Placówka bankowa Zwycięstwa 28, Busko-Zdrój

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jolanta Jablonska

02.04.2025

Odpowiedź:

08.04.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Tatiana

avatar

agata lis

02.04.2025

Odpowiedź:

08.04.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Tatiana

avatar

Agnieszka Wojtys

31.03.2025

Życzliwi i pomocni pracownicy Polecam😊

Odpowiedź:

01.04.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Doceniamy Twoje polecenie! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

krzysiek siedemgwiazd

17.02.2025

Tylko jedna osoba do obsługi i jeszcze zajęta

avatar

Wojciech Podsiadło

21.01.2025

Świetna obsługa. Profesjonalne podejście do klienta. Jetem mile zaskoczony. Szczególne podziękowania dla p. Marysi- doradcy klienta w placówce w Busku-Zdroju. Polecam serdecznie.

Odpowiedź:

21.01.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Piotr Styczeń

13.01.2025

Odpowiedź:

14.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Artur

05.10.2024

Odpowiedź:

07.10.2024

Arturze, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Michał

avatar

Jolanta Wardzinski

04.10.2024

Pierwsza wizyta w poniedziałek 30 września 2024 ocena: bardzo negatywna . Pracownica usiłowała mi wmówić, że nie mam racji twierdząc , że moje konto ( otwarte ponad 13 lat temu) ma w umowie 1 wypłatę w miesiącu darmową i pobrała 5 zł prowizji. Zmuszono mnie do wysłania reklamacji w sprawie zwrotu 5 zł prowizji. Nadal czekam na odpowiedź. Druga wizyta w środę 03 października 2024 ocena: bardzo pozytywna. Pracownik banku pan Kamil, reprezentował profesjonalizm, wiedział o jakim koncie mówię. Poza tym umiejętnie zadbał o komfort klienta i renomę Credit Agricole. Udzielał rzetelnych informacji na pytania nie związane z transakcją. Życzę więcej takich pracowników.

Odpowiedź:

20.12.2024

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku