Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Czw.: 11:00-18:00
Wt.-Śr.,Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.0
65 opinii
Placówka bezgotówkowa- wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.
Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.
Opinie naszych klientów
Obsługa na poziomie zerowym. Kilka osób obsługuje jednego klienta bo nie potrafią działać samodzielnie. Do tego notorycznie nie działa bankomat wpłatomat. Byłem 11 razy i nigdy nie działał. Chyba czas na zmiany
Pan pracujący tam jest niedouczony w systemie , nigdy nie udalo mi sie zalatwic swoich spraw od reki , zawsze cos niby nie dziala lub jest jakas awaria i jestem poproszony o przyjście drugi raz, dlugi czas oczekiwania oraz niekompetencja tej jednostki jest ponizej krytyki, nie polecam
Za czasów kiedy oddział mieścił się w starej lokalizacji była lepsza obsługa klienta i mam wrażenie, że bezpieczeństwo było na wyższym poziomie. W obecnej lokalizacji oddział nie operuje czymś takim jak gotówka. Osoby tam pracujące nie są kompetentne a żeby coś załatwić to nie tu tylko dogodnie trzeba jechać do Warszawy. Wplatomo-bankomat ma częste awarie a dodatkowo jest usytuowany w dość niekomfortowy i niebezpieczny sposób (zajmuje pół chodnika). Czas zabrać swoje środki z tego banku.
Michał, cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w naszym oddziale. To dla nas bardzo ważne. Michał
Szybko miło
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana
Przypadkowo zablokowałem sobie konto . Natychmiastowo przyszedłem i od ręki udało mi się je odblokować cały proces trwał 2 minuty a rozmowa z Dominiką Jackiewicz to czysta przyjemność
Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Dominika na pewno ucieszy się z Twoich słów. Tatiana
Po raz kolejny zostałam obsłużona poniżej jakiejkolwiek krytyki przez tego samego pana. Poprzednim razem puściłam mimo uszu pytanie po co przychodzę, jeżeli mogę załatwić sprawę w aplikacji bądź na stronie internetowej (zmiana limitów w koncie). Doradca został poinformowany, iż wolę po prostu załatwiać pewne sprawy w placówce-z wielką łaską zostało ustawione wszystko zgodnie z moją prośbą. Dziś zaś udałam się do placówki w celu wypłaty pieniędzy około godzinę przed zamknięciem placówki-po grzecznym oczekiwaniu na swoją kolej ponad 20 min zostali obsłużeni przede mną ludzie, którzy przyszli chwilę wcześniej. Na pytanie czy nie obowiązuje kolejka i czy mogę zostać obsłużona, gdyż jestem w zaawansowanej ciąży i źle się czuję pani blondynka zaczęła obsługiwać dalej tamtych klientów ignorując mnie. Chwilę później przyszedł wyżej wspomniany pan doradca pytając w jakiej sprawie przychodzę. Odpowiedziałam, że chce wypłacić gotówkę. Doradca słysząc to zapytał czy nie mam karty płatniczej, bo słyszał przez drzwi, że mam pretensje, że muszę czekać na obsługę, a przecież mogę skorzystać z bankomatu. Po raz kolejny powiedziałam, iż wolę po prostu wypłatę w placówce, do czego chyba mam prawo? Czy w standardach obsługi Credit Agricole doradcy mają narzucone bycie aroganckim i traktowanie ludzi z góry? Po tych sytuacjach zastanawiam się nad zamknięciem konta, bo w żadnym banku nie spotkałam się z tak fatalną obsługą. Jestem klientką tej jednej placówki kilkanaście lat, zawsze byłam zadowolona z obsługi i poleciałam tą placówkę jak i bank innym, a przez powtórne potraktowanie mnie jak idiotkę rozważam zamknięcie konta w tym banku.
Przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Zgodnie z standardami naszego banku, doradcy przychodzących do oddziału klientów pytają jaką sprawę klient chce załatwić, aby ustalić do jakiego doradcy skierować takiego klienta, a także oszacować czas oczekiwania na obsługę. Jeżeli występuje możliwość szybszego rozwiązania problemu z jakim klient przyszedł do placówki, to doradca proponuje je klientowi, aby zaoszczędzić czas klienta. Najmocniej przepraszamy za brak pierwszeństwa w obsłudze. Pozdrawiam, Monika
Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej placówki. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana