Placówka bankowa Milczańska 45, Szczecin

Godziny pracy

Pn.: 10:00-18:00

Wt.-Śr.: 10:00-17:00

Czw.: 09:00-16:00

Pt.: 09:00-15:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Emil Kazimierz

25.03.2025

Byłem zmuszony jechać ponad 100 km do innego miasta, żeby wybrać walutę ze swojego konta bo ktoś wpadł na pomysł, żeby zlikwidować możliwość obsługi gotówkowej w Agricole w Gorzowie Wielkopolskim. W takiej sytuacji jestem zmuszony zmienić dostawcę usług bankowych.

Odpowiedź:

28.03.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika

avatar

Leo RusAli

11.03.2025

Odpowiedź:

28.03.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

DARIUSZ POŹNIAK

31.01.2025

Braki w personelu,jedna osoba do obsługi klientów. Na ok.godzine przed zamknięciem już cie odsyłają do obsługi na drugi dzień bo systemy już zamknięte, kiedyś to chociaż kawa była, a teraz nie trzeba- ciśnienie czekając na swoją kolejność samo wzrasta.

Odpowiedź:

05.02.2025

Przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty. Monika

avatar

Ryszard R

29.01.2025

Fatalna obsługa

Odpowiedź:

05.02.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna

avatar

Weronika Piątkiewicz

21.12.2024

Wypłacenie gotówki zajęło 2 godziny. Tragedia

avatar

Małgorzata Maciejewska

05.11.2024

Bardzo kompetentny personel, zwłaszcza Pani Paulina, polecam wszystkim :)

Odpowiedź:

07.11.2024

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Michał

avatar

A gata

20.09.2024

Odpowiedź:

23.09.2024

Agato, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Pozdrawiam, Michał

avatar

Andrzej Kogut

21.08.2024

Muła obsługa Pani doradcy, duże zaangażowanie

Odpowiedź:

21.08.2024

Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak budować wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie?

Czy Twoja firma działa na rzecz lokalnej społeczności? Czy angażuje się w akcje edukacyjne, ekologiczne, dba o dobrostan pracowników? Uwzględnij w strategii swojej działalności CSR (Corporate Social Responsibility), aby stać się firmą odpowiedzialną społecznie. W ten sposób nie tylko poprawisz wizerunek marki, ale też zyskasz lojalność pracowników oraz zainteresowanie klientów i inwestorów. Zobacz, jak opracować strategię CSR i dlaczego to się opłaca! Więcej
 

Empowerment, czyli emocjonalna siła lidera

Empowerment – modne hasło w świecie biznesu, które od jakiegoś czasu zmienia sposób patrzenia na zarządzanie zespołem, decyzyjność na różnych szczeblach oraz zaangażowanie w życie organizacji. Włączenie pracowników w podejmowanie decyzji i odpowiedzialność za wyniki zwiększa ich motywację oraz rozbudza kreatywność. Warunek? Odpowiednie środowisko – bazujące na zaufaniu i jasno wytyczone cele, których realizację nadzoruje lider z odpowiednio rozwiniętą inteligencją emocjonalną. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia