Placówka bankowa Puławska 17, Warszawa

Godziny pracy

Pn.: 11:00-18:00

Wt.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Tadeusz Kowalski

07.04.2025

Miła obsługa.

Odpowiedź:

08.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Kamil Tabaka

17.03.2025

Polecam, bardzo miła obsługa

Odpowiedź:

20.03.2025

Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Tatiana

avatar

Michał Chruścielski

14.03.2025

Polecam!

Odpowiedź:

15.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

Paweł Leszczyński

14.03.2025

Serdecznie polecam placówkę Banku :) miłe i pogodne podejście do klienta i pomoc w załatwianiu wielu spraw. Ciepła atmosfera i pełen angaż Pana Macieja Kacprzyka w udzielaniu informacji. 5 + :)

Odpowiedź:

14.03.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką notę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Beata Rudnicka

08.03.2025

Obecni pracownicy oddziału sa niezwykle " asertwywni" w złym tego słowa znaczeniu. Sprawy nie załatwiłam, czekam na odpowiedź centrali, Panie nie odpowiadają za rozmowy na infolinii, za decyzje innych pracowników. Niewzwykle wygodne, w dobie inforamtyzacji dla mnie niezrozumiałe. Rzecz dotyczyła zablokowania konta, przyczyna nieznana , bo w oddziale nie rozumiano, co sie stało. Powoływano się na moją rozmowę z infolinią, sugerowano,że przeprowadzono ze mną ankietę, bo ktoś tak napisał. Moje wyjaśnieni były odsuwane.A jedyne stwierdzenie to: na na tę chwilę nic nie możemy zrobić, wyślemy pytanie do centrali. Jak to jest możliwe,że DORADCA KLIENTA nie rozumie, co się stało z kontem, jaki jest powód blokady, musi dzwonić do centrali? Dlaczego, gdy bierzemy kredyt czy jakikolweik inny produkt CA centrala odpowiada błyskawicznie? A wiem to, bo jestem klientem tego banku od ponad 25 lat. Ironiczna uwaga, to kto jest w końcu właściclelm konta, świadczy tylko o tym,że p. dyrektor nie zna dobrze produktów banku. Ponadto ja mam prawo tłumaczyć niedokładnie, bo jestem tylko klientem. Pani powinna od razu przeanalizować konto i dopiero podjąć rozmowę. Ale to był piatek po 15... i przecież nic sie nie da zrobić. Beata Rudnicka

Odpowiedź:

08.04.2025

Beato, skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, która Cię spotkała w placówce. Bardzo nam przykro, że tak się poczułaś podczas ostatniej wizyty jednakże brak możliwości odtworzenia rozmowy, która przeprowadzona była z infolinią nie wynikała ani z niechęci doradcy do przeprowadzenia takiego działania, ani też z dnia, czy godziny w której realizowane było spotkanie niestety nie mamy takich możliwości technicznych. Zapewniamy, że dyrektorzy naszych placówek znają oferowane przez nich produkty. Pozdrawiam, Monika

avatar

blanka sawejko

03.03.2025

Nie zgadzam się z waszymi opiniami, ja bardzo polecam, Pan Maciej Kacprzyk bardzo miły i pomocny. Sprawę załatwiłam w kilka minut.😉

Odpowiedź:

04.03.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

avatar

Rafał

04.01.2025

UWAGA To Bank nie dla starszych osób Ja chcę dodać opinię nie o placówce ale o całym banku. To bank ukierunkowany na zarabianiu, jest anty ludzki anty społeczny. Zwłaszcza nie przyjazny ludziom starszym. Bo jak nazwać to że jak chcesz sprawdzić stan konta w bankomacie od razu pobiera tobie 5 zł. Więc człowiek starszy który nie posiada dostępu do bankowości elektronicznej jest skazany przy bankomacie w myślach już odliczać te 5 zł prowizji do tego jeśli chce wypłacić całą rentę lub emeryturę to już do tej kwoty musi doliczyć następne 5 zł za wypłatę. A jeśli bankomat ma limit jednorazowy wypłat a osobą starszą ma kłopoty z zapamiętywaniem to bank potrafi zarobić na takim starszym człowieku kilkadziesiąt złotych a to czasami dużo. Inne banki potrafią brać po 2 zł za sprawdzenie i wypłatę z bankomatu a do tego naliczają na następny dzień. To bank pazerny na pieniądze. Nie pro ludzki ale anty ludzki Sam miałem założyć konto ale jak zobaczyłem ile zabierają mojemu starszemu schorowanemu wujkowi to jego też zabieram z tego banku i będę wszystkim starszym osobą odradzał ten bank to nie może tak być że przez takie wysokie opłaty bankomatowe zabieracie biednym starszym osobom duża część ich czasem głodowych rent

Odpowiedź:

05.02.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Twojego wujka. Monika

avatar

Klara Komisaruk

18.12.2024

Dzięki "obsłudze" w tej placówce, która jest tam skandaliczna, podjęłam decyzję o zamknięciu konta. Nigdy więcej CA. Jednak, z uwagi na pełną rzetelność, chcę zaopiniować pozytywnie P. MONIKĘ BERDOWSKĄ, z placówki przy ul.Malborskiej, za pomoc i pełen profesjonalizm. Gdybym trafiła na nią wcześniej moja opinia o CA byłaby pozytywna. Niestety wrażenia po oddziale na Puławskiej nie da się tak łatwo usunąć.

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za Twoją opinię i jednocześnie przepraszamy za sytuację, która Cię spotkała. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Dlaczego przelew nie dochodzi od razu? Bo czasem musi poczekać w banku

Czekasz na przelew, sprawdzasz konto co 10 minut i nadal nic? Spokojnie — być może wszystko odbywa się zgodnie z planem… tylko tym bankowym. Choć żyjemy w erze płatności zbliżeniowych i błyskawicznych przelewów na telefon, standardowe przelewy wciąż działają według ustalonego harmonogramu. O co w tym chodzi? Elixir – czyli jak banki rozmawiają ze sobą […] Więcej
 

Jak budować wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie?

Czy Twoja firma działa na rzecz lokalnej społeczności? Czy angażuje się w akcje edukacyjne, ekologiczne, dba o dobrostan pracowników? Uwzględnij w strategii swojej działalności CSR (Corporate Social Responsibility), aby stać się firmą odpowiedzialną społecznie. W ten sposób nie tylko poprawisz wizerunek marki, ale też zyskasz lojalność pracowników oraz zainteresowanie klientów i inwestorów. Zobacz, jak opracować strategię CSR i dlaczego to się opłaca! Więcej

Empowerment, czyli emocjonalna siła lidera

Empowerment – modne hasło w świecie biznesu, które od jakiegoś czasu zmienia sposób patrzenia na zarządzanie zespołem, decyzyjność na różnych szczeblach oraz zaangażowanie w życie organizacji. Włączenie pracowników w podejmowanie decyzji i odpowiedzialność za wyniki zwiększa ich motywację oraz rozbudza kreatywność. Warunek? Odpowiednie środowisko – bazujące na zaufaniu i jasno wytyczone cele, których realizację nadzoruje lider z odpowiednio rozwiniętą inteligencją emocjonalną. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia