Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
109 opinii
Opinie naszych klientów
Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie. Michał
Pan doradca jakby tylko mógł to zapewne napluł by mi w twarz , brak kultury zero pomocy . Co do weryfikacji mObywatela pan nie wykonał jej za pomocą zeskanowania aplikacji sprawdzenia , z uśmiechem na twarzy powiedział że taki oto dokument można kupić za 20 zł no cóż jak tak traktujecie klienta to ich za nie długo nie będzie . Więc jedynie co można zrobić w tym zacofanym banku to zamknąć konto
Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Z informacji uzyskanych od dyrektor placówki wiemy, że niestety przy skanowaniu kodu na aplikacji klienta pojawił się błąd, pomimo kilkukrotnych prób, identyfikacja m-dowodem nie była możliwa. Niestety bez weryfikacji tożsamości obsługa ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwa. Monika
Super Bank i obsluga Pani Justyna pelny profesjonalizm Nowy TargPozdrawiam
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana
Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek 💚 W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do ponownego kontaktu z nami lub za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Dzisiaj o gpdz. 9.00 miał zadzwonić do mnie doradca Pan Szymon Waksmundzki . Teraz jest 10.30 a PAN WAKSMUNDZKI NIE ZADZWONIŁ W BARDZO WAŻNEJ DLA MNIE SPRZWIE!!! CZY TAK MA WYGLĄDAĆ WSPÓŁPRACA Z MOIM NOWYM DORADCĄ? NIESTETY PLACWKA W ZAKOPANEM ZOSTAŁA ZLIKWIDOWANA. W TEJ SYTUACJI ROZWAŻĘ ZMIANĘ NA INNY BANK Z ODPOWIEDZIALNYMI PRACOWNIKAMI. U. BIEDRAWA WIELOLETNIA KLIENTA BANKU