Jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank?

Dostęp do serwisu CA24 eBank możesz odblokować na kilka sposobów.

Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:

Pierwszy poziom blokady - blokujemy dostęp do CA24 eBank po pięciokrotnym wprowadzeniu niepoprawnych danych logowania. Możesz wtedy odblokować dostęp:

  1. Na stronie logowania do serwisu CA24 eBank wybierz Pomoc w logowaniu i kliknij Zmiana hasła
  2. Uzupełnij wymagane pola i kliknij Dalej
  3. Na numer telefonu, który podałeś/podałaś dostaniesz SMS z hasłem tymczasowym

    Treść SMS:

    Zmiana hasla do CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.

  4. Kliknij Przejdź do logowania i zaloguj się do serwisu CA24 eBank - wprowadź Twój identyfikator (lub alias) i hasło tymczasowe z SMS-a
  5. Nadaj nowe hasło do logowania:
    • w polu Obecne hasło wpisz jeszcze raz hasło tymczasowe z SMS-a
    • w polu Nowe hasło wpisz swoje nowe indywidualne hasło przy pomocy, którego będziesz się logować do naszego serwisu
    • w polu Potwierdź nowe hasło wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
  6. Kliknij Dalej i zatwierdź operację sposobem autoryzacji, który wybrałeś/wybrałaś
  7. Gotowe!

Drugi poziom blokady

Po pięciokrotnym wpisaniu błędnych danych, nakładamy blokadę 2 poziomu. Robimy to wtedy, gdy miałeś/miałaś blokadę 1 poziomu, odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 5 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji musisz odwiedzić naszą placówkę.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia