Placówka bankowa Powstańców Warszawy 17, Otwock

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

M M

08.05.2025

Pan w kręconych włosach niestety bardzo niekompetentny, dwadzieścia minut zastanawiał się nad moją sprawą, patrząc pustym wzrokiem w monitor komputera. W końcu zadzwonił na INFOLINIĘ i po prostu powtórzył mi to, co powiedziała mu tam Pani. Chciałam złożyć reklamację, czego mi odmówił i lekceważąco kazał dzwonić na infolinię i tam załatwiać moją sprawę. Mimo mojej trzykrotnej prośby, Pan odmówił przyjęcia mojej reklamacji (co jest niezgodne z prawem). Także jeśli chcecie coś załatwić, polecam omijać tego Pana szerokim łukiem - strata czasu, ponieważ ewidentnie nie posiada wystarczających kompetencji do wykonywania swojego zawodu, lepiej samemu dzwonić na infolinię - po co jeździć do oddziału, aby Pan zrobił to za Was? 😅

avatar

Włodek Kielak

28.04.2025

Bardzo kompetentna, sprawna i miła obsługa.

Odpowiedź:

28.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Dariusz Kurasik

25.04.2025

Wydają się wszyscy bardzo mili ale pani Greta Jagoda sztos ,profesjonalne podejście, rozmowa na luzie ,wszystko wytłumaczy, uśmiechnięta i wyrozumiała.Fakt że na niektóre rzeczy nie ma wpływu ale próbuje to rozwiązać i uspokoić co się bardzo chwali ,z czystym sumieniem polecam ta panią oczywiście nie ujmując też innym pracownikom tego banku napewno też są wspaniali .Pozdrawiam pani Gretę Jagodę

Odpowiedź:

25.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Doceniamy Twoje polecenie! Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Jozef El

18.03.2025

Bardzo dobra, profesionalna i uprzejma obsługa. Dziękuję.

Odpowiedź:

20.03.2025

Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊. Tatiana

avatar

Aneta Macios

10.03.2025

Fantastyczna obsługa

Odpowiedź:

10.03.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Anna Zając

05.03.2025

Odpowiedź:

05.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Jolanta J.

10.01.2025

Byłam w placówce bez umówienia, chociaż zgłaszałam przez formularz dwa razy, bez odzewu. Poniewaz nie byłam umówiona? czekalam dosyć długo, bo pracownicy caly czas załatwiali tych umówionych. Chodzilo o odstrzeżenie dowodu osobistego, sama "operacja" trwala chwilę . Wcześniej zistalam wprowadzona w bład przez praciwnika infolinii, bo nastraszyl mnie, ze jesli do konca m-ca nie załatwię tego, a poinformował mnie, ze musze wyrobić nowy dowód, zostaną m zablokowane wszystkie możliwości korzystania z konta. Wprawdzie powiedziano, ze moge dodac nr. Paszportu ale gdy chciałam to zrobic nie przyjelo mi go z informacją, ze dokument jest nieprawidłowy. Skutkiem czego nie mogłam spać a rano od razu skontaktowalam się z biurem paszportowym, gdzie dowiedziałam się, ze dokument jest ok. W placówce obsługa też skupila się nie na odkręceniu sytuacji tylko na drukowaniu dodatkowych dokumentów, ktore maja na celu głownie uzyskaniu moich zgód na przetwarzanie danych. Nie dostałam tez kopii tych dokumentów, czyli co? Jesteśmy jako klienci banku przedmiotami, chociaż to bank przechowuje nasze pieniądze i zarabia na tym, traktując nas jak zło konieczne. Gdyby działały prawidlowo aplikacje internetowe, nie musialabym narażać pracowników na swoja nieoczekiwaną obecność. Nie wspomnę już o jakości czatów z wirtualnymi asystentami, to jakaś porażka. Reasumujac, zostałam kilkakrotnie wprowadzona w bład , system nie działa w prawidlowy sposób, straciłam kupę czasu i nerwów, bo grożono mi zablokowaniem dostępu do konta . I to ma byc bank na europejskim poziomie w XXIw? Wolne żarty

Odpowiedź:

17.01.2025

Przepraszamy za niedogodności podczas próby umówienia się do placówki. Dodatkowym miejscem poza formularzem, w którym jest możliwość umówienia się do swojego doradcy jest aplikacja CA24 Mobile. Skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, podczas aktualizacji części dokumentów drukują się dwa egzemplarze, natomiast w przypadku niektórych tylko jeden egzemplarz, jednakże zawsze możemy wydrukować dodatkowy egzemplarz, jeżeli klient sobie tego życzy. Pozdrawiam, Monika

avatar

Marta Plakwicz

31.12.2024

Odpowiedź:

31.12.2024

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. To technologia dostępna, skalowalna i coraz bardziej intuicyjna – którą […] Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Co to […] Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Smartfony, choć bywają źródłem rozproszenia, mogą też stać się najlepszymi sprzymierzeńcami rodziców. Od planowania dnia, przez monitorowanie zdrowia dziecka, po dbanie o […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku