Placówka bankowa Rakoczego 19, Gdańsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Dawid Kaczmarek

14.05.2025

Chciałbym serdecznie podziękować Pani Dyrektor Małgorzacie za wyjątkowo profesjonalną obsługę. Od pierwszego spotkania czułem się zaopiekowany i traktowany w sposób indywidualny. Jestem pod wrażeniem całego procesu załatwienie mojej sprawy. Wszystko przebiegło sprawnie i zgodnie ze wskazanym planem działania. Ciesze się, że mogłem zostać Waszym klientem, a do placówki trafiłem zupełnie przypadkowo. Banków na rynku jest wiele, ale to właśnie jakość i wysoka kultura obsługi skłoniła mnie do skorzystania z usług Credit Agricole.

Odpowiedź:

20.05.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Małgorzata sprostała Twoim oczekiwaniom. Doceniamy Twoją opinię i cieszymy się, że jesteś zadowolony z jakości naszej obsługi. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Jerzy Malik

16.04.2025

Bardzo miła i pomocna obsługa

Odpowiedź:

17.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Jaroslaw Jantosz

15.04.2025

Witam, Jestem osobą niepełnosprawną ze stopniem znacznym. Pragnę wyrazić moje zadowolenie z podejścia pracownika placówki na Morenie Zostało mi udzielona pomoc w otwarciu konta u Pana Krzysztofa Drzewieckiego. Zostałem potraktowany empatycznie i profesjonalnie dzięki temu czułem się bardzo dobrze zaopiekowny, w żasnym innym Banku nie byłem tak zadowolony. Dziękuje też Panu Rafałowi Ciechocińskiemu który co chwilę podchodził putając się czy czegoś mi nie brakuje, czy wszystko jest w porządku. Podkreślę fakt że jest tak za każdym razem kiedy jestem w tej placówce, naprawdę empatyczni ludzie, co rzadko się dzisaj zdarza. Z pełnym przekonaniem wśród moich znajomych będę polecał ten Bank, a szczególnie placówkę na Morenie.

Odpowiedź:

17.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Jakub Loster

12.03.2025

Bardzo polecam usługi Pana Kacpra, dzięki niemu zaoszczędziłem dużo czasu i nerwów 😃

Odpowiedź:

13.03.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za Twoją wizytę. Michał

avatar

wisnia;dd

12.03.2025

Chciałbym serdecznie polecić Kacpra jako doradcę finansowego. Jego profesjonalizm, rzetelność i zaangażowanie w pomoc w doborze odpowiednich produktów finansowych były dla mnie niezwykle wartościowe. Kacper poświęcił czas na szczegółowe wyjaśnienie wszelkich opcji oraz dostosowanie oferty do moich indywidualnych potrzeb. Zawsze był dostępny, uprzejmy i gotowy odpowiedzieć na wszystkie pytania. Dzięki jego pomocy podjąłem świadome decyzje finansowe, które znacząco wpłynęły na moją sytuację. Z pełnym przekonaniem polecam jego usługi!

Odpowiedź:

20.03.2025

Dziękujemy za Twoją opinie oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Kacper na pewno ucieszy się z Twoich słów. Tatiana

avatar

Bogdan Brodnicki

11.03.2025

Bardzo mila I profesjonalna obsluga przez Pana Kacpra.

Odpowiedź:

11.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Anna

11.03.2025

Bardzo miła i ekspresowa obsługa przez Pana Kacpra. Pełne doractwo i wsparcie. Serdecznie polecam

Odpowiedź:

11.03.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Lauraaa 13695

09.03.2025

Świetna obsługa przez pana Kacpra 🙂

Odpowiedź:

10.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku