Zgłoś próbę oszustwa

Jeśli podejrzewasz, że:
  • ktoś próbuje wyłudzić Twoje dane logowania do aplikacji, albo serwisu CA24 eBank,
  • ktoś próbuje wyłudzić Twoje pieniądze,
  • ktoś podszywa się pod nas w wiadomościach, albo w rozmowie telefonicznej.
Zgłoś nam to, w tym formularzu.

Kiedy potwierdzimy Twoje zgłoszenie, będziemy mogli działać i ostrzec też innych klientów.

ZDARZENIE

Zrzuty ekranu


Załącz zrzut ekranu (plik PNG, GIF lub JPG maks. 0,5 MB). Zobacz, jakie elementy są ważne

Załącz zrzut ekranu (plik PNG, GIF lub JPG maks. 0,5 MB). Zobacz, jakie elementy są ważne

Dane do kontaktu

Jeśli już straciłeś/straciłaś pieniądze, albo ważne dane (do logowania, dane karty, albo z dokumentów identyfikacyjnych) - działaj!

Dane do kontaktu to dane osobowe. Podajesz je dobrowolnie. A my będziemy je przetwarzać na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) tylko po to, żeby skontaktować się z Tobą w sprawie tego zgłoszenia.

Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

My to Credit Agricole Bank Polska S.A., z siedzibą przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.

Więcej informacji o tym jak przetwarzamy dane, znajdziesz na www.credit-agricole.pl/RODO.

Przeczytaj zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej i bądź na bieżąco - czytaj nasze komunikaty bezpieczeństwa.

Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod numer 19 019, koszt wg stawki operatora.