Placówka bankowa Książkowa 9F/1, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

AgnieW

12.05.2025

Przemiła i fachowa obsługa. Polecam zwłaszcza panią Gordanę❤

Odpowiedź:

12.05.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Gordana sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Janusz Lach

07.05.2025

Wczoraj załatwialiśmy z żoną sprawę połączenia kont. Dzięki uprzejmości i fachowej obsłudze Pani Gordany sprawa naprawdę okazała się prosta i bardzo szybka w realizacji. Jeśli masz coś załatwić w tej placówce to wal prosto do tej Pani- będziesz zadowolony.

Odpowiedź:

Januszu, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Joanna

avatar

Mona J.

23.04.2025

Jestem pod wrażeniem miłej atmosfery i profesjonalnej obsługi w tej placówce banku. Pani Gordana i Pan Michał P. byli pomocni, niezwykle sympatyczni i życzliwi. Wizyta w tym oddziale CABP to przyjemność.

Odpowiedź:

24.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Marta Nowicka

16.04.2025

Bardzo profesjonalne doradztwo ze strony Pana Michała Puszkarskiego, serdecznie polecam

Odpowiedź:

16.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pan Michał sprostał Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Dawid Korpikiewicz

08.04.2025

Obsługa niestety nieporadna, 3 osoby nie mogły rozwiązać banalnie prostego tematu, Pani kierownik nie ma czasu, żeby zająć się sprawą wynikającą z błędu banku, nie polecam placówki. Mimo deklaracji pracownicy nie kontaktują się.

Odpowiedź:

16.04.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Zapewniam, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem. Monika

avatar

Dariusz Rogoziński

08.04.2025

Przed chwilą Przemiła Pani Gordana G. z wielkim profesjonalizmem, zainteresowaniem i kompetencją, zajęła się moja sprawą zamknięcia kredytu .Rewelacyjny oddział Banku Credit Agricole.Wzór dla innych placówek bankowych DZIĘKUJĘ

Odpowiedź:

09.04.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Miło nam słyszeć, że Pani Gordana sprostała Twoim oczekiwaniom. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Jerzy Rachwał

31.03.2025

Bardzo kompetentni pracownicy z dużym zaangażowaniem.

Odpowiedź:

01.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Wojtek Brodowski

28.03.2025

Oddział polecam każdemu znajomemu. Obsługa placówki WSPANIALA a szczególnie Pan Dariusz Wilk zasługuje na pochwałę że względu na kompetencje zawodowe, oraz szczególne podejście do klienta w bardzo trudnej sytuacji dla niego.

Odpowiedź:

31.03.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Pan Dariusz na pewno ucieszy się z Twoich słów. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku