Limity w karcie do konta (debetowej) możesz zmienić:
- w aplikacji CA24 Mobile
- w serwisie CA24 eBank - w górnej belce wybierz Moje produkty, następnie Konta, na dole ekranu wybierz kartę i kliknij Zmień limity. Zatwierdź zmianę tak, jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
- przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
- w naszej placówce
Zniknęła Twoja karta debetowa, karta firmowa lub karta kredytowa? Zobacz, jak łatwo możesz zastrzec kartę:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
- Kliknij Zastrzeż kartę
- Wybierz powód zastrzeżenia i kliknij Zastrzeż kartę
- Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę
- Zaloguj się i wybierz Moje produkty w górnym menu
- Jeśli chcesz zastrzec kartę do konta (debetową), przejdź do zakładki Konta. Jeśli chcesz zastrzec kartę kredytową, przejdź do zakładki Karty kredytowe
- Przejdź do sekcji Karty
- Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij Zastrzeż
- Podaj powód zastrzeżenia i kliknij Dalej
- Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę
Ważne!
- Zastrzeż kartę, jeśli ktoś Ci ją ukradł lub nie wiesz, gdzie się znajduje. Nikt już jej nigdy nie użyje, Ty też nie
- Po zastrzeżeniu karty możesz zamówić nową kartę do Twojego konta
Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.
Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.
Konto dla Ciebie JUNIORKonto dla Ciebie GO!
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
- w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
- w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
LUKAS Bank obecnie działa na rynku pod marką Credit Agricole Bank Polska.
Zanim została podjęta decyzja o zmianie nazwy i marki banku, przeprowadzone zostały badania i szczegółowe analizy. Wynikało z nich, że marka LUKAS była jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek finansowych i pozytywnie kojarzyła się z kredytami ratalnymi oraz szybką obsługą.
W 2011 Grupa Credit Agricole postanowiła przekształcić LUKAS Bank - czyli instytucję specjalizującą się w sprzedaży kredytów konsumenckich - w bank w pełni uniwersalny, oferujący pełną gamę produktów bankowych (konta, lokaty, kredyty gotówkowe, hipoteczne, produkty inwestycyjne, ubezpieczenia itp.). Dlatego markę LUKAS Bank zastąpiła nowa: Crédit Agricole Bank Polska, która jest jednocześnie marką jednej z największych grup bankowych na świecie.
Obecnie Credit Agricole Bank Polska jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce, który wyróżnia się na rynku budowaniem trwałych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwem oraz łączeniem kompetencji doradców z wygodą dostępności usług we wszystkich kanałach.
Obsługuje ponad milion klientów indywidualnych a także małe i średnie przedsiębiorstwa, rolników i przedsiębiorstwa rolne oraz korporacje. Oferuje pełną gamę produktów i usług bankowych, a także usług ubezpieczeniowych i assistance. Nadal również utrzymuje mocną pozycję na rynku kredytów konsumenckich.