Placówka bankowa Armii Krajowej 4C, Wrocław

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Vitaly Makarevich

09.03.2025

Poor service. I submitted a request to open an account. They called me back, and when I asked them to speak English, they replied, "Wait for a call," which I never received. Thank you for showing me your level of support before I gave you my money.

Odpowiedź:

11.03.2025

We apologize for the inconvenience. Please contact us in a private message on Facebook to clarify this situation. Monika

avatar

Olga Wojciechowska

31.12.2024

Bardzo niepomocni pracownicy. Pusty salon, dwie panie wyraźnie niezadowolone, ze przerwałam pogaduszki i muszą wrócić do swoich stanowisk. Dalsza obsługa na podobnym poziomie plus nie udało się załatwić tego czego chciałam. Nie wiem po co bank utrzymuje te placówki. Odradzam ten punkt

Odpowiedź:

17.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna

avatar

Maciek Maciek

15.11.2024

Fatalna obsługa

Odpowiedź:

27.11.2024

Przykro mi, że masz taką opinię. Czy możesz proszę podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami? Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną poprzez naszego Facebooka. Dziękuję, Monika

avatar

Bart Tomczyk

13.11.2024

Odpowiedź:

14.11.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Marian Kozuch

13.11.2024

Byłem pierwszy raz po remoncie wspaniałe urządzony bank będę częściej go odwiedzał

Odpowiedź:

Marianie, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że nasz bank spełnia Twoje oczekiwania. Zuzanna

avatar

Olha Novoseletska

19.10.2024

Odpowiedź:

07.11.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał

avatar

Bayram Jaff

15.10.2024

I had a very unpleasant experience with a blonde female server around 17:45 14.10.2024. She made inappropriate and discriminatory remarks, was rude to me and her colleague brunette girl, and lacked basic knowledge about credit card procedures, and provided incorrect info just to ignore me. She also "advised" me to contact the call center for an issue that requires in-branch signing. If she is dissatisfied with her job or salary, she should consider resigning instead of disrespecting customers with her unhelpful suggestions and lack of knowledge. Additionally, not speaking English is not a valid excuse, as employees are expected to communicate in both Polish and English. They readily speak English when promoting their products, but ignore customers and pretend not to understand English when assistance is needed.

Odpowiedź:

27.12.2024

We are very sorry for the inconvenience. Monika

avatar

Jakub

09.10.2024

Na pytanie czy jest możliwość załatwić sprawę u innego konsultanta (bo Pani skanuje dokumenty 10min) okazuje się że jedna osoba obsługuje cały oddział

Odpowiedź:

20.12.2024

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Czy należy Ci się ulga podatkowa? Sprawdź i oszczędzaj

Trwa czas składania deklaracji podatkowych za 2024 rok. To dobry moment, żeby spojrzeć na swój domowy budżet i zastanowić się, jak jeszcze lepiej nim gospodarować. Rozliczając PIT, możesz skorzystać z dostępnych ulg czy odliczeń, a przy tym zaoszczędzić. Co roku miliony Polaków składa swoje zeznania podatkowe. Niestety wciąż wielu z nich nie zdaje sobie sprawy, […] Więcej
 

Jak policzyć odsetki na lokacie?

Samodzielne liczenie pieniędzy na lokacie w banku nie jest łatwe. Ale wcale nie trzeba ekspertem, żeby sobie z tym poradzić. W Credit Agricole z pomocą przychodzi kalkulator oszczędności. Wystarczy wpisać kilka liczb, a on poda nam kwotę, którą uzbieramy na lokacie. Więcej

Kobiety mistrzyniami mądrego i sprytnego oszczędzania – badanie Credit Agricole

Credit Agricole sprawdził, jak panie zarządzają swoimi finansami. Wyniki pokazują, że kobiety oszczędzają sprytnie i rozsądnie. Badania przeprowadzone przez Credit Agricole pokazują, że panie doskonale potrafią łączyć oszczędność z rozsądkiem i troską o przyszłość. Co więcej, robią to w sposób przemyślany – nie chodzi o samo odkładanie pieniędzy, ale także o świadome wybory zakupowe i […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia