Oddziały
Co to jest Strefa24 i jak z niej korzystać?
Niektóre z naszych placówek posiadają Strefę24. To specjalna przestrzeń, w której samodzielnie i komfortowo dokonasz wpłat i wypłat gotówki - 24 godziny na dobę. Aby wejść do Strefy24, użyj swojej karty płatniczej w czytniku przy drzwiach. Wychodząc – przyciśnij przycisk wyjścia.
Co zrobić, gdy bankomat nie wypłacił pieniędzy?
Przyczyn braku wypłaty pieniędzy z bankomatu może być wiele, np.:
- brak wystarczających środków na rachunku,
- blokada karty,
- uszkodzenie karty,
- brak wystarczających środków w urządzeniu,
- problemy telekomunikacyjne.
W takich sytuacjach bankomat nie pobierze pieniędzy z konta i nie zrealizuje wypłaty.
Jeśli jednak bankomat pobrał pieniądze z konta, ale ich nie wypłacił, może być to spowodowane awarią techniczną bankomatu. W takim przypadku skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Czym różni się Placówka Bankowa od Placówki Partnerskiej?
Usługi banku Credit Agricole są oferowane klientom w 2 rodzajach oddziałów, których typ jest uzależniony od lokalizacji i potrzeb grupy docelowej w danej lokalizacji.
Zakres usług rodzajów oddziału jest różny i przedstawia się następująco:
Placówka Bankowa oferuje sprzedaż pełnego pakietu produktów i usług banku wraz z obsługą posprzedażową oraz obsługą kasowo-skarbcową.
Placówka Partnerska oferuje następujący zakres usług:
- sprzedaż kont,
- obsługę kasowo-skarbcową,
- sprzedaż kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych,
- sprzedaż kart kredytowych,
- sprzedaż ubezpieczeń "stand alone".
W Placówce Partnerskiej dla klientów dostępna jest obsługa posprzedażowa - dokładnie taka jak w Placówce Bankowej.
W przypadku zainteresowania innym, niedostępnym w Placówce Partnerskiej produktem - nasz doradca zapewni kontakt do odpowiedniej jednostki banku.
Znajdź oddział w swojej okolicy
Nasza mapa oddziałów umożliwia wyszukiwanie zarówno po typie oddziału jak i usłudze.
Czy oddziały banku czynne są w weekend?
W soboty i niedziele wszystkie nasze placówki są nieczynne.
Czy przy oddziale banku znajduje się parking?
Przy naszych placówkach są zwykle ogólnodostępne, miejskie miejsca parkingowe.
Gdzie jest najbliższy oddział banku?
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Gdzie mogę zgłosić uwagi dotyczące obsługi w oddziale?
Dziękujemy za chęć pozostawienia opinii o wizycie w naszym oddziale.
Aby pozostawić opinię o wizycie w naszym oddziale, przejdź na stronę Oceń wizytę, znajdź odpowiedni oddział wpisując fragment adresu (miejscowość lub ulicę) i wybierz go z listy. Strona wyświetli formularz dodawania opinii w serwisie Profil Firmy w Google. Tak dodana recenzja będzie widoczna dla innych internautów.
Posimy o nie pozostawianie w treści recenzji żadnych danych chronionych (np. identyfikacyjnych).
Niezależnie od wybranej metody, bardzo dziękujemy za wszystkie opinie. Z każdą z nich zapoznajemy się i wprowadzamy zmiany tak, aby jeszcze lepiej dostosowywać się do Twoich potrzeb i oczekiwań.
***
Gdzie zgłosić awarię bankomatu lub wpłatomatu?
Jeśli chcesz zgłosić niepoprawne działanie bankomatu, skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- odwiedzając naszą placówkę
Standardowo reklamacje dotyczące transakcji w bankomacie lub wpłatomacie rozpatrujemy do dwóch tygodni, maksymalnie 35 dni. Nie mamy własnych urządzeń, dlatego każdorazowo kontaktujemy się poprzez organizację płatniczą z właścicielem bankomatów.
Gdzie znajdę numer kontaktowy do oddziału banku?
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Ile gotówki mogę wypłacić w placówce?
W placówce bez wcześniejszego powiadomienia nas możesz wypłacić maksymalnie 20 000 zł, 2 000 euro, 1 500 dolarów lub 500 funtów brytyjskich. Jeżeli chcesz wypłacić więcej – daj nam znać 48h wcześniej (w przypadku walut obcych – 72h wcześniej).
Jak to zrobisz?
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank
- Kliknij Oferta i umowy, a następnie Wnioski
- Wybierz Wypłata gotówki
- W formularzu wpisz rachunek, z którego chcesz wypłacić gotówkę, kwotę wypłaty, datę i placówkę, w której chcesz odebrać pieniądze
- Na koniec zatwierdź operację (mobilną autoryzacją, hasłem SMS lub tokenem sprzętowym)
- Gotowe! Pamiętaj, że pieniądze możesz wypłacać wyłącznie w placówkach, które prowadzą obsługę gotówkową – sprawdź:
Ile kosztuje sprawdzenie salda w bankomacie?
Stan konta sprawdzisz szybko i wygodnie w naszej aplikacji CA24 Mobile. Nie musisz się nawet do niej logować. Żeby mieć szybki dostęp do podglądu swojego stanu konta możesz włączyć podgląd pieniędzy przed zalogowaniem. Zobacz, jak to zrobić.
Stan konta możesz także sprawdzić w bankomacie, wtedy wiąże się to z opłatą, zgodną z Tabelą opłat i prowizji.
Jaką walutę wypłacę w placówce?
W placówce możesz wypłacić gotówkę w złotówkach, euro, dolarach amerykańskich oraz funtach brytyjskich. Sprawdź listę placówek, prowadzących obsługę gotówkową w walutach obcych.
Dzienny limit wypłaty, który nie wymaga wcześniejszego powiadomienia banku wynosi:
- 20 000 PLN
- 2 000 EUR
- 1 500 USD
- 500 GBP
Jeżeli chcesz wypłacić więcej - daj nam znać przynajmniej 72h wcześniej.
Jak obecnie nazywa się LUKAS Bank?
LUKAS Bank obecnie działa na rynku pod marką Credit Agricole Bank Polska.
Zanim została podjęta decyzja o zmianie nazwy i marki banku, przeprowadzone zostały badania i szczegółowe analizy. Wynikało z nich, że marka LUKAS była jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek finansowych i pozytywnie kojarzyła się z kredytami ratalnymi oraz szybką obsługą.
W 2011 Grupa Credit Agricole postanowiła przekształcić LUKAS Bank - czyli instytucję specjalizującą się w sprzedaży kredytów konsumenckich - w bank w pełni uniwersalny, oferujący pełną gamę produktów bankowych (konta, lokaty, kredyty gotówkowe, hipoteczne, produkty inwestycyjne, ubezpieczenia itp.). Dlatego markę LUKAS Bank zastąpiła nowa: Crédit Agricole Bank Polska, która jest jednocześnie marką jednej z największych grup bankowych na świecie.
Obecnie Credit Agricole Bank Polska jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce, który wyróżnia się na rynku budowaniem trwałych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwem oraz łączeniem kompetencji doradców z wygodą dostępności usług we wszystkich kanałach.
Obsługuje ponad milion klientów indywidualnych a także małe i średnie przedsiębiorstwa, rolników i przedsiębiorstwa rolne oraz korporacje. Oferuje pełną gamę produktów i usług bankowych, a także usług ubezpieczeniowych i assistance. Nadal również utrzymuje mocną pozycję na rynku kredytów konsumenckich.
Jak potwierdzić swoją tożsamość podczas wizyty w placówce?
Klienci indywidualni potwierdzają swoją tożsamość na podstawie jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty polski lub zagraniczny,
- paszport polski lub zagraniczny,
- karta pobytu,
- legitymacja szkolna w przypadku klientów małoletnich,
- aplikacja mObywatel w przypadku naszych obecnych klientów.
Jak umówić się z doradcą na spotkanie?
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
- w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
- w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
- przez formularz kontaktowy na mapie – wybierz placówkę na mapie i kliknij w przycisk Umów się z doradcą. Po wypełnieniu formularza poczekaj na kontakt doradcy potwierdzający wizytę lub propozycję spotkania w innym terminie.
- telefonicznie przez Infolinię CA24
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Jak wpłacić gotówkę we wpłatomacie?
Pieniądze możesz wpłacić we wpłatomacie na kilka sposobów:
- Wpłata na konto z użyciem z karty płatniczej – sprawdź jak
- Wpłata na konto z użyciem kodu BLIK z aplikacji mobilnej – sprawdź jak
- Wpłata na konto w celu spłaty rat kredytu ratalnego lub karty kredytowej – sprawdź jak
Jak wpłacić pieniądze we wpłatomacie BLIKIEM?
- Naciśnij BLIK na ekranie
- Wybierz Wpłata BLIK
- Wpisz kod BLIK z aplikacji CA24 Mobile lub innej aplikacji mobilnej Twojego banku
- Potwierdź wpłatę BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź kwotę, którą chcesz wpłacić
- Przygotuj banknoty i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
- Odbierz potwierdzenie wpłaty
PAMIĘTAJ!
- Wpłacać możesz tylko banknoty, urządzenie nie przyjmuje monet.
- Banknoty nie mogą być zniszczone, pozaginane, pogniecione, naddarte czy spięte
- Możesz wpłacić maksymalnie 100 banknotów
- Urządzenie nie wydaje reszty. Jeśli spłacasz ratę kredytu lub kartę kredytową, przygotuj kwotę zaokrągloną do pełnych dziesiątek złotych w górę. Np., jeśli Twoja rata wynosi 126,11 zł, wpłać 130 zł. Nadpłaconą kwotę odejmij od kolejnej raty.
Jak wpłacić pieniądze we wpłatomacie przy użyciu karty płatniczej?
- Włóż kartę i wybierz język
- Wybierz Wpłatomat
- Wpisz swój PIN
- Przygotuj banknoty, które chcesz wpłacić i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
- Odbierz swoją kartę i potwierdzenie wpłaty
PAMIĘTAJ!
- Wpłacać możesz tylko banknoty, urządzenie nie przyjmuje monet.
- Banknoty nie mogą być zniszczone, pozaginane, pogniecione, naddarte czy spięte
- Możesz wpłacić maksymalnie 100 banknotów
- Urządzenie nie wydaje reszty. Jeśli spłacasz ratę kredytu lub kartę kredytową, przygotuj kwotę zaokrągloną do pełnych dziesiątek złotych w górę. Np., jeśli Twoja rata wynosi 126,11 zł, wpłać 130 zł. Nadpłaconą kwotę odejmij od kolejnej raty.
Jak wpłacić pieniądze we wpłatomacie w celu spłaty rat kredytu ratalnego lub karty kredytowej?
- Naciśnij Credit Agricole na ekranie
- Naciśnij Dalej
- Wybierz rodzaj wpłaty
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
- Odbierz potwierdzenie wpłaty
Pamiętaj
- Wpłacać możesz tylko banknoty, urządzenie nie przyjmuje monet.
- Banknoty nie mogą być zniszczone, pozaginane, pogniecione, naddarte czy spięte
- Możesz wpłacić maksymalnie 100 banknotów
- Urządzenie nie wydaje reszty. Jeśli spłacasz ratę kredytu lub kartę kredytową, przygotuj kwotę zaokrągloną do pełnych dziesiątek złotych w górę. Np., jeśli Twoja rata wynosi 126,11 zł, wpłać 130 zł. Nadpłaconą kwotę odejmij od kolejnej raty.
Jak wypłacić gotówkę z bankomatu?
Pieniądze możesz wypłacić z bankomatu za pomocą:
- Karty płatniczej - sprawdź jak
- Kodu BLIK z aplikacji mobilnej - sprawdź jak
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się telefonicznie z bankiem przez serwis telefoniczny CA24.
Jak wypłacić pieniądze z bankomatu BLIKIEM?
- Naciśnij BLIK na ekranie
- Wybierz Wypłata BLIK
- Wpisz kod BLIK z aplikacji CA24 Mobile lub innej aplikacji mobilnej Twojego banku
- Podaj kwotę, którą chcesz wypłacić, następnie zatwierdź operację w aplikacji mobilnej banku
- Odbierz pieniądze i potwierdzenie, jeśli go potrzebujesz
Jak wypłacić pieniądze z bankomatu przy użyciu karty płatniczej?
- Włóż kartę i wybierz język
- Wybierz Bankomat
- Wpisz swój PIN
- Wybierz opcję Wypłata pieniędzy
- Podaj kwotę, którą chcesz wypłacić i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
- Odbierz pieniądze, swoją kartę i potwierdzenie, jeśli go potrzebujesz
Zanim wypłacisz pieniądze, zwróć uwagę na:
- Elementy wyposażenia bankomatów, które mogą być wykorzystane przez oszustów, tj:
- pogrubiona klawiatura, nakładka na klawiaturę - mogą wskazywać na próbę poznania/zarejestrowania PIN-u karty,
- dodatkowy daszek nad okienkiem bankomatu, w którym może być umieszczona kamera pozwalająca na podglądanie wprowadzanego PINu,
- dodatkowa kamera skierowane na klawiaturę bankomatu - kamery bankowe zawsze skierowane są na twarz klienta, nie na klawiaturę,
- nakładka na okienko, w które wsuwa się kartę płatniczą - może być w niej umieszczony czytnik kart do kopiowania paska magnetycznego Twojej karty.
- Staraj się korzystać zawsze z tych samych bankomatów, wtedy łatwiej zauważyć różnice w wyglądzie urządzenia. Jeżeli zauważysz elementy, których wcześniej nie było, poinformuj o tym bank lub właściciela bankomatu.
- Podczas korzystania z bankomatu upewnij się, że nikt nie obserwuje jaki PIN wprowadzasz. Możesz zasłonić klawiaturę np. portfelem lub dłonią podczas wprowadzania numeru PIN.
- Sprawdzaj swoje wyciąg bankowe z konta osobistego oraz karty kredytowej. Transakcje, które mogą budzić Twoje wątpliwości zgłoś w placówce banku.
Które oddziały banku czynne są dłużej?
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
W Google znajdują się profile (wizytówki) oddziałów banku. Czy bank zarządza nimi a prezentowane informacje są aktualne?
W wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google jak i usłudze Google Maps (także na urządzeniach mobilnych) znajdują się wizytówki naszych oddziałów: Placówki Bankowe i Placówki Partnerskie.
Bank zarządza wizytówkami i dba o ich aktualność. Jeśli jednak, informacja znajdująca się na nich jest nieprawidłowa, bardzo prosimy o skorzystanie z opcji powiadomienia o błędnej informacji - jak najszybciej poprawimy prezentowane informacje.
W jakich godzinach czynne są oddziały banku Credit Agricole?
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy, co zrobić?
Sytuacje, w których klient wpłacił pieniądze i nie zostały zaksięgowane na koncie są incydentalne. Mogą one wynikać z błędu po stronie urządzenia, np. zacięcia się banknotów wewnątrz urządzenia lub z powodu błędu systemowego. W przypadku błędów systemowych, po zdiagnozowaniu problemu, pieniądze księgujemy na Twoim koncie automatycznie - nie musisz składać reklamacji. W innych przypadkach, musisz złożyć reklamację - więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie.
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce
Oferta banku
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.