Placówka bankowa Jedności Narodowej 71, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Elżbieta Miżwińska

24.03.2025

Odpowiedź:

25.03.2025

Cieszy nas Twoja pięciogwiazdkowa ocena. Tatiana

avatar

Pio Ga

01.03.2025

Profesjonalna obsługa. Polecam Panią Monikę, założenie konta przebiegło bardzo sprawnie.

Odpowiedź:

01.03.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Michał Podczasiak

12.02.2025

Świetne miejsce , świetna atmosfera, polecam

Odpowiedź:

12.02.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

avatar

Jan Patyk

31.01.2025

Serdecznie polecam panią Karolinę, potrafi świetnie wytłumaczyć każdy najmniejszy szczegół, wykazuję duże zaangażowanie w swoją pracę i dba o klientów.

Odpowiedź:

03.02.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Kenaj Official

31.01.2025

Byłoby 5 gwiazdek gdyby nie pewna pani Małgorzata która nie umiała podstawowych informacji ( nie wie ile kosztuje prowadzenia konta jeśli nie spełnia się warunków, powiedziała że 10 a koszt wynosi 20). Brak zaangażowania z jej strony

Odpowiedź:

28.02.2025

Przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Jadwiga Baranowska

21.01.2025

Odpowiedź:

21.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Ewelina Markowska

16.12.2024

Nie polecam pani Małgorzaty jest arogancka wy wyższa się patrzy na klienta z gory używa wulgarnych słów wprowadza klientów w błąd

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika

avatar

Karla Moniek

16.12.2024

Jedna gwiazdka niestety ze względu na pracującą tam Panią Małgorzatę. Niestety zero profesjonalizmu, brak wiedzy oraz lekceważące podejście do klienta. Pani Małgorzata nie dość, że nie zna się w ogóle na tym co robi to jest bardzo niemiłą osobą z bardzo nieprzyjemnym nastawieniem do klienta. Jako jedyna w tym oddziale sprawia wrażenie jakby była tam za karę. Widać, że się nie nadaje i przede wszystkim, że nie lubi swojej pracy i innych ludzi. Niegratuluje pracownika!

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak przełamać kompulsywne zakupy?

„Tylko się rozejrzę” – myślisz, wchodząc do sklepu bez konkretnego celu. Ot tak, żeby poprawić sobie humor. Kilkanaście minut później stoisz przy kasie z koszykiem pełnym rzeczy, których nigdy nie było na Twojej liście zakupów. Kolorowa ceramika, uroczy notes albo gadżet kuchenny, który „na pewno się przyda”. A może przeglądanie ofert na Allegro czy Temu […] Więcej
 

Jak stworzyć fundusz awaryjny?

Większość z nas prędzej czy później doświadcza nieprzewidzianych wydatków – a brak oszczędności w takiej sytuacji oznacza stres i konieczność ratowania się pożyczkami. Niestety, statystyki pokazują, że wielu z nas nie jest na to przygotowanych. Choć ponad 80% Polaków deklaruje posiadanie jakichś oszczędności, tylko 25% z nas mogłoby utrzymać się przez sześć miesięcy bez stałego […] Więcej

Z doświadczenia – nie z teorii. Pokolenie X na ścieżce świadomego oszczędzania

Doświadczyli transformacji ustrojowej, radzili sobie bez edukacji finansowej, a dziś uczą swoje dzieci jak mądrze zarządzać pieniędzmi. Pokolenie X łączy tradycyjne podejście do finansów w nowoczesnymi rozwiązaniami. To wyniki badania Credit Agricole, które teraz stały się także inspiracją do przygotowania wystawy dla Centrum Legal (Communication) Design Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia