Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 09:30-17:00
Pt.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
143 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Niemiła Pani w czarno długowłose. Zamiast zająć się klientami to odpisuje na wiadomosci na fb. Człowiek chce załatwić sprawy a musi czekać na gwiazde aż zalatwi swoje sprawy na fb.
Jestem bardzo zadowolony z profesjonalnego wsparcia, które uzyskałem od Pana Norberta Biernata z placówki przy ul. Górczewska 200 w moich staraniach o kredyt hipoteczny w banku CA. Dzięki temu wszystkie etapy procedury przebiegały sprawnie i szybko uzyskałem pozytywną decyzję kredytową.
Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Pan Norbert Biernat bardzo profesjonalny, kompetentny oraz zna się na tym co robi, serdecznie polecam i z pewnością wrócę, dziękuję
Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za Twoją wizytę. Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam, Michał
Obiecałam Pani, że wstawię opinie. Oczywiście niepochlebną. Byłam rozwiązać rachunek bankowy i każde ze słów było kłamstwem. 1. Od teraz ma Pani nie aktywny ror 2. Nie naliczą się żadne opłaty związane z brakiem realizacji . Trzeba trzymać rękę na pulsie bo potem człowiek o 20 zł ląduje w biku czy innych takich.
Chciałem zrobić przelew zagraniczny w banku. Powiedziałem o co chodzi Pani, która była zajęta rozmową przez telefon. Czekać. Poczekałem 15 minut Pani zaprosiła i powiedziała, że trzeba czekać na kolegę, który ma teraz spotkanie bo ona nie umie zrobić przelewu międzynarodowego. Czekać pół godziny.Zrezygnowalem bo czas to pieniądz no i pracownik banku, który nie umie zrobić przelewu to coś przedziwnego Poprosiłem mojego 13 letniego syna zrobił przelew w 3 minuty. Proszę Państwa moje dziecko lepsze od Pani z banku zapewne po szkoleniu ta Pani.
Miałam wrażenie, że Pani Angelika była mocno znudzona. Nie potrafiła udzielić konkretnej odpowiedzi tłumacząc się procedurami i systemem (że to tyle trwa). W końcu udało mi się załatwić moja sprawę, ale wyszłam zniesmaczona. Nie powinno się oceniać ludzi po wyglądzie, ale nieco bardziej stonowany wygląd byłby bardziej na miejscu w tego typu placówce.
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika