Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00
Śr.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
156 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Zdecydowanie najbardziej kompetentna, empatyczna "Pani z banku" z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia!! Polecam serdecznie!!
Допоможіть будь ласка,я можу відкрити картку без довідки з роботи? Буду дуже вдячна за допомогу і відповідь
Bardzo dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊! Tatiana
Bardzo miłe i pomoce Panie Doradczynie. Bardzo miła obsługa Klienta.
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Doradczyni Iwona Pieczyńska była doskonale przygotowana w zakresie celu spotkania, szczegółowo odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Zaproponowała dodatkowe produkty, które wpasowały się w moje potrzeby. Zwróciła uwagę na nienaliczoną nagrodę promocyjną, czego sama nie zauważyłam, zaproponowała też rozwiązanie problemu. Z pewnością skorzystam ponownie.
Serdecznie dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek, Paulino❤️. Cieszymy się, że jesteś zadowolona ze współpracy ze swoim doradcą! Kontakt z klientem jest dla nas najważniejszy. Miło nam słyszeć, że znalazło się rozwiązanie problemu i wizyta przebiegła po Twojej myśli! Zapraszamy ponownie i do zobaczenie. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Dziękuję Pani Iwonie Pieczyńskiej za profesjonalne i merytoryczne wsparcie. Wysoka kultura osobista oraz szybka reakcja na potrzeby klienta, sprawiły, że ma się ochotę wracać po poradę:)
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Michał
Byłam u Państwa, aby zaktualizować dany paszporta - na papierze wszystko było ok. Z godzinę czekałam, aby Pani Katarzyna wszystko zrobiła, ale jak teraz wchodzę w aplikacię, to dane nie są prawidłowe! Dziękuję z góry, powiną przyjść jeszcze raz, ale napewno nie w ten odział 🫠
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za komplet gwiazdek. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Polecamy się także na przyszłość. Michał