Jak zmienić PIN mobilny?

PIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile i potwierdzasz swoje operacje. Żeby zmienić PIN mobilny musisz ponownie aktywować aplikację. Nie możesz zmienić PIN-u bez powtórnej aktywacji.

Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub chcesz go zmienić, kliknij Nie pamiętam PIN-u mobilnego na ekranie przed zalogowaniem i postępuj według instrukcji na kolejnych ekranach. Kiedy ustawisz PIN zapamiętaj go, albo zapisz w bezpiecznym miejscu. My nigdzie go nie zapisujemy i nie przechowujemy, więc nie będziemy w stanie Ci go przypomnieć.

Jeśli logujesz się do aplikacji Face ID, to żeby zmienić PIN mobilny musisz wcześniej (przynajmniej na chwilę) wyłączyć opcję logowania biometrycznego.

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Wybierz kafel Logowanie biometryczne
  4. Wyłącz opcję Chcę logować się Face ID/Touch ID/odciskiem palca po uruchomieniu aplikacji i kliknij Zaktualizuj
  5. Wyloguj się z aplikacji i na ekranie logowania, wybierz opcję Nie pamiętam PIN-u mobilnego

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia