Jak zmienić PIN mobilny?
PIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile i potwierdzasz swoje operacje. Żeby zmienić PIN mobilny musisz ponownie aktywować aplikację. Nie możesz zmienić PIN-u bez powtórnej aktywacji.
Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub chcesz go zmienić, kliknij Nie pamiętam PIN-u mobilnego na ekranie przed zalogowaniem i postępuj według instrukcji na kolejnych ekranach. Kiedy ustawisz PIN zapamiętaj go, albo zapisz w bezpiecznym miejscu. My nigdzie go nie zapisujemy i nie przechowujemy, więc nie będziemy w stanie Ci go przypomnieć.

Jeśli logujesz się do aplikacji Face ID, to żeby zmienić PIN mobilny musisz wcześniej (przynajmniej na chwilę) wyłączyć opcję logowania biometrycznego.
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Wybierz kafel Logowanie biometryczne
- Wyłącz opcję Chcę logować się Face ID/Touch ID/odciskiem palca po uruchomieniu aplikacji i kliknij Zaktualizuj
- Wyloguj się z aplikacji i na ekranie logowania, wybierz opcję Nie pamiętam PIN-u mobilnego
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce