Placówka partnerska Dworcowa 50, Sulejówek

Godziny pracy

Pn.,Czw.: 11:00-18:00

Wt.-Śr.,Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Korzystne rozwiązania teraz na wyciągnięcie ręki

Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.

Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.

Opinie naszych klientów

avatar

Szczepan Czernecki

07.04.2025

Szybko miło

Odpowiedź:

09.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Mikhail

26.03.2025

Odpowiedź:

01.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

Aleksander Szuba

17.03.2025

Przypadkowo zablokowałem sobie konto . Natychmiastowo przyszedłem i od ręki udało mi się je odblokować cały proces trwał 2 minuty a rozmowa z Dominiką Jackiewicz to czysta przyjemność

Odpowiedź:

21.03.2025

Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Dominika na pewno ucieszy się z Twoich słów. Tatiana

avatar

Aleksandra Bartnicka

21.02.2025

Po raz kolejny zostałam obsłużona poniżej jakiejkolwiek krytyki przez tego samego pana. Poprzednim razem puściłam mimo uszu pytanie po co przychodzę, jeżeli mogę załatwić sprawę w aplikacji bądź na stronie internetowej (zmiana limitów w koncie). Doradca został poinformowany, iż wolę po prostu załatwiać pewne sprawy w placówce-z wielką łaską zostało ustawione wszystko zgodnie z moją prośbą. Dziś zaś udałam się do placówki w celu wypłaty pieniędzy około godzinę przed zamknięciem placówki-po grzecznym oczekiwaniu na swoją kolej ponad 20 min zostali obsłużeni przede mną ludzie, którzy przyszli chwilę wcześniej. Na pytanie czy nie obowiązuje kolejka i czy mogę zostać obsłużona, gdyż jestem w zaawansowanej ciąży i źle się czuję pani blondynka zaczęła obsługiwać dalej tamtych klientów ignorując mnie. Chwilę później przyszedł wyżej wspomniany pan doradca pytając w jakiej sprawie przychodzę. Odpowiedziałam, że chce wypłacić gotówkę. Doradca słysząc to zapytał czy nie mam karty płatniczej, bo słyszał przez drzwi, że mam pretensje, że muszę czekać na obsługę, a przecież mogę skorzystać z bankomatu. Po raz kolejny powiedziałam, iż wolę po prostu wypłatę w placówce, do czego chyba mam prawo? Czy w standardach obsługi Credit Agricole doradcy mają narzucone bycie aroganckim i traktowanie ludzi z góry? Po tych sytuacjach zastanawiam się nad zamknięciem konta, bo w żadnym banku nie spotkałam się z tak fatalną obsługą. Jestem klientką tej jednej placówki kilkanaście lat, zawsze byłam zadowolona z obsługi i poleciałam tą placówkę jak i bank innym, a przez powtórne potraktowanie mnie jak idiotkę rozważam zamknięcie konta w tym banku.

Odpowiedź:

26.02.2025

Przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Zgodnie z standardami naszego banku, doradcy przychodzących do oddziału klientów pytają jaką sprawę klient chce załatwić, aby ustalić do jakiego doradcy skierować takiego klienta, a także oszacować czas oczekiwania na obsługę. Jeżeli występuje możliwość szybszego rozwiązania problemu z jakim klient przyszedł do placówki, to doradca proponuje je klientowi, aby zaoszczędzić czas klienta. Najmocniej przepraszamy za brak pierwszeństwa w obsłudze. Pozdrawiam, Monika

avatar

Dawid Grabowski

14.01.2025

Odpowiedź:

17.04.2025

Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej placówki. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

avatar

Krzysztof Ostrowski

05.12.2024

Odpowiedź:

17.04.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

avatar

Pawel Moneta

03.11.2024

Odpowiedź:

08.11.2024

Dziękujemy za zaufanie 😊 Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Co możemy poprawić? Michał

avatar

Mariusz Księżopolski

17.10.2024

Super miła i szybka obsługa

Odpowiedź:

18.10.2024

Mariuszu, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak przekazać majątek dzieciom?

Decyzja o przekazaniu majątku dzieciom to nie tylko kwestia przekazania majątku materialnego, ale również zrozumienia, jakie konsekwencje prawne i podatkowe wiążą się z tym procesem. Polskie prawo przewiduje kilka rozwiązań, które pozwalają na skuteczne i bezpieczne przekazanie majątku, zarówno za życia, jak i po śmierci. Dowiedz się, jakie opcje są dostępne i na co zwrócić […] Więcej
 

Jak zaoszczędzić na wakacjach?

Wakacje to czas odpoczynku, luzu i przygody. Ale czy muszą oznaczać również opróżnienie portfela? Niekoniecznie! Ograniczony budżet nie musi skreślać podróżniczych planów. Sprawdź sprawdzone strategie na tanie wakacje, które nie odbierają przyjemności z odkrywania nowych miejsc i kultur. 1. Planuj z wyprzedzeniem (ale nie zawsze) Zasada numer jeden: elastyczność to Twój przyjaciel. Wcześniejsza rezerwacja lotów […] Więcej

Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenie dla rodziny?

Zapewnienie bezpieczeństwa finansowego najbliższym to priorytet dla wielu z nas. Rodzina to fundament, który chcemy chronić przed nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi, takimi jak wypadki, choroby czy nagła utrata życia. Wybór odpowiedniego ubezpieczenia dla rodziny może być jednak wyzwaniem, zwłaszcza w obliczu ogromnej liczby ofert, skomplikowanych zapisów w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) oraz licznych pułapek prawnych, których […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku