Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Czw.: 11:00-18:00
Wt.-Śr.,Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.1
63 opinie
Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.
Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.
Opinie naszych klientów
Szybko miło
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana
Przypadkowo zablokowałem sobie konto . Natychmiastowo przyszedłem i od ręki udało mi się je odblokować cały proces trwał 2 minuty a rozmowa z Dominiką Jackiewicz to czysta przyjemność
Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Dominika na pewno ucieszy się z Twoich słów. Tatiana
Po raz kolejny zostałam obsłużona poniżej jakiejkolwiek krytyki przez tego samego pana. Poprzednim razem puściłam mimo uszu pytanie po co przychodzę, jeżeli mogę załatwić sprawę w aplikacji bądź na stronie internetowej (zmiana limitów w koncie). Doradca został poinformowany, iż wolę po prostu załatwiać pewne sprawy w placówce-z wielką łaską zostało ustawione wszystko zgodnie z moją prośbą. Dziś zaś udałam się do placówki w celu wypłaty pieniędzy około godzinę przed zamknięciem placówki-po grzecznym oczekiwaniu na swoją kolej ponad 20 min zostali obsłużeni przede mną ludzie, którzy przyszli chwilę wcześniej. Na pytanie czy nie obowiązuje kolejka i czy mogę zostać obsłużona, gdyż jestem w zaawansowanej ciąży i źle się czuję pani blondynka zaczęła obsługiwać dalej tamtych klientów ignorując mnie. Chwilę później przyszedł wyżej wspomniany pan doradca pytając w jakiej sprawie przychodzę. Odpowiedziałam, że chce wypłacić gotówkę. Doradca słysząc to zapytał czy nie mam karty płatniczej, bo słyszał przez drzwi, że mam pretensje, że muszę czekać na obsługę, a przecież mogę skorzystać z bankomatu. Po raz kolejny powiedziałam, iż wolę po prostu wypłatę w placówce, do czego chyba mam prawo? Czy w standardach obsługi Credit Agricole doradcy mają narzucone bycie aroganckim i traktowanie ludzi z góry? Po tych sytuacjach zastanawiam się nad zamknięciem konta, bo w żadnym banku nie spotkałam się z tak fatalną obsługą. Jestem klientką tej jednej placówki kilkanaście lat, zawsze byłam zadowolona z obsługi i poleciałam tą placówkę jak i bank innym, a przez powtórne potraktowanie mnie jak idiotkę rozważam zamknięcie konta w tym banku.
Przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Zgodnie z standardami naszego banku, doradcy przychodzących do oddziału klientów pytają jaką sprawę klient chce załatwić, aby ustalić do jakiego doradcy skierować takiego klienta, a także oszacować czas oczekiwania na obsługę. Jeżeli występuje możliwość szybszego rozwiązania problemu z jakim klient przyszedł do placówki, to doradca proponuje je klientowi, aby zaoszczędzić czas klienta. Najmocniej przepraszamy za brak pierwszeństwa w obsłudze. Pozdrawiam, Monika
Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej placówki. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Dziękujemy za zaufanie 😊 Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Co możemy poprawić? Michał
Super miła i szybka obsługa
Mariuszu, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał