu Rabatowego i największy program z rabatami w Polsce, w blisko10 000 miejsc, w których zapłacisz mniej z naszą kartą, w tym dowolną kartą kredytową. Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że pokażesz kupon sprzedawcy przed dokonaniem płatności naszą kartą.
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o ofertach specjalnych Klubu korzyści, subskrybuj nasz Newsletter.
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej. Pozwala ona na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej.
Jeśli interesuje Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.
Aby uzyskać kartę kredytową, udaj się do placówki i zabierz ze sobą dowód osobisty.
W zależności od rodzaju i wysokości uzyskiwanego dochodu, możesz potrzebować poniższych dokumentów potwierdzających jego wysokość:
1 oryginał do wglądu
Zebrane punkty możesz wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród. Na pewno znajdziesz w nim coś dla siebie - od voucherów zakupowych po wydarzenia sportowe czy festiwale muzyczne i wiele innych. Liczba nagród jest ograniczona. W przypadku wydarzeń, dostępność nagród uzależniona jest od daty wydarzenia. Katalog nagród jest sukcesywnie uzupełniany o nowe nagrody. Aktualny stan i opisy nagród są dostępne po zalogowaniu na konto w programie.
Wybranymi kartami kredytowymi Credit Agricole można bezgotówkowo regulować opłaty za:
Pamiętaj, że musisz wcześniej zdefiniować odbiorcę takiej płatności. Zrobisz to w placówce.
Kiedy płacisz kartą w internecie musisz podać dane karty: jej numer, datę ważności i kod CVV2/CVC2. Następnie potwierdzisz transakcję jednym ze sposobów:
W niektórych przypadkach dodatkowe potwierdzenie nie będzie konieczne i wystarczy podanie danych karty.
Więcej informacji na temat zatwierdzania transakcji znajdziesz na naszej stronie Metody zatwierdzania płatności kartą.
Karta kredytowa ma wiele zalet. Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec.
Karta kredytowa pozwala również na łatwe i szybkie dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Informacje dotyczące opłat za kartę kredytową dostępne są w tabeli opłat i prowizji. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na blogu CAsfera.pl.
Karta kredytowa wpływa na zdolność kredytową zarówno pozytywne, jak i negatywne. Informacje o posiadaniu karty trafiają do bazy BIK, co wpływa na zdolność kredytową posiadacza karty.
Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Karta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Korzystanie z usługi 3D-Secure jest bardzo proste. Podczas zakupów w sklepie internetowym oznaczonym symbolem MasterCard SecureCode lub Verified by Visa, Twoja płatność będzie dodatkowo zabezpieczona, przez to że potwierdzisz ją kodem weryfikacyjnym. Kod dostaniesz od nas w SMS-ie i wpiszesz go w odpowiednim miejscu na stronie sklepu.
Dowiedz się więcej o 3D-Secure
Jak korzystać z usługi 3D-Secure?
Na jaki numer telefonu otrzymam kod weryfikacyjny?
Czy zapłacę kartą w sklepie internetowym, który nie wdrożył usługi 3D-Secure?
Tak. Jeśli sklep internetowy nie wdrożył usługi 3D-Secure normalnie zapłacisz swoją kartą, ale bez dodatkowego zabezpieczenia. Podczas płatności wystarczy podać dane karty wymagane przez sklep, tj. kod CVV2 (trzycyfrowy numer, który jest na odwrocie karty).
Wysokość odsetek jest uzależniona od kwoty zadłużenia na karcie oraz oprocentowania kredytu dostępnego na karcie kredytowej. Możesz również skorzystać z okresu bezodsetkowego, wtedy nie musisz płacić odsetek.
Tak, funkcję zbliżeniową karty możesz wyłączyć w placówce lub telefonicznie. Zmiana będzie obowiązywać od następnego dnia.
Konieczne będzie też wykonanie standardowej transakcji stykowej poprzez umieszczenie karty w terminalu elektronicznym POS, np. podczas dokonywania zakupów lub wykonanie transakcji w bankomacie oraz potwierdzenie operacji z wykorzystaniem numeru PIN.
Funkcję zbliżeniową możesz włączyć ponownie w dowolnym momencie.
Reklamację można zgłaszać poprzez infolinię programu, a także skrzynkę mailową pl.mastercard@majorel.com. Numer na infolinię podany jest w zakładce Kontakt dostępnej po zalogowaniu na stronie programu.
W dowolnym momencie możesz zrezygnować z udziału w programie. Zaloguj się na stronie bezcennechwile.mastercard.pl następnie w zakładce „Moje konto / Moje dane” znajdziesz obowiązkowe zgody. Odznaczenie którejkolwiek z nich, spowoduje wycofanie zgody na uczestnictwo w programie. Przez 30 następnych dni, będziesz mieć możliwość wykorzystania swoich punktów oraz zmiany zdania i powrócenia do programu. Wystarczy, że ponowie zaznaczysz wszystkie trzy obowiązkowe zgody.
Premię za daną płatność wypłacimy na Twój rachunek karty kredytowej w dniu jej zaksięgowania w następujący sposób:
Premię otrzymasz pod warunkiem, że w dniu jej wypłaty Twoja umowa będzie nadal obowiązywać.
Jeśli zmieniasz wariant abonamentu bierzemy pod uwagę łączną kwotę wszystkich Twoich premii, które naliczyliśmy do dnia obowiązywania nowo wybranego abonamentu, zarówno w danym miesiącu, jak i roku kalendarzowym. Jeśli maksymalna łączna kwota premii przysługująca dla nowo wybranego abonamentu w danym miesiącu i w roku kalendarzowym nie została jeszcze przekroczona, premię będziemy naliczać nadal:
Jeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę kredytową dzisiaj, to możesz ją odblokować w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank, zmieniając kod PIN do karty.
Jeśli zablokowałeś/zablokowałaś kartę wcześniej, to odblokujesz ją w kilku krokach w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.
Kartą kredytową możemy zapłacić jedynie w sklepie posiadającym terminal płatniczy. Są one oznaczone znakiem akceptacji (logo) organizacji płatniczej tożsamym ze znakiem akceptacji umieszczonym na karcie. Należy poinformować sprzedawcę o chęci zapłacenia kartą.
Jeśli masz kartę kredytową w innym banku, możesz ją przenieść do nas. Skorzystaj z usługi Balance Transfer i przenieś kartę wraz z zadłużeniem.
Zobacz, co możesz zyskać:
Aby przenieść kartę kredytową, zapraszamy do placówki. Zabierz ze sobą dowód osobisty, dokument potwierdzający dochód oraz ostatni wyciąg z rachunku Twojej obecnej karty kredytowej - papierowy lub elektroniczny. Doradca sprawdzi Twoją zdolność kredytową, potwierdzi możliwość przeniesienia zadłużenia i zajmie się resztą formalności w Twoim obecnym banku.
Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas. Podczas rozmowy możesz też złożyć wniosek o przeniesienie karty i sprawdzić swoją zdolność kredytową. Na podpisanie umowy zaprosimy Cię do placówki.
Kartę kredytową można spłacać na trzy sposoby, spłacając:
Wysokość zadłużenia oraz kwotę spłaty minimalnej znajdziesz na wyciągu karty, który jest wystawiany co miesiąc dla posiadacza karty
.Najłatwiej kwotę minimalną do spłaty karty kredytowej sprawdzisz w:
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz sprawdzić kwotę minimalną do spłaty także:
Limit Twojej karty kredytowej łatwo sprawdzisz w:
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz także sprawdzić limit karty kredytowej:
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
W abonamencie Premium możesz skorzystać z bezpłatnego Ubezpieczenia podróży Maxima.
Ubezpieczenie będzie obowiązywać od momentu przekroczenia granicy (jeśli zapłacisz kartą maXima za: wycieczkę, bilet u przewoźnika lub za zatankowanie samochodu min. 12h przed podróżą) albo od momentu pierwszej transakcji na dowolną kwotę kartą maXima za granicą.
Jeśli chcesz wziąć kartę kredytową maXima, możesz zrobić to:
Przyznanie limitu kredytowego zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej.
W celu założenia karty kredytowej należy złożyć wniosek w placówce banku lub na stronie internetowej.
Jeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
Zachęcamy także do zapoznania się z artykułem na naszym blogu casfera.pl.
Od grudnia 2020 r. wprowadziliśmy dodatkową metodę identyfikacji do potwierdzania płatności kartą w internecie. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa tych transakcji i wynika z dyrektywy PSD2.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku kartę kredytową możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: zgloszenie_zgonu@credit-agricole.pl. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy kredytowej zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Ze względów bezpieczeństwa numer do autoryzacji internetowych transakcji kartowych możesz zmienić po odpowiedniej identyfikacji na CA24 Infolinia lub w dowolnej placówce bankowej. Pamiętaj, że ten numer jest również Twoim numerem do innych autoryzacji.
Możesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Umowę karty kredytowej wypowiesz:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
Dokument powinien zawierać: Twoje imię i nazwisko, numer rachunku lub umowy kredytowej oraz czytelny podpis.
Zanim zdecydujesz się na rezygnację, warto rozważyć wszystkie korzyści, jakie daje posiadanie karty kredytowej. Wejdź na stronę Dlaczego karta kredytowa jest przydatna? i przekonaj się, czy na pewno chcesz z niej zrezygnować.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych. Zrobisz to na stronie bezcennechwile.mastercard.pl odznaczając stosowne zgody po zalogowaniu się do programu, w zakładce Moje konto / Moje dane - odznaczając zgody dla komunikacji SMS-owej i/lub e-mailowej, albo poprzez kontakt z infolinią.
Dodatkowo zrobisz to również bezpośrednio z poziomu otrzymanej komunikacji:
Płacenie kartą kredytową jest szybkie, wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Karta kredytowa pozwala również na dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na blogu CAsfera.pl.
Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Karta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Każdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Jeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
Zachęcamy także do zapoznania się z artykułem na naszym blogu casfera.pl.
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Tak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: maXima, Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub Visa Silver (A), Visa Silver (LM), możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Aby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
Jeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę kredytową dzisiaj, to możesz ją odblokować w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank, zmieniając kod PIN do karty.
Jeśli zablokowałeś/zablokowałaś kartę wcześniej, to odblokujesz ją w kilku krokach w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.
Możesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Spłaty zadłużenia należy dokonywać w terminie wskazanym w comiesięcznym wyciągu do karty. Termin ten jest wyznaczany w Credit Agricole w zależności od karty jako:
licząc od dnia sporządzenia wyciągu.
Dokonując spłaty zadłużenia możesz wybrać jedną z opcji:
Możemy zablokować Twoją kartę w dwóch sytuacjach:
W obu sytuacjach blokujemy kartę, żeby zapobiec ewentualnej kradzieży Twoich pieniędzy.
Jeśli właśnie masz zablokowaną kartę - zadzwoń na naszą infolinię.
Odsetki na karcie kredytowej naliczają się w trybie dziennym od daty zaksięgowania transakcji do dnia spłaty. Jeżeli klient dokona spłaty całego wymaganego zadłużenia w tzw. okresie bezodsetkowym, wówczas nie zapłaci żadnych odsetek.
Zapoznaj się z naszą ofertą kart kredytowych i wybierz rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Karta wygasa wraz upływem okresu jej ważności, który jest oznaczony na karcie w postaci miesiąca/roku. Data ważności znajduje się na przodzie karty i traci ważność wraz z upłynięciem miesiąca określonego na karcie - będzie ważna do końca tego miesiąca.
Z karty kredytowej maXima może korzystać jej posiadacz. Dodatkowo do rachunku mogą być wydane dwie karty dodatkowe. Każdą z nich może posługiwać się użytkownik karty dodatkowej.
Aby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli masz zadłużenie na karcie kredytowej, musisz je spłacić w terminie. W karcie kredytowej masz określoną minimalną kwotę, którą należy spłacić w okresie bezodsetkowym. Jest to 4% kwoty wykorzystanego kapitału oraz należnych opłat, prowizji i odsetek - ta kwota nie może być mniejsza niż 30 zł.
Jeśli korzystasz z Planu Spłat Ratalnych, to do kwoty minimalnej musisz doliczyć wysokość raty.
Swoje zadłużenie możesz spłacić w części lub w całości przed terminem. Jeśli spłacisz całość swojego zadłużenia w okresie bezodsetkowym, to nie naliczymy Ci odsetek od pożyczonych pieniędzy.
Każdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Dla Twojej wygody w karcie maXima dostępne są wszystkie waluty. Możesz płacić nią wszędzie tam, gdzie potrzebujesz. Kwotę płatności w walucie innej niż PLN przeliczymy bez prowizji i dodatkowych opłat, po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej (Visa lub Mastercard - w zależności od karty, którą posiadasz).
Czas dostarczenia nagrody zależy od jej rodzaju.
W przypadku nagrody wysyłanej jako kod SMS lub voucher PDF, maksymalny czas to 48 godzin. Nagroda fizyczna (w tym: zaproszenia na wydarzenia specjalne, wyjazdy zagraniczne, do teatru itp.), jest zazwyczaj dostarczana kurierem w ciągu 7 dni od daty zamówienia (maksymalny czas to 21 dni). Powyższe terminy z przyczyn losowych mogą ulec przedłużeniu.
Zadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Możesz doładować telefon środkami na karcie kredytowej, w tym celu skorzystaj z aplikacji CA24 Mobile i w opcji płatności wybierz Doładowanie telefonu, jako rachunek, z którego będzie dokonana płatność, wybierając rachunek karty - wskaż numer doładowywanego telefonu oraz kwotę doładowania. Doładowanie powinno nastąpić w krótkim czasie po zatwierdzeniu operacji w aplikacji.
Odbiorcę przelewu można zdefiniować:
Pamiętaj, że za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile możesz realizować przelewy wykorzystując środki dostępne na rachunku karty również bez konieczności wcześniejszego definiowania odbiorcy (nie dotyczy to płatności w opcji Twoje Rachunki).
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Kartę płatniczą i kredytową należy podpisać z tyłu, na rewersie karty, obok trzycyfrowego kodu CVV.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.
Na naszych stronach używamy plików cookie (tzw. ciasteczek) i innych technologii, które pomagają nam ją utrzymywać i dostosowywać do Twoich potrzeb. Możesz wyrazić zgodę na wykorzystywanie lub odrzucić pliki cookie – poza plikami niezbędnymi do funkcjonowania serwisu. Zgody są dobrowolne i możesz je wycofać w każdym momencie. Wyrażenie zgody sprawi, że będziemy mogli prezentować Ci lepiej dopasowane treści i oferty na tej i innych stronach Credit Agricole.