Placówka bankowa Sobieskiego 60, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Małgorzata

24.04.2025

Bardzo pomocna pani Patrycja. Sprawa załatwiona szybko i sprawnie

Odpowiedź:

25.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Patrycja sprostała Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Renata

14.04.2025

Dobrze, że akurat ten Oddział Banku jest w naszym sąsiedztwie. Dziękujemy zespołowi Oddziału a przede wszystkim Panu Adamowi Lipińskiemu za profesjonalizm, wiedzę i perfekcyjne podejście do klienta i jego potrzeb. Pan Adam jest zawsze skuteczny w działaniach, jest zorientowany w procedurach i ma dużą wiedzę i dużą dozę życzliwości. Korzystamy od lat z usług tego Oddziału, więc nasza opinia jest poparta wieloletnimi doświadczeniami a nie jednostkową sytuacją. Dziękujemy za ułatwianie nam funkcjonowania w zakresie usług bankowych.

Odpowiedź:

15.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszy nas, że jesteś tak długo z nami. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Renata Oppenheim

14.04.2025

Nasze pozytywne doświadczenia z kontaktu i obsługi ze strony Oddziału są wieloletnie, więc nie jest to opinia oparta na jednorazowym doświadczeniu i jednej pozytywnej sytuacji. Dobrze,że właśnie ten Oddział Banku Credit Agricole mamy najbliżej, w sąsiedztwie. Nigdy się nie zawiedliśmy. Nasz Opiekun Pan Adam Lipiński w każdej sytuacji, kiedy zwracamy się w potrzebie o pomoc wykazuje się wysokim poziomem profesjonalizmu, wiedzy i orientacji, jak rozwiązać dany problem, czy pomóc, kiedy tego potrzebujemy. Poza tym jest otwarty na nasze oczekiwania, życzliwy i zawsze dyspozycyjny. Dziękujemy Panu Adamowi i Zespołowi Oddziału za ułatwianie nam funkcjonowania poprzez pomoc w załatwianiu bardzo istotnych spraw związanych z usługami bankowymi.

Odpowiedź:

15.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam słyszeć, że Pan Adam sprostał Waszym oczekiwaniom. Cieszy nas, że jesteście tak długo z nami. Tatiana

avatar

Kacper Olszak

26.03.2025

Odpowiedź:

31.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Tatiana

avatar

Paweł Piotrowski

06.02.2025

Dałem się skusić na promocję... Celem założenia konta bez wizyty w banku trzeba zainstalować aplikację. To jest proces taki, jak gra przygodowa, ponieważ można zostać z niego wyrzuconym na każdym etapie i wtedy trzeba zaczynać od początku, Potem i tak trzeba pojechać do banku i złożyć podpis. Umawianie terminu wizyty przez aplikację to kolejna fikcja, bo i tak po wejściu do banku trzeba odczekać swoje w kolejce. Przy okazji zakładania rachunku bank popełnia błędy, których korekta wymaga wizyty w oddziale i odsiedzenia w kolejce, ponieważ umówienie wizyty na konkretną godzinę to fikcja. Ciekawe, jakie jeszcze "przygody" przyszykował dla klientów ten bank? Jak na razie jedyny pozytyw to lokalizacja, blisko przystanku, choć ilość placówek, delikatnie rzecz ujmując, nie powala.

Odpowiedź:

04.03.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Filip Małecki

25.11.2024

Notorycznie zepsute wpłatomaty

Odpowiedź:

27.11.2024

Bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Monika

avatar

Henryk Belka

06.11.2024

Hi, jestem zadowolony z obsługi. Henryk

Odpowiedź:

Henryku, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Polecamy się na przyszłość. Michał

avatar

Henryk Andrzej

03.11.2024

Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko ok. Henryk Belka

Odpowiedź:

04.11.2024

Henryku, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak przekazać majątek dzieciom?

Decyzja o przekazaniu majątku dzieciom to nie tylko kwestia przekazania majątku materialnego, ale również zrozumienia, jakie konsekwencje prawne i podatkowe wiążą się z tym procesem. Polskie prawo przewiduje kilka rozwiązań, które pozwalają na skuteczne i bezpieczne przekazanie majątku, zarówno za życia, jak i po śmierci. Dowiedz się, jakie opcje są dostępne i na co zwrócić […] Więcej
 

Jak zaoszczędzić na wakacjach?

Wakacje to czas odpoczynku, luzu i przygody. Ale czy muszą oznaczać również opróżnienie portfela? Niekoniecznie! Ograniczony budżet nie musi skreślać podróżniczych planów. Sprawdź sprawdzone strategie na tanie wakacje, które nie odbierają przyjemności z odkrywania nowych miejsc i kultur. 1. Planuj z wyprzedzeniem (ale nie zawsze) Zasada numer jeden: elastyczność to Twój przyjaciel. Wcześniejsza rezerwacja lotów […] Więcej

Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenie dla rodziny?

Zapewnienie bezpieczeństwa finansowego najbliższym to priorytet dla wielu z nas. Rodzina to fundament, który chcemy chronić przed nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi, takimi jak wypadki, choroby czy nagła utrata życia. Wybór odpowiedniego ubezpieczenia dla rodziny może być jednak wyzwaniem, zwłaszcza w obliczu ogromnej liczby ofert, skomplikowanych zapisów w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) oraz licznych pułapek prawnych, których […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia