Nie mogę się zalogować, jak odblokować dostęp do aplikacji?
Problemy z zalogowaniem do aplikacji mogą wynikać z różnych powodów. Jednym z nich jest blokada aplikacji. Pierwszy poziom blokady CA24 Mobile nakładamy po tym, gdy 5 razy wprowadzisz nieprawidłowy PIN mobilny. Możesz wtedy samodzielnie odblokować dostęp:
- w aplikacji CA24 Mobile
- Na ekranie kliknij przycisk Odblokuj dostęp samodzielnie
- Przeczytaj co będzie Ci potrzebne i kliknij przycisk Zaczynamy
- Wpisz swoje dane i kliknij przycisk Dalej
- Podaj kod z SMS-a. Kod wysłaliśmy na Twój numer do autoryzacji
- Gotowe! Odblokowaliśmy Ci dostęp do aplikacji. Teraz możesz się zalogować i korzystać z apki, a jeśli nie pamiętasz PIN-u mobilnego - możesz go łatwo zmienić
- w serwisie CA24 eBank:
- Wejdź na naszą stronę credit-agricole.pl i kliknij Logowanie w prawym górnym rogu
- Po zalogowaniu pojawi Ci się baner. Kliknij przycisk Odblokuj samodzielnie (jeśli baner się nie pojawi, przejdź do Ustawień, wybierz Limity i statusy, a następnie kliknij Serwis mobilny CA24 na poziomym panelu pod nagłówkiem Limity i statusy)
- Pod okienkiem z treścią Dostęp do serwisu został zablokowany wybierz opcję Wyłącz blokadę
- Następnie zautoryzuj odblokowanie aplikacji CA24 Mobile SMS kodem lub tokenem
- Gotowe! Twoja aplikacja jest odblokowana i możesz się do niej zalogować
Uwaga!
Jeżeli zablokujesz dostęp do aplikacji, potem odblokujesz aplikację samodzielnie, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 5 niepoprawnych prób logowania - wtedy nałożymy drugi poziom blokady. W takim przypadku możesz odblokować dostęp tylko w w placówce bankowej.
Zobacz również, jak zmienić PIN mobilny do aplikacji
Sprawdź też, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce