Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
104 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo pomocna pani Patrycja. Sprawa załatwiona szybko i sprawnie
Miło nam słyszeć, że Pani Patrycja sprostała Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana
Dobrze, że akurat ten Oddział Banku jest w naszym sąsiedztwie. Dziękujemy zespołowi Oddziału a przede wszystkim Panu Adamowi Lipińskiemu za profesjonalizm, wiedzę i perfekcyjne podejście do klienta i jego potrzeb. Pan Adam jest zawsze skuteczny w działaniach, jest zorientowany w procedurach i ma dużą wiedzę i dużą dozę życzliwości. Korzystamy od lat z usług tego Oddziału, więc nasza opinia jest poparta wieloletnimi doświadczeniami a nie jednostkową sytuacją. Dziękujemy za ułatwianie nam funkcjonowania w zakresie usług bankowych.
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszy nas, że jesteś tak długo z nami. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Nasze pozytywne doświadczenia z kontaktu i obsługi ze strony Oddziału są wieloletnie, więc nie jest to opinia oparta na jednorazowym doświadczeniu i jednej pozytywnej sytuacji. Dobrze,że właśnie ten Oddział Banku Credit Agricole mamy najbliżej, w sąsiedztwie. Nigdy się nie zawiedliśmy. Nasz Opiekun Pan Adam Lipiński w każdej sytuacji, kiedy zwracamy się w potrzebie o pomoc wykazuje się wysokim poziomem profesjonalizmu, wiedzy i orientacji, jak rozwiązać dany problem, czy pomóc, kiedy tego potrzebujemy. Poza tym jest otwarty na nasze oczekiwania, życzliwy i zawsze dyspozycyjny. Dziękujemy Panu Adamowi i Zespołowi Oddziału za ułatwianie nam funkcjonowania poprzez pomoc w załatwianiu bardzo istotnych spraw związanych z usługami bankowymi.
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam słyszeć, że Pan Adam sprostał Waszym oczekiwaniom. Cieszy nas, że jesteście tak długo z nami. Tatiana
Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Tatiana
Dałem się skusić na promocję... Celem założenia konta bez wizyty w banku trzeba zainstalować aplikację. To jest proces taki, jak gra przygodowa, ponieważ można zostać z niego wyrzuconym na każdym etapie i wtedy trzeba zaczynać od początku, Potem i tak trzeba pojechać do banku i złożyć podpis. Umawianie terminu wizyty przez aplikację to kolejna fikcja, bo i tak po wejściu do banku trzeba odczekać swoje w kolejce. Przy okazji zakładania rachunku bank popełnia błędy, których korekta wymaga wizyty w oddziale i odsiedzenia w kolejce, ponieważ umówienie wizyty na konkretną godzinę to fikcja. Ciekawe, jakie jeszcze "przygody" przyszykował dla klientów ten bank? Jak na razie jedyny pozytyw to lokalizacja, blisko przystanku, choć ilość placówek, delikatnie rzecz ujmując, nie powala.
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Notorycznie zepsute wpłatomaty
Bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Monika
Hi, jestem zadowolony z obsługi. Henryk
Henryku, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Polecamy się na przyszłość. Michał
Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko ok. Henryk Belka
Henryku, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał