Placówka bankowa Słowackiego 3, Wieliczka

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Edyta Rajczyk

24.04.2025

Od lat jestem klientem tego oddziału w Wieliczce ,zawsze miła obsługa przez wszystkie panie tam pracujące 😃

Odpowiedź:

24.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszy nas, że jesteś tak długo z nami. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Anna Migda

13.04.2025

Jak zakładałam konto to wszyscy byli mili do granic możliwości , jak już konto mam , każda sprawa którą potrzebuję załatwić jest dla Pań do zrobienia za karę . Dodam że bankomat euroentu nie wypłacił mi pieniędzy i nie oddał karty , ponieważ nie miałam dotychczas takiej sytuacji niezwłocznie udałam się do banku. Zawsze towarzyszy ludziom w takich sytuacjach zdenerwowanie mimo to zostałam potraktowana jakby nic się nie stało. Miesiąc czekam na kartę. Dramat , żałuję że przeszłam do tego banku.

avatar

Mateusz Tlalka

31.03.2025

Do wizyty narazie nie doszło po tym jak zmienili mi Doradcę to ciężko o jakiś kontakt umawiania rozmowa telefoniczna dwa razy i cisza nikt nie zadzwonił

avatar

Dominika Furga

28.02.2025

Odpowiedź:

28.02.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Grzegorz Zakrzewski

26.02.2025

Odpowiedź:

26.02.2025

Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Cerbi

26.02.2025

Odpowiedź:

26.02.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie 😊 Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam, Michał

avatar

Mateusz Skotniczny

02.02.2025

Odpowiedź:

03.02.2025

Dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał

avatar

Iza xx

30.01.2025

Odpowiedź:

31.01.2025

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. To technologia dostępna, skalowalna i coraz bardziej intuicyjna – którą […] Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Co to […] Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Smartfony, choć bywają źródłem rozproszenia, mogą też stać się najlepszymi sprzymierzeńcami rodziców. Od planowania dnia, przez monitorowanie zdrowia dziecka, po dbanie o […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku