Placówka bankowa Długa 7, Zgierz

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

teresa welfel

03.04.2025

Nie da rady w tym miejscu gdy chce otworzyć rozszerzenie opinii tego pozniej otworzyc i przesunąć bo sie pojawia nowe okno i nie mozna tego przesunąć żeby przeczytac calą opinie dokladnie w miejscu jak jeden pan pisze że jestem osobą klikam wiecej i otwiera sie nowe okno nie mozna odczytac tej opinii w closci.

avatar

Adam Jagiełło

05.03.2025

Bardzo słaba obsługa nie polecam nikomu. Wypłacałem z konta walutowego dolary , cześć kwoty dostałem w starych i popisanych długopisem przez bank nominałach których nikt nie chce nigdzie przyjąć albo wymienić. Pani kierownik banku wypiera się że napewno nie są to przez nich wypłacone pieniądze. Ponadto każdy pokój jest monitorowany można to zawsze sprawdzić. KPINAA !!

Odpowiedź:

06.03.2025

Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności z informacji, które przekazała nam dyrektor placówki, wynika, że w tej sprawie prowadzone jest postępowanie reklamacyjne, o którego wyniku zostaniesz poinformowany. Monika

avatar

Mariusz Karski

24.02.2025

Nie dość, że za mała ilość osób obsługujących klientów (jedna kasa) i dość długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy to jeszcze awaria systemu 19.02.2025. Dlaczego CA ma tylko dwa oddziały gdzie można wypłacić walutę ? Jestem coraz bliżej zamknięcia konta w Waszym banku. Natomiast panie obsługujące klientów są bardzo uprzejme, czasami aż do przesady i bardzo kompetentne.

Odpowiedź:

Mariuszu, dziękujemy za wizytę. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Michał

avatar

Marek

21.02.2025

Odpowiedź:

24.02.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za 5⭐! Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Aneta Spychalska

27.01.2025

Bardzo kompetentna i miła obsługa

Odpowiedź:

27.01.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

JACEK ADAMIUK

17.01.2025

Pani która pomagała mi w rozwiązaniu mojego problemu wykazała się dużą wiedzą w wykonywaniu swojej pracy bardzo miła i tolerancyjna z uwagi że jestem osobą chorą przewlekle na różne choroby . Mam drobne uwagi do wyplaty środków z konta jakiś czas nie korzystałem z tego typu usługi w placówce banku dla mnie stary system był lepszy . Pozdrawiam.

Odpowiedź:

05.02.2025

Miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi naszych doradców. Dziękujemy za wystawioną opinię i uwagi. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Monika

avatar

Bożenna Przybysz

13.01.2025

Bardzo miła obsługa

Odpowiedź:

14.01.2025

Dziękujemy za 5⭐! Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Andrzej Sobczynski

03.01.2025

Odpowiedź:

07.01.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Dlaczego przelew nie dochodzi od razu? Bo czasem musi poczekać w banku

Czekasz na przelew, sprawdzasz konto co 10 minut i nadal nic? Spokojnie — być może wszystko odbywa się zgodnie z planem… tylko tym bankowym. Choć żyjemy w erze płatności zbliżeniowych i błyskawicznych przelewów na telefon, standardowe przelewy wciąż działają według ustalonego harmonogramu. O co w tym chodzi? Elixir – czyli jak banki rozmawiają ze sobą […] Więcej
 

Jak budować wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie?

Czy Twoja firma działa na rzecz lokalnej społeczności? Czy angażuje się w akcje edukacyjne, ekologiczne, dba o dobrostan pracowników? Uwzględnij w strategii swojej działalności CSR (Corporate Social Responsibility), aby stać się firmą odpowiedzialną społecznie. W ten sposób nie tylko poprawisz wizerunek marki, ale też zyskasz lojalność pracowników oraz zainteresowanie klientów i inwestorów. Zobacz, jak opracować strategię CSR i dlaczego to się opłaca! Więcej

Empowerment, czyli emocjonalna siła lidera

Empowerment – modne hasło w świecie biznesu, które od jakiegoś czasu zmienia sposób patrzenia na zarządzanie zespołem, decyzyjność na różnych szczeblach oraz zaangażowanie w życie organizacji. Włączenie pracowników w podejmowanie decyzji i odpowiedzialność za wyniki zwiększa ich motywację oraz rozbudza kreatywność. Warunek? Odpowiednie środowisko – bazujące na zaufaniu i jasno wytyczone cele, których realizację nadzoruje lider z odpowiednio rozwiniętą inteligencją emocjonalną. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia