Oferta dla firm
Brak harmonogramu lub umowy kredytu firmowego, jak otrzymać dokumenty?
Harmonogram Twojej umowy kredytowej wysłaliśmy listem na adres korespondencyjny podany w umowie kredytowej. Znajdziesz go również:
w aplikacji CA24 Mobile
- Zaloguj się
- W dolnym menu wybierz Majątek
- Następnie zakładkę Kredyty
w serwisie CA24 eBank
- Zaloguj się
- W górnym menu wybierz Moje produkty
- Następnie Kredyty
Czy kredyt w rachunku bieżącym automatycznie odnowi się na następny okres?
Kredyt w rachunku bieżącym nie odnowi się automatycznie. Otrzymasz informację o możliwości odnowienia kredytu na kolejny okres SMS-em oraz skontaktuje się z Tobą Twój doradca biznesowy.
Jeśli wcześniej potrzebujesz mieć taką informację, skontaktuj się ze swoim doradcą lub zadzwoń na CA24 Infolinię.
Czy mogę mieć terminal do Konta Biznes?
Tak, do skorzystania z oferty terminali potrzebne jest Konto Biznes w naszym banku. Jeśli jeszcze nie masz konta, możesz otworzyć je przy zamówieniu terminala.
Czy wpłynęła odpowiednia kwota i kredyt firmowy jest już zamknięty?
Kredyt rozliczamy do 14 dni roboczych od momentu jego całkowitej spłaty.
Możesz sam sprawdzić czy Twój kredyt jest już zamknięty.
w aplikacji CA24 Mobile
- Zaloguj się
- W dolnym menu wybierz Majątek
- Następnie zakładkę Kredyty
w serwisie CA24 eBank
- Zaloguj się
- W górnym menu wybierz Moje produkty
- Następnie Kredyty
Jeśli nie zobaczysz tam swojego kredytu oznacza, to że został zamknięty. Jeśli masz pytania lub wątpliwości w każdej chwili możesz skontaktować się ze swoim doradcą biznesowym lub zadzwonić na CA24 Infolinię.
Gdzie sprawdzę wpływy z terminala?
Wpływy z terminala możesz sprawdzić na portalu klienta Elavon Connect.
Elavon Connect to internetowy portal do monitorowania i rozliczania transakcji kartowych oraz związanych z nimi opłat. Dzięki niemu masz dostęp do danych transakcyjnych w dowolnym momencie, na różnych poziomach: firmowym, sieciowym, punktów sprzedaży, a także terminali, co ułatwia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Dostęp do Elavon Connect uzyskasz po podpisaniu umowy. Wystarczy, że otworzysz maila powitalnego, klikniesz w podany link i wprowadzisz wymagane dane na stronie do logowania.
Gdzie znaleźć informację o subwencji / Tarczy Finansowej?
Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie: Tarcza Finansowa PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm.
Ile kont firmowych może posiadać firma?
Twoja firma może mieć tylko jedno konto firmowe. Możesz natomiast otworzyć konto pomocnicze, aby w prosty i wygodny sposób zarządzać firmowymi finansami. Aby otworzyć konto pomocniczy:
- Zaloguj się co CA24 eBank
- Następnie wybierz Moje Produkty
- Kliknij Konto
- Po prawej stronie ekranu kliknij Załóż konto pomocnicze
- Wybierz typ rachunku i przejdź Dalej
- W aplikacji CA24 Mobile potwierdź otwarcie konta pomocniczego wpisując swój PIN
- I gotowe
Ile trwa księgowanie wpływów z terminala / transakcji?
Pieniądze z transakcji na terminalu są księgowane na Twoim koncie kolejnego dnia roboczego.
Ile wynosi opłata za odnowienie limitu w Koncie Biznes?
Zgodnie z tabelą opłat i prowizji dla kont prowadzonych dla klientów instytucjonalnych, prowizja za przedłużenie umowy na kolejny okres zależy od kwoty przedłużanego kredytu.
Dokładną stawkę prowizji sprawdzisz:
- w swojej umowie kredytowej
- kontaktując się ze swoim doradcą biznesowym,
- dzwoniąc na CA24 Infolinię,
- naszej placówce
Jak aktywować kartę do konta firmowego?
Aktywować kartę do konta firmowego możesz:
- w aplikacji CA24 Mobile
- w serwisie CA24 eBank
- kontaktując się z CA24 Infolinią lub odwiedzając naszą placówkę
Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.
Jeśli masz wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy pierwsza płatność, którą potwierdzisz PIN-em.
Aktywacja karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się, kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do sekcji Karty. Wybierz kartę, sprawdź szczegóły i kliknij Aktywuj kartę.
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe! PIN do karty wyślemy pocztą na Twój adres korespondencyjny.
Aktywacja karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
- Zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta
- Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest przypisana karta
- Wybierz kartę i kliknij Aktywuj kartę
- Zatwierdź operację zgodnie z wybraną metodą (SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem)
Jak bezpiecznie otworzyć konto firmowe w aplikacji CA24 Mobile?
Kiedy wnioskujesz o konto firmowe i podpisujesz z nami umowę, stosuj najlepsze zasady bezpieczeństwa dotyczące urządzeń mobilnych:
- unikaj wnioskowania o konto w miejscach publicznych, gdzie wprowadzane przez Ciebie dane mogą być widoczne dla innych osób
- wniosek składaj na swoim, sprawdzonym i znanym Ci urządzeniu
- korzystaj z legalnego i aktualnego oprogramowania, nie używaj na swoim urządzeniu programów nieznanego pochodzenia
- chroń dostęp do urządzenia, na którym wnioskujesz o konto, przede wszystkim ustaw blokadę ekranu
- nie udostępniaj nikomu kodu SMS, który służy do podpisania z nami umowy
Jak działa autospłata kredytu firmowego?
Automatyczna spłata zadłużenia daje komfort i poczucie bezpieczeństwa. Pozwala też zapomnieć o comiesięcznej konieczności spłaty kredytu firmowego. Raty pobierają się automatycznie z Twojego konta firmowego w Credit Agricole w dniu zapadalności.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się ze swoim doradcą biznesowym.
Jak działa rachunek VAT?
Jeśli kontrahent zrobi przelew na konto w formie płatności podzielonej VAT (ang. split payment), to kwota netto zostanie zaksięgowana na rachunku głównym, natomiast wartość VAT zostanie zaksięgowana na rachunku VAT.
W przypadku realizacji przelewu z rachunku głównego w formie płatności podzielonej, przelewu do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Urzędu Skarbowego, system automatycznie pobierze środki z rachunku VAT, jeśli został wybrany typ formularza podatkowego umożliwiający opłacanie z rachunku VAT, np. VAT-7.
Jakie firmy mogą otrzymać kredyt w Koncie Biznes?
O kredyt w rachunku bieżącym (od 1 000 zł do 4 000 000 zł) mogą ubiegać się osoby, które:
- rozpoczynają swoją przygodę z biznesem - lekarze, dentyści i notariusze
- prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą
- prowadzą firmę w formie spółki cywilnej, osobowej lub kapitałowej
Jakie firmy mogą założyć Konto Biznes w banku Credit Agricole?
Oferta Konta Biznes jest skierowana przede wszystkim do firm małych, tzn. których roczne przychody nie przekraczają 800 000 Euro (około 3 100 000 PLN) oraz zatrudniających do 9 osób włącznie w właścicielami.
Jakie formy prawne podmiotów gospodarczych mogą założyć Konto Biznes?
Konto Biznes mogą założyć praktycznie wszystkie formy prawne działające na polskim rynku, przede wszystkim:
- 1-osobowe działalności gospodarcze,
- spółki cywilne,
- spółki jawne,
- spółki komandytowe,
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (z.o.o.),
- fundacje,
- stowarzyszenia,
- kościoły,
- wspólnoty mieszkaniowe
- inne.
Obsługujemy spółki maksymalnie z 5 osobową reprezentacją wspólników.
Z oferty wyłączone są:
- spółki akcyjne (S.A.),
- przedsiębiorstwa państwowe,
- jednostki samorządu terytorialnego,
- partie polityczne,
- kluby poselskie,
- komitety wyborcze.
Jakie ponoszę opłaty związane z moim kontem firmowym?
Opłaty zależą od rodzaju konta firmowego, które masz. Możesz je sprawdzić na stronie Konta Biznes lub w Tabeli opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych. Znajdziesz tam m.in. opłaty za prowadzenie konta, wpłaty i wypłaty, płatności czy karty płatnicze.
Jak kupić terminal płatniczy?
Jeśli chcesz kupić terminal płatniczy, wypełnij formularz kontaktowy. Skontaktuje się z Tobą doradca, który przedstawi Ci warunki współpracy i otworzy konto firmowe w naszym banku, jeśli go nie masz.
Jak obsługiwać paczki przelewów?
Wszystkiego o korzystaniu z paczek przelewów dowiesz się z Instrukcji obsługi paczek przelewów i wieloautoryzacji w ramach Konta Biznes.
Jak odnowić limit w Koncie Biznes?
Możesz to zrobić tylko u swojego doradcę biznesowego - zadzwoń do niego. Jeśli nie masz do niego aktualnego numeru telefonu zadzwoń na CA24 Infolinię.
Jak opodatkowane są zyski z lokat oraz środki zgromadzone na rachunkach firmowych?
Odsetki od rachunków i lokat prowadzonych w ramach Konta Biznes nie stanowią przychodów z kapitałów pieniężnych objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym pobieranym przez Bank (podatek od zysków kapitałowych). Oznacza to, że Bank nie pobiera od Klienta z tytułu wypłacanych odsetek żadnego podatku. Odsetki stanowią dochód z prowadzonej działalności gospodarczej.
Jak otrzymać zaświadczenie o spłacie kredytu firmowego?
Najprościej jak skontaktujesz się ze swoim doradcą biznesowym lub zadzwonisz na naszą Infolinię.
Czas oczekiwania na zaświadczenie zależy od rodzaju kredytu firmowego jaki masz. Zaświadczenie otrzymasz pocztą na wskazany przez Ciebie adres lub możesz odebrać je w naszej placówce bankowej.
Koszt wydania zaświadczenia lub opinii bankowej znajdziesz w tabeli opłat i prowizji.
Jak otworzyć konto firmowe w aplikacji?
Zobacz, jak w czterech krokach założysz konto firmowe online przez aplikację CA24 Mobile i jakie informacje będą potrzebne w tym procesie.
Zanim zaczniesz, miej pod ręką:
- telefon z zainstalowaną aplikacją CA24 Mobile - pobierzesz ją:
- dokument potwierdzający Twoją tożsamość, ważny dowód osobisty
- numer NIP, REGON, dane na temat Twojej działalności sami pobierzemy z CEIDG
To co? Zaczynamy!
PIERWSZY ETAP – opowiedz nam o sobie
- Po uruchomieniu aplikacji kliknij kafelek Rozpocznij, następnie Rozwijaj biznes, a następnie kafelek Konto firmowe i wybierz jaki rodzaj działalności prowadzisz.
- Podaj nam swoje dane osobowe i dane swojej firmy, abyśmy mogli ją zidentyfikować w bazie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
- Zaznacz zgody, które potrzebne są do otwarcia konta w aplikacji oraz do potwierdzenia Twojej tożsamości. I zatwierdź je kodem SMS, który otrzymasz na swój numer telefonu.
- Ustaw tymczasowy PIN mobilny, dzięki temu możesz wyjść z aplikacji i wrócić do niej w dowolnym dla siebie momencie i dokończyć zakładanie konta.
DRUGI ETAP – weryfikacja tożsamości
- Przygotuj swój dowód osobisty. Wybierz metodę odczytania danych i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie. UWAGA! Jeśli masz dowód wydany między 4 kwietnia 2019 r. a 16 sierpnia 2019r., możesz mieć problem ze zeskanowaniem swoich danych z warstwy elektronicznej. Zalecamy zrobienie zdjęcia dowodu.
- Ostatnim krokiem weryfikacji tożsamości jest skanowanie Twojej twarzy. Robimy to, aby upewnić się, że nikt się pod Ciebie nie podszywa.
- Upewnij się, że dane, które odczytaliśmy są poprawne. W razie potrzeby kliknij Edytuj dane i je popraw. Jeśli wszystko się zgadza przejdź do kolejnego kroku.
TRZECI ETAP – poznaj naszą ofertę i wybierz konto dla siebie
- Na tym etapie wybierzesz dla siebie odpowiedni pakiet konta. Możesz również skorzystać z aktualnych promocji oraz wybrać produkty uzupełniające, takie jak terminal płatniczy.
CZWARTY ETAP – podpisanie umowy
- Po wybraniu oferty konta oraz produktów uzupełniających, poprosimy Cię jeszcze o podanie kliku informacji o sobie i swojej firmie. Zapytamy Cię o źródła Twoich dochodów oraz pokrewieństwem z osobami na eksponowanym stanowisku politycznym. Jest to związane z ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2018 r., poz. 723, ze zm.). Jako instytucja finansowa musi spytać Cię o takie dane.
- Po uzupełnieniu wszystkich danych, pozostało już tylko podpisać umowę. Zrobisz to za pomocą kodu wysłanego na Twój numer telefonu. Wszystkie dokumenty i umowę otrzymasz również na swój adres email.
Witaj w Twoim nowym banku! Cieszymy się, że jesteś z nami :)
Sprawdź również:
Jak otworzyć rachunek walutowy w aplikacji?
Rachunek walutowy możesz otworzyć na kilka sposobów, na przykład:
1 sposób:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Kliknij wybierz konto dla swojej firmy i wybierz Rachunki walutowe
- Kliknij Otwórz rachunek walutowy
- Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
- Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
2 sposób:
- Zaloguj się i wybierz Pieniądze na dolnym panelu,
- Następnie w zakładce Rachunki wejdź w szczegóły wybranego rachunku (lista rachunków)
- Wybierz Rachunek walutowy. Kliknij Dodaj +
- Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
- Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
Możesz u nas otworzyć rachunki w euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim. Informacje o aktualnej ofercie i kosztach prowadzenia rachunku walutowego znajdziesz na stronie z ofertami wszystkich rachunków walutowych.
Jak pobrać wyciąg z mojego konta firmowego?
Żeby znaleźć 12 ostatnich wyciągów do konta firmowego zaloguj się do serwisu CA24 eBank i postępuj według instrukcji:
- Kliknij na zakładkę Moje Produkty w górnym menu, a następnie wybierz opcję Konta
- Zaznacz rachunek, dla którego chcesz otrzymać wyciąg, a następnie kliknij w opcję Wyciągi
- W filtrach zaznacz interesujący Cię okres i naciśnij przycisk Pokaż. W ten sposób pobierzesz ostatnich 12 wyciągów w formacie PDF.
Jak reklamować transakcję z terminala?
Reklamację transakcji z terminala możesz złożyć w biurze obsługi klienta telefonicznie pod numerem: 22 306 03 16
Jak sprawdzić dlaczego nie mam bonusu z promocji?
W pierwszej kolejności upewnij się, czy udało Ci się spełnić wszystkie warunki. Wejdź na stronę Promocje, odszukaj interesującą Cię promocję i sprawdź obowiązujące warunki.
Jeżeli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z nami:
- wypełnij formularz
- napisz na wewnętrzną skrzynkę w serwisie CA24 eBank
- zadzwoń na CA24 Infolinię
- odwiedź naszą placówkę
Jak sprawdzić ile jeszcze zostało mi do spłaty kredytu firmowego?
Potrzebne informacje na temat swojego kredytu firmowego znajdziesz:
w aplikacji CA24 Mobile
- Zaloguj się
- W dolnym menu wybierz Majątek
- Następnie zakładkę Kredyty
w serwisie CA24 eBank
- Zaloguj się
- W górnym menu wybierz Moje produkty
- Następnie Kredyty
Jak sprawdzić numer rachunku do spłaty kredytu firmowego?
Numer rachunku do spłaty kredytu firmowego znajdziesz w harmonogramie oraz Twojej umowie kredytowej.
Jeśli nie możesz go znaleźć, skontaktuj się ze nami:
- dzwoniąc do swojego doradcy biznesowego
- dzwoniąc na CA24 Infolinia
- pisząc do nas Nową widomość w serwisie CA24 eBank - zaloguj się i w górnym menu wybierz Wiadomości
Jak sprawdzić warunki mojej umowy o terminal?
Umowa jest przesyłana do Ciebie drogą mailową.
Warunki handlowe możesz też sprawdzić na portalu klienta Elavon Connect.
Dostęp do Elavon Connect uzyskasz po podpisaniu umowy. Wystarczy, że otworzysz maila powitalnego, klikniesz w podany link i wprowadzisz wymagane dane na stronie do logowania.
Jak wypłacić gotówkę bez prowizji z Konta Biznes?
Bezpłatne wypłaty z Konta Biznes są możliwe w sieci bankomatów Satander Bank Polska S. A. oraz z bankomatów EURONET zlokalizowanych przy placówkach Banku.
Jak założyć firmę w aplikacji CA24 Mobile?
- Pobierz aplikację CA24 Mobile i wybierz Rozwijaj biznes
- Następnie Załóż firmę i konto
- Wprowadź dane kontaktowe i zaakceptuj zgody, są one nie zbędne aby założyć konto firmowe i firmę
- Ustaw PIN, który pomoże Ci wrócić do procesu
- W następnym kroku, będziemy weryfikować Twoją tożsamość. Poprosimy Cię o zeskanowanie Twojego dowód osobisty i nagranie swojej twarzy. Musimy mieć pewność, że Ty to Ty.
- Po potwierdzeniu tożsamości wybierzesz konto firmowe i produkty uzupełniające, taki jak terminal płatniczy czy pakiety medyczne
- W kolejnym kroku poprosimy Cię o dane uzupełniające, takie jak imiona rodziców, miejsce urodzenia czy adres zamieszkania
- Potem wpiszesz, jak chcesz aby Twoja firma się nazywała. Ilu pracowników chcesz zatrudniać i dane kontaktowe swojej firmy
- Potem wybierzesz kod PKD Twojej nowej firmy i wskażesz formę opodatkowania. Ten krok możesz pominąć i wrócić do niego później.
Każdy ekran oznaczony przyciskiem Wrócę do tego później możesz pominąć i uzupełnić na końcu procesu np. podczas rozmowy z naszym księgowym
- Wybierz czy chcesz rozliczać się sam czy wolisz ze wsparciem księgowego
- Po uzupełnieniu potrzebnych informacji, podpiszesz z nami umowę o konto firmowe. Teraz możesz skorzystać z darmowych konsultacji z naszym księgowym i uzupełnić pytania, które zostały pominięte
- Zaloguj się do CA24 eBank loginem i hasłem, które otrzymasz przy zakładaniu konta i wyślij wniosek do CEIDG. Utworzysz również eTożsamość, jeśli jeszcze jej nie masz
- Zaznacz oświadczenia aby autoryzować wniosek do CEIDG i gotowe. Powiadomimy Cię kiedy CEIDG skończy przetwarzać Twój wniosek.
- I gotowe - masz swoją firmę
Jak założyć Konto Biznes w banku Credit Agricole?
To bardzo proste. Możesz to zrobić:
- przez aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści
- w naszej dowolnej placówce
- przez wniosek internetowy
- przez CA24 Infolinię
Zapoznaj się z ofertą kont firmowych.
Jak zamówić kartę do konta firmowego?
Kartę do konta firmowego możesz zamówić samodzielnie w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile, jeśli masz rolę właścicielską i spełniasz jedno z poniższych kryteriów:
- nie masz jeszcze karty do swojego konta firmowego lub wszystkie twoje karty są przeterminowane lub zostały zastrzeżone
- jeśli już masz kartę, ale potrzebujesz nowej z powodu zmiany danych na karcie lub uszkodzenia
Kod PIN do karty zostanie dostarczony do Ciebie pocztą.
Zamówienie karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
- Zaloguj się i wybierz Moje produkty i Konta
- Z listy po lewej stronie wybierz rachunek firmowy, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij Zamów nową kartę
- W kolejnym kroku możesz wybrać:
- użytkownika, np. pełnomocnika do konta;
- typ karty
- limit dzienny, czyli maksymalną kwotę, którą chcesz dysponować podczas płatności kartą każdego dnia. Domyślna wartość zależy od typu karty.
- Potwierdź adres korespondencyjny, na który chcesz dostać kartę. Jeśli chcesz zmienić adres, zmień go w sekcji Dane kontaktowe i powróć do procesu zamawiania karty.
- Zatwierdź operację zgodnie z wybraną metodą (SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem)
Zamówienie karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Wybierz konto, do którego chcesz zamówić kartę
- W szczegółach wybierz zakładkę Karty
- Kliknij Zamów kartę
- Zatwierdź operację
Jak zapłacić ratę kredytu inwestycyjnego dla firm?
W większość przypadków raty kredytu inwestycyjnego pobierzemy w Twojego konta firmowego automatycznie. Dlatego ważne jest aby przed datą spłaty raty miał na swoim koncie wystarczającą ilość środków.
Jak złożyć wniosek o kredyt firmowy?
Jeśli jesteś naszym klientem i chcesz złożyć wniosek o kredyt firmowy, skontaktuj się ze swoim doradcą biznesowym. Pomoże Ci złożyć wniosek kredytowy i udzieli potrzebnych informacji.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszm klientem, dowiedz się więcej o kredycie dla firm lub skontaktuj się z nami, chętnie odpowiem na Twoje pytania:
- zadzwoń na CA24 Infolinię
- zamawiając kontakt z Doradcą Biznesowym
Jak zmienić kod PIN karty do konta firmowego?
Kod PIN do karty do konta firmowego łatwo zmienisz w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile.
Zmiana PIN-u do karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
- Zaloguj się i wybierz Moje produkty w górnym menu
- Przejdź do zakładki Konta
- Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta
- Na dole ekranu pokazana jest karta lub karty do rachunku
- Wybierz tą, która Cię interesuje i skorzystaj z opcji Nadaj lub zmień PIN
- Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN i przejdź dalej
- Zatwierdź operację zgodnie z wybraną metodą (SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem)
Zmiana PIN-u do karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz kartę, której kod PIN chcesz zmienić
- Kliknij przycisk Zmień PIN do karty
- Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN i przejdź dalej
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
Jak zmienić limit przelewów dla konta firmowego?
Limity na przelew (i nie tylko) możesz wygodnie zmienić w aplikacji CA24 Mobile do wysokości wskazanej w Karcie Wzorów Podpisów firmy w Banku, serwisie CA24 eBank (w tym kanale możesz wyłącznie zmniejszyć limit) czy dzwoniąc na CA24 Infolinię:
w aplikacji CA24 Mobile (Ustawienia » Przelewy w sekcji Limity) dla:
- aplikacji CA24 Mobile
- serwisu CA24 eBank
- CA24 Infolinii
w serwisie CA24 eBank (Ustawienia » Limity i statusy) dla:
- aplikacji CA24 Mobile
- serwisu CA24 eBank (możesz jedynie zmniejszyć limit)
- CA24 Infolinii
przez CA24 Infolinię dla:
- aplikacji CA24 Mobile
- serwisu CA24 eBank
- CA24 Infolinii (możesz jedynie zmniejszyć limit)
Pamiętaj:
- limit w aplikacji CA24 Mobile nie może być wyższy niż w serwisie CA24 eBank (zarówno dzienny jak i pojedynczy)
- maksymalny limit dla aplikacji CA24 Mobile wynosi 10 000 zł
- limit pojedynczy (jednej transakcji) nie może być wyższy od limitu dziennego (czyli sumy wartości wszystkich transakcji w ciągu jednego dnia)
Jak zrobić płatność podzieloną VAT?
Płatność podzieloną VAT zrobisz w:
aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Płatności na dolnym panelu
- Kliknij Płatność podzielona VAT
- Uzupełnij dane odbiorcy, kwotę brutto, kwotę VAT, tytuł przelewu i numer faktury
- Zatwierdź płatność
serwisie CA24 eBank:
- Po zalogowaniu kliknij Przelewy i wybierz Płatność podzielona VAT
- Wprowadź dane faktury i odbiorcy razem z numerem NIP, a także kwotę brutto i kwotę VAT
- Zatwierdź operację
Płatność tego typu zrobisz także na infolinii lub w placówce bankowej.
Jak zrobić przelew na mikrorachunek do US?
Przelew na mikrorachunek do Urzędu Skarbowego zrobisz:
w aplikacji CA24 Mobile
- Zaloguj się i kliknij Płatności na dolnym panelu
- Kliknij Przelew podatkowy
- Wybierz symbol formularza podatkowego
- Uzupełnij dane i kliknij Dalej
- Zatwierdź płatność
w serwisie CA24 eBank
- Po zalogowaniu kliknij Przelewy i wybierz Przelew podatkowy
- Wprowadź symbol formularza podatkowego np. PIT-37
- Uzupełnij dodatkowe pola z nazwą urzędu, podaj Twój identyfikator podatkowy i numer Indywidualnego Rachunku Podatkowego
- Zatwierdź płatność
przez CA24 Infolinię
Jak zwiększyć limit na karcie płatniczej do konta firmowego?
Zmiana limitu na karcie płatniczej do konta firmowego możliwa jest:
- w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile (wyłącznie obniżenie limitu)
- przez CA24 Infolinię - potrzebny będzie telekod. Nowy limit będzie obowiązywał najpóźniej do następnego dnia
- w naszej placówce
Zmiana limitu karty w serwisie CA24 eBank:
- Zaloguj się, kliknij Moje produkty i wybierz Konta
- Po lewej stronie zaznacz konto firmowe do którego wydana jest karta. Na dole ekranu wyświetlą się Twoje karty
- Kliknij na przycisk Zmień limity
- Wprowadź preferowaną wartość limitu dziennego i zatwierdź operację.
Zmiana limitu karty w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Wybierz konto firmowe, do którego jest wydana karta
- W szczegółach konta przejdź do sekcji Karty do konta
- Wybierz kartę, której limity chcesz zmienić
- Kliknij w aktualną wartość limitu i wprowadź nową wartość (dodatkowo dostępna jest zmiana okresu limitu na dzienny lub miesięczny)
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
Jestem posiadaczem / współposiadaczem konta osobistego. Posiadam już dostęp do konta przez internet (serwis internetowy). Czy po otwarciu Konta Biznes muszę korzystać z nowego hasła i tokena?
Każdemu klientowi nadawany jest jeden dostęp do konta przez internet. Po zalogowaniu do serwisu internetowego CA24 będzie również widoczne konto Biznes, aby dokonać na nim operacji wystarczy wybrać je z listy.
Identyfikator i hasło pozostają bez zmian. Bank nie pobiera w takiej sytuacji już żadnych dodatkowych opłat np. za użytkowanie tokena.
Mam problem z akceptacją kart przez terminal - co zrobić?
Jeśli masz problem z akceptacją kart przez terminal, skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Pomoc techniczna czynna jest 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem 22 306 03 16.
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce
Oferta banku
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.