Jak samodzielnie prowadzić księgowość?
Aktywuj jeden z pakietów bez obsługi księgowego (Standardowy, Optymalny, Rozszerzony) a uzyskasz dostęp do platformy internetowej Księgowość dla Biznesu. W zależności od wybranego pakietu otrzymasz potrzebne Ci narzędzia do samodzielnego prowadzenia księgowości. Platforma Księgowość dla Biznesu umożliwi Ci:
- wystawianie i księgowanie faktury sprzedaży
- rejestrowanie i księgowanie kosztów
- wyliczanie podatków i ZUS
- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych w tym pliku JPK_V7
- i wiele innych przydatnych funkcjonalności.
Więcej informacji:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Kliknij Księgowość
- Przejdź do sekcji Pakiety księgowości dla biznesu (bez obsługi księgowego)
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce