Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
127 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo kompetentna, sprawna i miła obsługa.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Wydają się wszyscy bardzo mili ale pani Greta Jagoda sztos ,profesjonalne podejście, rozmowa na luzie ,wszystko wytłumaczy, uśmiechnięta i wyrozumiała.Fakt że na niektóre rzeczy nie ma wpływu ale próbuje to rozwiązać i uspokoić co się bardzo chwali ,z czystym sumieniem polecam ta panią oczywiście nie ujmując też innym pracownikom tego banku napewno też są wspaniali .Pozdrawiam pani Gretę Jagodę
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Doceniamy Twoje polecenie! Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Bardzo dobra, profesionalna i uprzejma obsługa. Dziękuję.
Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊. Tatiana
Fantastyczna obsługa
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał
Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Byłam w placówce bez umówienia, chociaż zgłaszałam przez formularz dwa razy, bez odzewu. Poniewaz nie byłam umówiona? czekalam dosyć długo, bo pracownicy caly czas załatwiali tych umówionych. Chodzilo o odstrzeżenie dowodu osobistego, sama "operacja" trwala chwilę . Wcześniej zistalam wprowadzona w bład przez praciwnika infolinii, bo nastraszyl mnie, ze jesli do konca m-ca nie załatwię tego, a poinformował mnie, ze musze wyrobić nowy dowód, zostaną m zablokowane wszystkie możliwości korzystania z konta. Wprawdzie powiedziano, ze moge dodac nr. Paszportu ale gdy chciałam to zrobic nie przyjelo mi go z informacją, ze dokument jest nieprawidłowy. Skutkiem czego nie mogłam spać a rano od razu skontaktowalam się z biurem paszportowym, gdzie dowiedziałam się, ze dokument jest ok. W placówce obsługa też skupila się nie na odkręceniu sytuacji tylko na drukowaniu dodatkowych dokumentów, ktore maja na celu głownie uzyskaniu moich zgód na przetwarzanie danych. Nie dostałam tez kopii tych dokumentów, czyli co? Jesteśmy jako klienci banku przedmiotami, chociaż to bank przechowuje nasze pieniądze i zarabia na tym, traktując nas jak zło konieczne. Gdyby działały prawidlowo aplikacje internetowe, nie musialabym narażać pracowników na swoja nieoczekiwaną obecność. Nie wspomnę już o jakości czatów z wirtualnymi asystentami, to jakaś porażka. Reasumujac, zostałam kilkakrotnie wprowadzona w bład , system nie działa w prawidlowy sposób, straciłam kupę czasu i nerwów, bo grożono mi zablokowaniem dostępu do konta . I to ma byc bank na europejskim poziomie w XXIw? Wolne żarty
Przepraszamy za niedogodności podczas próby umówienia się do placówki. Dodatkowym miejscem poza formularzem, w którym jest możliwość umówienia się do swojego doradcy jest aplikacja CA24 Mobile. Skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, podczas aktualizacji części dokumentów drukują się dwa egzemplarze, natomiast w przypadku niektórych tylko jeden egzemplarz, jednakże zawsze możemy wydrukować dodatkowy egzemplarz, jeżeli klient sobie tego życzy. Pozdrawiam, Monika
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
Pani Greta Jagoda, dziś obsługiwała mnie. Profesjonalna, miła, cierpliwa. Wysoka kultura osobista. Aż człowiek ma ochotę rozmawiać i wybierać, decydować się. Z innymi pracownikami innych bankow rozmowa przypomina sprzeczkę, a tu wysoki poziom rozmowy.
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał