Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00
Śr.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
110 opinii
Opinie naszych klientów
O ocenie wypowiem się po rozpatrzeniu reklamacji odsetek lokaty półrocznej. Henryka Skurska
Pani Paulina Obręcka zna się na swojej pracy. Potrafi przedstawić produkt z kilku różnych stron, angażuje się w jak najlepsze rozwiązanie sprawy a co za tym idzie stara się zapewnić jak największy komfort i profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.
Miło nam słyszeć, że Paulina sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Nie wiem jak inne oddziały tego banku ale w Oławie to jest dramat a panie tam pracujące to jeszcze większy dramat.MOJ bank to PKO.Do Credit Agricole poszłam z siostrą żeby jej pomóc załatwić sprawę.Po godzinie oczekiwania wyszłyśmy chociaż nikogo nie było jak przyszłyśmy,chodzą jak święte krowy najbardziej są zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń ,przy innych klientach na głos pytają w jakiej sprawie i nazwisko ,one nawet nie wiedzą co to jest RODO .Nie widzę tych pań pracujących w innym banku.Piszę już drugi raz bo pierwsza opinią się nie wyświetliła,może dlatego że nie dałam żadnej gwiazdki
Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas wizyty w placówce jako osoba towarzysząca. Skontaktowałam się z dyrektor placówki, aby wyjaśnić sytuację, którą opisujesz. W naszych placówkach odbywa się obsługa klientów, którzy są umówieni do danego doradcy, a także tych którzy przychodzą załatwić swoją sprawę. W związku z powyższym zdarzyć się może, że czas oczekiwania na obsługę jest wydłużony, jednakże dokładamy wszelkich starań, aby był on możliwie jak najkrótszy. Naszych klientów pytamy wyłącznie o temat sprawy, z którą się do nas zgłaszają, ponieważ od tego uzależnione jest dopasowanie do odpowiedniego doradcy, nie pytamy klientów o nazwisko na sali oczekiwania, gdyż jest to niezgodne z RODO. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika
Najgorsza placówka w jakiej byłam. Panie totalnie nie zainteresowane naszym przyjściem. Co z tego, że byliśmy pierwsi, jak musi obsłużyć innych umówionych na godzinę. Ja to rozumiem, że ktoś się umawia, ale ja jestem mniej ważna skoro przyszłam z "ulicy" ? Siedzieliśmy godzine, na marne! Porażka!
Bardzo nam przykro w związku z niedogodnościami, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Żaden z naszych klientów nie jest mniej ważny. Jednocześnie prowadzona jest obsługa klientów, którzy są umówieni (można tego dokonać w aplikacji CA24 Mobile lub przez stronę www) oraz przychodzą do placówki, zdarza się, że czas oczekiwania może być wydłużony za co przepraszamy. Aby uniknąć takich sytuacji zachęcamy do umawiania się na spotkanie do Twojego doradcy. Pozdrawiam, Monika
bardzo powolno w pracę z klientami.
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał