Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Śr.: 09:00-16:30
Czw.-Pt.: 09:30-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
108 opinii
Opinie naszych klientów
Wspaniała obsługa 🩷 wiedza i doświadczenie Doradców na najwyższym poziomie. Zawsze uśmiechnięci i chętni do pomocy. Gratulacje dla Pani Dyrektor takiego team-u. Polecam z całego serca tę Placówkę 💞
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Pozdrawiam, Michał
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani Angeliko Babińskiej, zna produkt i jest szybka w załatwianiu spraw.Ponsdto jest uprzejma, uśmiechnięta i to czego klient potrzebuje kiedy jest obsługiwany wszędzie a szczególnie w placówce finansowej.Ogólnie w banku atmosfera jest bardzo dobra. Gratuluję takiego pracownika. Pozdrawiam.
Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Angelika na pewno ucieszy się z Twojej opinii. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Pozdrawiam, Tatiana
Bardzo miła obsługa nie mam nic do zarzucenia pomocna
Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊. Tatiana
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zawsze chętnie dowiemy się co jeszcze moglibyśmy poprawić. Michał
No niestety w Grudniu zamknięto sporo oddziałów, bankomatów i wpłatomatow. W 2 pozostałych oddziałach wg strony CA nie można już porozmawiać o swoim koncie(obsługa konta), wpłacić ani wypłacić środków mim, iż ma te opcję w swoim koncie. To jakiś dramat albo Bank chce się zwinąć
Bardzo miła obsługa. Pełen profesjonalizm Pani Doroty.
Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Michał
witam, po spłaceniu kredytu umówiłem spotkanie z moim doradcą ,za pośrednictwem strony banku, przed spotkaniem telefonicznie zostałem zapytany o temat spotkania, po poinformowaniu o zamknięciu rachunku dostałem odpowiedz że w takiej sprawie nie umawiają sie na spotkania tylko trzeba pofatygować się o dowolnej porze, tak tez zrobiłem ,w placówce pan doradzca widział mnie czekającego na załatwienie sprawy ale nawet nie zainteresował się mną tylko pospacerował poczym wyszedł na zewnątrz poza placówkę olewając zamykającego konto. Pozdrawiam pana Patryka. pani obsługująca mnie była bardzo pomocna i sympatyczna nie znam nazwiska ale pełen profesjonalizm.
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Monika