Placówka bankowa Rynek 12, Katowice

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Jan Kowalski

10.01.2025

Jestem bardzo zadowolony z super obsługi przez moją długoletnią Doradczynię Joannę Hałata. Serdecznie polecam . Posiada bardzo dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie produktów bankowych.

Odpowiedź:

11.01.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Polecamy się! Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Jan Łysakowski

19.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny⭐ Zachęcamy do zapoznania się ze zniżkami i rabatami na zakupy w CA24 Mobile – aplikacji pełnej korzyści.

avatar

Oleksii Yankovskyi

17.12.2024

Bank ze średniowiecza. W aplikacji mobilnej nie mogę zmienić wszystkich limitów, muszę dzwonić na infolinię i czekać aż ktokolwiek odpowie. Na infolinii mówią, że nie widzą tego limitu, który jest w aplikacji. Bezpieczeństwo aplikacji jest równe 0. Nie mają żadnych weryfikacji. Od 10 lat jestem klientem banku Millenium i bardzo go polecam, bo teraz mam z czym porównywać. Założyłem konto w CA tylko po to żeby mieć mniejsze raty, mam nadzieję, że nie będzie problemów az wypłacę całość. Jeżeli ktoś chce być oszukany przez telefon (od kilku lat jest to popularna metoda oszustwa osób starszych) lub chce żeby na oszustwa była narażona jego rodzina, to bardzo polecam, bo nie mają żadnych weryfikacji w aplikacji, które są w banku Millenium. Jeden raz czekałem w kolecje Millenium przez 1 minutę (10 lat obsługi => 1 minuta oczekiwania), w CA spędziłem 15 minut w kolejce i 15 minut oczekiwania na infolinii (2 dni obsługi => 30 minut oczekiwania). Nie polecam. Ale jeżeli da się zmniejszyć raty kredytu i zlikwidować konto, to dlaczego nie.

Odpowiedź:

27.12.2024

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

YUNUS ATAMAN

06.12.2024

Bestt Patryk Sachanuk⚡️

Odpowiedź:

19.12.2024

Thank you for your 5 stars! We hope you will return to our branch in the future. Regards, Klaudia

avatar

Jarosław Kuc

30.11.2024

unikać!!!! zablokowali mnie i zgłosili do BIK pomimo braku jakichkolwiek opóźnień w spłacie paru kredytów przy wysokich odchodach. Chciałem kupić laptopa częściowo na kredyt konsumencki, żeby mieć historię kredytową. po 4 próbach i odrzuconych wnioskach napisałem do CA o wyjaśnienie, przy czym równolegle wykonałem sprawdzenie w BIK - raport pozytywny, brak zastrzeżeń, jednak CA odpisał łaskawie po 29 dniach, że wynikało to z "nieprawidłowości po stornie CA i mogę znów spróbować". Laptopa kupiłem za gotówkę i nigdy już żadnych interesów z CA!!!!!! w odpowiedzi na maila dostałem info. : "niestety nie możesz otrzymać kredytu, a powód nie zostanie podany w szczegółach". sprawdziłem w moich 2 bankach i tam też miałem odmowę po akcji z CA! na następny dzień kredyty w moich bankach magicznie przyznały mi krwsyt bez zaświadczeń na 150000 PLN. CA = patologia bankowa i działania na niekorzyść klientów

Odpowiedź:

23.12.2024

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika

avatar

Zbyszek Guc

29.11.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 W razie dodatkowych potrzeb – jesteśmy dla Ciebie. Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Michalina Dąbrowska

29.11.2024

Wielkie podziękowania dla Pani Joanny Hałaty. Idealny człowiek w tym miejscu, pracownik z pasją i chęcią do pracy i pomocy klientowi. Będę polecała Panią Asię wszystkim zainteresowanym.

Odpowiedź:

23.12.2024

Serdecznie dziękujemy za 5 gwiazdek oraz docenienie pracy Pani Joanny! Czujemy się wyróżnieni 🤍 Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje wygodne i bezpiecznie bankowanie ⭐ Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Grzegorz Wieloch

20.11.2024

Profesjonalna i miła obsługa.

Odpowiedź:

20.11.2024

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Stylowa pielęgnacja bez plastiku – czy to możliwe?

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, jakich produktów używa na co dzień. Rosnąca świadomość ekologiczna i chęć dbania o planetę przekłada się na nasze codzienne wybory. Również w kwestii pielęgnacji na rynku pojawia się coraz więcej możliwości pozwalających na zmniejszenie ilości plastikowych odpadów. Zastanawiasz się, czy można być stylowym, dbając o środowisko? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej! Sprawdź nasz przewodnik po ekologicznych alternatywach w codziennej pielęgnacji. Więcej

Jak negocjacje cen mogą pomóc zaoszczędzić?

W codziennych sytuacjach, takich jak zakup mieszkania, samochodu, przeprowadzenie remontu, wielu z nas unika negocjacji cenowych, akceptując podane kwoty bez próby ich obniżenia. Często wynika to z obawy przed negatywną oceną czy przekonania, że cena jest niezmienna. Umiejętne prowadzenie rozmów cenowych pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także uzyskać lepsze warunki zakupu czy dodatkowe korzyści. Często wiele ofert, które początkowo wydają się poza naszym finansowym zasięgiem, po odpowiednich negocjacjach staje się dostępnych Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia