Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
172 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Jestem bardzo zadowolony z super obsługi przez moją długoletnią Doradczynię Joannę Hałata. Serdecznie polecam . Posiada bardzo dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie produktów bankowych.
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Polecamy się! Pozdrawiam serdecznie, Michał
Dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny⭐ Zachęcamy do zapoznania się ze zniżkami i rabatami na zakupy w CA24 Mobile – aplikacji pełnej korzyści.
Bank ze średniowiecza. W aplikacji mobilnej nie mogę zmienić wszystkich limitów, muszę dzwonić na infolinię i czekać aż ktokolwiek odpowie. Na infolinii mówią, że nie widzą tego limitu, który jest w aplikacji. Bezpieczeństwo aplikacji jest równe 0. Nie mają żadnych weryfikacji. Od 10 lat jestem klientem banku Millenium i bardzo go polecam, bo teraz mam z czym porównywać. Założyłem konto w CA tylko po to żeby mieć mniejsze raty, mam nadzieję, że nie będzie problemów az wypłacę całość. Jeżeli ktoś chce być oszukany przez telefon (od kilku lat jest to popularna metoda oszustwa osób starszych) lub chce żeby na oszustwa była narażona jego rodzina, to bardzo polecam, bo nie mają żadnych weryfikacji w aplikacji, które są w banku Millenium. Jeden raz czekałem w kolecje Millenium przez 1 minutę (10 lat obsługi => 1 minuta oczekiwania), w CA spędziłem 15 minut w kolejce i 15 minut oczekiwania na infolinii (2 dni obsługi => 30 minut oczekiwania). Nie polecam. Ale jeżeli da się zmniejszyć raty kredytu i zlikwidować konto, to dlaczego nie.
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Bestt Patryk Sachanuk⚡️
Thank you for your 5 stars! We hope you will return to our branch in the future. Regards, Klaudia
unikać!!!! zablokowali mnie i zgłosili do BIK pomimo braku jakichkolwiek opóźnień w spłacie paru kredytów przy wysokich odchodach. Chciałem kupić laptopa częściowo na kredyt konsumencki, żeby mieć historię kredytową. po 4 próbach i odrzuconych wnioskach napisałem do CA o wyjaśnienie, przy czym równolegle wykonałem sprawdzenie w BIK - raport pozytywny, brak zastrzeżeń, jednak CA odpisał łaskawie po 29 dniach, że wynikało to z "nieprawidłowości po stornie CA i mogę znów spróbować". Laptopa kupiłem za gotówkę i nigdy już żadnych interesów z CA!!!!!! w odpowiedzi na maila dostałem info. : "niestety nie możesz otrzymać kredytu, a powód nie zostanie podany w szczegółach". sprawdziłem w moich 2 bankach i tam też miałem odmowę po akcji z CA! na następny dzień kredyty w moich bankach magicznie przyznały mi krwsyt bez zaświadczeń na 150000 PLN. CA = patologia bankowa i działania na niekorzyść klientów
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika
1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 W razie dodatkowych potrzeb – jesteśmy dla Ciebie. Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Wielkie podziękowania dla Pani Joanny Hałaty. Idealny człowiek w tym miejscu, pracownik z pasją i chęcią do pracy i pomocy klientowi. Będę polecała Panią Asię wszystkim zainteresowanym.
Serdecznie dziękujemy za 5 gwiazdek oraz docenienie pracy Pani Joanny! Czujemy się wyróżnieni 🤍 Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje wygodne i bezpiecznie bankowanie ⭐ Pozdrawiam, Klaudia
Profesjonalna i miła obsługa.
Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Pozdrawiam, Michał