Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.2
107 opinii
Opinie naszych klientów
Długi czas oczekiwania na obsługę. Sama obsługa ok.
Krzysztofie, dziękujemy za Twoją wizytę. Chętnie dowiemy się, co możemy jeszcze poprawić, Michał
Fatalna obsługa. Pani niezainteresowana Klientami tylko własnym telefonem komórkowym. Podnosiła głos, wymuszała działania na które nie byłam chętna, opryskliwa, nie udzielała informacji a jedynie odsyłała do strony internetowej banku. Dramat w kontekście tego że jest to jedyna placówka we Wrocławiu zapewniająca obsługę gotówkową walut
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Jako bank mamy obowiązek mieć aktualne informacje o naszych klientach. Dlatego musimy potwierdzić lub dostać od Twoje aktualne dane i dokumenty. Działamy zgodnie z przepisami, które dotyczą przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i unikaniu opodatkowania (lub przepisów dotyczących wymiany informacji podatkowych z innymi państwami.) Monika
Brak profesjonalizmu. Kierowniczka bezczelnie odpowiada, kiedy kilku klientów ma zgłasza zbyt silna obsługę. Kilka stanowisk, a tylko jedno - dwa obsługują i to na przemiennie. Placówka do wypłaty gotówkowych, a kierowniczka z góry zakłada, że potrzebna pomoc przy bankomacie. Ogólnie bank ma niską jakość obsługi także na Strzegomskiej przy Hali Strzegomska. Często zbywacie klientów i każecie czekać. W porównaniu z innymi bankami jesteście rażąco gorsi.
Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę 😊 Chętnie dowiemy się, co jeszcze możemy poprawić. Pozdrawiam, Michał
Bardzo dobra współpraca z CAgr przez wszystkie lata kiedy byłem klientem Banku. Dziękuĵę za sprawne działanie.
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za 5⭐! Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał
Zero organizacji, 1 pani obsługująca kasę załatwia klientkę która wykupuje ubezpieczenie, kolejka na kilka osób a panie sobie chodzą, masakra
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Fatalnie!! Bez mojej wiedzy Bez uprzedzenia!! Zlikwidowano mi konto, mimo, że mam to konto w TYM banku od kilkudziesięciu lat(LUKAS). Ledwie udało mi się zablokować proces likwidacji i odzyskać to Moje Dotąd Ulubione Konto C.A. Poniesionych strat i trudów, negatywnych emocji, nic mi nie zrekompensuje. Z żalem Grzegorz z Wrocławia Mendyka
Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana