Nie mogę się zalogować, jak odblokować dostęp do aplikacji?

Problemy z zalogowaniem do aplikacji mogą wynikać z różnych powodów. Jednym z nich jest blokada aplikacji. Pierwszy poziom blokady CA24 Mobile nakładamy po tym, gdy 5 razy wprowadzisz nieprawidłowy PIN mobilny. Możesz wtedy samodzielnie odblokować dostęp:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  1. Na ekranie kliknij przycisk Odblokuj dostęp samodzielnie
  2. Przeczytaj co będzie Ci potrzebne i kliknij przycisk Zaczynamy
  3. Wpisz swoje dane i kliknij przycisk Dalej
  4. Podaj kod z SMS-a. Kod wysłaliśmy na Twój numer do autoryzacji
  5. Gotowe! Odblokowaliśmy Ci dostęp do aplikacji. Teraz możesz się zalogować i korzystać z apki, a jeśli nie pamiętasz PIN-u mobilnego - możesz go łatwo zmienić
  • w serwisie CA24 eBank:
  1. Wejdź na naszą stronę credit-agricole.pl i kliknij Logowanie w prawym górnym rogu
  2. Po zalogowaniu pojawi Ci się baner. Kliknij przycisk Odblokuj samodzielnie (jeśli baner się nie pojawi, przejdź do Ustawień, wybierz Limity i statusy, a następnie kliknij Serwis mobilny CA24 na poziomym panelu pod nagłówkiem Limity i statusy)
  3. Pod okienkiem z treścią Dostęp do serwisu został zablokowany wybierz opcję Wyłącz blokadę
  4. Następnie zautoryzuj odblokowanie aplikacji CA24 Mobile SMS kodem lub tokenem
  5. Gotowe! Twoja aplikacja jest odblokowana i możesz się do niej zalogować

Uwaga!

Jeżeli zablokujesz dostęp do aplikacji, potem odblokujesz aplikację samodzielnie, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 5 niepoprawnych prób logowania - wtedy nałożymy drugi poziom blokady. W takim przypadku możesz odblokować dostęp tylko w w placówce bankowej.

Zobacz również, jak zmienić PIN mobilny do aplikacji

Sprawdź też, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia