Placówka bankowa Antoniukowska 56/U021, Białystok

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 11:00-18:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Krystyna Minkiewicz

03.03.2025

Po raz kolejny byłam zdegustowana po wizycie w placówce na Antoniukowskiej. Pani z drugiego stanowiska po lewej stronie była niemiła. Nie potrafiła powiedzieć czy jest zasadne potwierdzenie dodatkowych zabezpieczeń konta w aplikacji bankowej, a taka informacja wyświetlała mi się od pewnego czasu w moim telefonie. Poza tym od dawna budzi moje kontrowersje idea wyznaczania i częstego zmieniania tzw opiekunów, z którymi trzeba się wcześniej umawiać. Jest to kłopotliwe i nie zostawia klientowi wyboru . Klient często jest traktowany przedmiotowo. Zastrzeżenia budzi nawet stosowanie zwyczajowych form grzecznościowych w trakcie rozmowy z klientem czy też po jej zakończeniu.

avatar

Wiesiek Wróblewski

12.02.2025

Odpowiedź:

12.02.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam, Michał

avatar

Stanisław Rojek

21.01.2025

Super Obsługa przez Panią Kulesza👌wszystko na najwyższym poziomie z bardzo dobrą kawą 👌

Odpowiedź:

22.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Michał

avatar

Hubert Underlich

19.01.2025

Jestem wieloletnim klientem banku. Po raz pierwszy spotkałem się z tak lekceważącym podejściem pracowników banku w placówce przy ul. Antoniukowskiej 56 w Białymstoku.Pilnie potrzebowałem zastrzec kartę. Próbowałem siedmiokrotnie dodzwonić się do swojego doradcy - pani U. Grzybko. Napisałem również wiadomości tekstowe. Otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Następnie niezwłocznie udałem się do placówki. Było 15 minut po godzinach pracy placówki. Panie: U. Grzybko oraz E. Chilimoniuk potraktowały mnie w sposób arogancki. Usłyszałem uwagi typu: "To pan tyle razy do mnie wydzwaniał.", "Nie mam obowiązku odbierać telefonu, byłam zajęta." Nie wyjaśniono mi, jakie podjęto czynności. Kolejnego dnia telefonicznie próbowałem umówić się na spotkanie z panią U. Grzybko. Ponownie otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Po godzinnym oczekiwaniu udałem się do placówki. Pani E. Chilimoniuk oznajmiła, że mam czekać na osobę, która zajmie się moją sprawą. Okazało się, że nagle zmieniono mi doradcę. Pani Chilimoniuk nie chciała poświęcić mi nawet chwili na rozmowę. Traktowanie z góry klienta, protekcjonalizm, brak profesjonalizmu, umiejętności kontaktu z klientem zmusiły mnie do wystawienia negatywnej opinii.

Odpowiedź:

27.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Agnieszka Tolczyk

14.01.2025

Odpowiedź:

15.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Klaudia Romanowicz

14.01.2025

Gdybym mogła dałabym zero gwiazdek, totalny koszmar. Pani która była w drugim pokoiku nie miała żadnej wiedzy. Zablokowali mi kartę i spytałam pani jak ją odblokować to pani odpowiedziała że mam czekać i mogą to zrobić tylko na miejscu, okazało się że trzeba to zrobić przez infolinię i zajęło to mniej niż minutę, więc albo pani mnie okłamała albo ma zerową wiedzę. Ogólnie atmosfera panująca w środku nie zachwyca. Jeśli chcecie być potraktowani z szacunkiem to lepiej pójść na kawaleryjska a jeśli chcecie być potraktowani jak zwykła szmata do tutaj jest adekwatnie Nie pozdrawiam i nie dziękuję

Odpowiedź:

21.01.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

ryszard osiniak

17.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny! Polecamy się na przyszłość - zawsze chętnie pomożemy w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb 😍 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Ela Krupińska

16.12.2024

Polecam Bank Credit Agricole, a osoba prowadząca Pani Ula Grzybko jest wspaniała, cierpliwie wszystko wytłumaczy, doradzi i jest dostępna w razie potrzeby. Ze swojego doświadczenia nie czułam się nigdzie tak zaopiekowana jak w tym banku. Polecam!

Odpowiedź:

24.12.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku