Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 08:00-18:00
Wt.-Czw.: 10:00-17:00
Pt.: 10:00-15:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
541 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Beato, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Zaangażowanie Sympatyczna obsluga
Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Tatiana
W dniu 17.03.br podpisaliśmy umowę kredytu hipotecznego. Od początku sprawę prowadziły dwie osoby: Pani Dyrektor oraz doradca klienta - Pani Marta. Moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ w razie nieobecności jednej osoby, sprawę prowadzi druga osoba. Od złożenia wniosku do podpisania umowy współpraca przebiegała bardzo dobrze i w miłej atmosferze. Przedstawiciele banku utrzymywali ze mną stały kontakt mailowy oraz telefoniczny i na bieżąco były wyjaśniane wszelkie moje pytania. Serdecznie dziękuję za miłą obsługę. Gorąco polecam tę placówkę. Danuta S.
Danuto, cieszymy się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z naszej obsługi. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecam!
Elżbieto, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę oraz polecenie💚 Czujemy się wyróżnieni! Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona zarówno z naszej oferty bankowej! Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Najbardziej przyjazny personel. Bardzo nam pomogli. Szczególne podziękowania dla Ewy Kaflinskiej!
Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Fatalnie. Po odczekaniu pół godziny w kolejce dowiedziałam się, że nie można od ręli ustanowić pełnomocnictwa, tylko trzeba się umówić z doracdą na konkretny dzień i godzinę. Pierwszy raz spotykam się ztaką praktyką w banku.
Pełnomocnictwo do konta, które Pani opisuje wymaga szczególnej uwagi doradcy, który realizuje takie działanie. Powodem, dlaczego taka operacja nie jest realizowana od ręki są przede wszystkim względy bezpieczeństwa dla obu osób uczestniczących w tym procesie. Bank musi zweryfikować osobę, której udzielane jest pełnomocnictwo zgodnie z procedurą KYC (Know Your Customer - Poznaj Swojego Klienta), która nakładana jest na wszystkie banki i instytucje finansowe. Nasi klienci mają możliwość umówić się z doradcą na wybraną przez siebie godzinę poprzez naszą stronę internetową, a także w aplikacji CA24Mobile. Pozdrawiam, Monika
bardzo miła i profesjonalna obsługa. w czasie wizyt , które odbywam czuje się zaopiekowany
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za zaufanie. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Super obsluga, mila atmosfera. Pomogą we wszytkim. Polecam :)
Marcin, dziękujemy za Twoją opinię oraz wizytę w placówce. Zapraszamy ponownie! Joanna