Placówka bankowa Rynek 26, Oława

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jerzy Skurski

19.03.2025

O ocenie wypowiem się po rozpatrzeniu reklamacji odsetek lokaty półrocznej. Henryka Skurska

avatar

Grzegorz Imiela

19.03.2025

Pani Paulina Obręcka zna się na swojej pracy. Potrafi przedstawić produkt z kilku różnych stron, angażuje się w jak najlepsze rozwiązanie sprawy a co za tym idzie stara się zapewnić jak największy komfort i profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.

Odpowiedź:

21.03.2025

Miło nam słyszeć, że Paulina sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Teresa Marczyńska

27.02.2025

Nie wiem jak inne oddziały tego banku ale w Oławie to jest dramat a panie tam pracujące to jeszcze większy dramat.MOJ bank to PKO.Do Credit Agricole poszłam z siostrą żeby jej pomóc załatwić sprawę.Po godzinie oczekiwania wyszłyśmy chociaż nikogo nie było jak przyszłyśmy,chodzą jak święte krowy najbardziej są zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń ,przy innych klientach na głos pytają w jakiej sprawie i nazwisko ,one nawet nie wiedzą co to jest RODO .Nie widzę tych pań pracujących w innym banku.Piszę już drugi raz bo pierwsza opinią się nie wyświetliła,może dlatego że nie dałam żadnej gwiazdki

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas wizyty w placówce jako osoba towarzysząca. Skontaktowałam się z dyrektor placówki, aby wyjaśnić sytuację, którą opisujesz. W naszych placówkach odbywa się obsługa klientów, którzy są umówieni do danego doradcy, a także tych którzy przychodzą załatwić swoją sprawę. W związku z powyższym zdarzyć się może, że czas oczekiwania na obsługę jest wydłużony, jednakże dokładamy wszelkich starań, aby był on możliwie jak najkrótszy. Naszych klientów pytamy wyłącznie o temat sprawy, z którą się do nas zgłaszają, ponieważ od tego uzależnione jest dopasowanie do odpowiedniego doradcy, nie pytamy klientów o nazwisko na sali oczekiwania, gdyż jest to niezgodne z RODO. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

Monika Gielniewska

26.02.2025

Najgorsza placówka w jakiej byłam. Panie totalnie nie zainteresowane naszym przyjściem. Co z tego, że byliśmy pierwsi, jak musi obsłużyć innych umówionych na godzinę. Ja to rozumiem, że ktoś się umawia, ale ja jestem mniej ważna skoro przyszłam z "ulicy" ? Siedzieliśmy godzine, na marne! Porażka!

Odpowiedź:

27.02.2025

Bardzo nam przykro w związku z niedogodnościami, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Żaden z naszych klientów nie jest mniej ważny. Jednocześnie prowadzona jest obsługa klientów, którzy są umówieni (można tego dokonać w aplikacji CA24 Mobile lub przez stronę www) oraz przychodzą do placówki, zdarza się, że czas oczekiwania może być wydłużony za co przepraszamy. Aby uniknąć takich sytuacji zachęcamy do umawiania się na spotkanie do Twojego doradcy. Pozdrawiam, Monika

avatar

MrLukasz911

18.02.2025

avatar

Лена Пушкарёва

11.02.2025

bardzo powolno w pracę z klientami.

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika

avatar

Yura Kondratiuk

27.01.2025

Odpowiedź:

27.01.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wysoką notę. Michał

avatar

Patrycja Dwojak

24.01.2025

Odpowiedź:

24.01.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak budować wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie?

Czy Twoja firma działa na rzecz lokalnej społeczności? Czy angażuje się w akcje edukacyjne, ekologiczne, dba o dobrostan pracowników? Uwzględnij w strategii swojej działalności CSR (Corporate Social Responsibility), aby stać się firmą odpowiedzialną społecznie. W ten sposób nie tylko poprawisz wizerunek marki, ale też zyskasz lojalność pracowników oraz zainteresowanie klientów i inwestorów. Zobacz, jak opracować strategię CSR i dlaczego to się opłaca! Więcej
 

Empowerment, czyli emocjonalna siła lidera

Empowerment – modne hasło w świecie biznesu, które od jakiegoś czasu zmienia sposób patrzenia na zarządzanie zespołem, decyzyjność na różnych szczeblach oraz zaangażowanie w życie organizacji. Włączenie pracowników w podejmowanie decyzji i odpowiedzialność za wyniki zwiększa ich motywację oraz rozbudza kreatywność. Warunek? Odpowiednie środowisko – bazujące na zaufaniu i jasno wytyczone cele, których realizację nadzoruje lider z odpowiednio rozwiniętą inteligencją emocjonalną. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia