Usługi dodatkowe
Co się stanie, jeśli podam zły numer rejestracyjny pojazdu?
Jeśli podasz w aplikacji zły numer rejestracyjny pojazdu - Twój postój zostanie potraktowany jako nieopłacony. Zawsze sprawdzaj dokładnie dane, które wprowadzasz.
Czy mogę opłacać parkowanie dla więcej niż jednego pojazdu?
Możesz dodawać pojazdy według własnego uznania, ale w danym czasie możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego z nich.
Czy mogę wykorzystać geolokalizację przy parkingach?
Tak, dzięki włączonej zgodzie na geolokalizację będziemy mogli określić w jakim mieście i strefie parkujesz Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć geolokalizację, możesz zrobić to w ustawieniach telefonu.
Jeśli masz wyłączoną geolokalizację, spytamy również o to na ekranie wyboru miasta, po kliknięciu Znajdź mnie

Czym różni się opcja start/stop od parkowania na własny czas?
Podczas zakupu biletu parkingowego będziesz mieć do wyboru opcję Start/Stop lub Własny czas.
Start/Stop wybierz tę opcję, jeśli nie wiesz ile czasu będziesz parkować. Przy wyborze tej opcji rozpoczynasz parkowanie i możesz je skończyć w dowolnym momencie. Domyślnie opłacasz parking do końca dnia, ale jeśli zakończysz parking wcześniej, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas. Przy wyborze tej opcji polecamy włączyć powiadomienia PUSH o aktywnym bilecie.
Własny czas wybierz tę opcję, jeśli wiesz, ile czasu będziesz parkować. Ustalasz koniec parkowania - czyli godzinę, do której planujesz zostać na miejscu parkingowym. Jeśli chcesz zakończyć bilet przed czasem parkowania, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas.
Dlaczego pojazdy zniknęły?
Jeśli dezaktywujesz aplikację i na nowo ją aktywujesz - to zapisane pojazdy nie pojawią się na liście. Musisz je wtedy na nowo dodać do aplikacji.
Gdzie mogę złożyć reklamację na usługę parkingów?
Jeśli reklamacja dotyczy opłaty dodatkowej (czyli tzw. mandatu parkingowego), możesz ją złożyć w biurze obsługi Strefy Płatnego Parkowania. Na etapie reklamacji warto abyś miał/miała potwierdzenie tej transakcji. W razie potrzeby, zarządca Strefy Płatnego Parkowania skontaktuje się z bezpośrednio z usługodawcą, żeby wyjaśnić sytuację. W innych przypadkach reklamacje możesz składać przez stronę https://mobilet.eu/pl/pomoc/.
Pamiętaj, że bank wspiera tylko proces zakupu biletu, więc jeśli masz problem z płatnością - wtedy możesz skontaktować się z nami.
Gdzie znajdę mój aktywny bilet?
Aktywny bilet wyświetlamy w zakładce Korzyści.
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- Przejdź do zakładki Usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy
Możesz kliknąć bilet, żeby zobaczyć jego szczegóły.

Gdzie znajdę parkingi w aplikacji?
W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet parkingowy z zakładki:
Płatności
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
- Kliknij kafel Zaparkuj pojazd
Korzyści
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu
- Kliknij kafel Usługi
- Kliknij Zaparkuj pojazd
Sprawdź, jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?
Gdzie znajdę regulamin usługi parkingów
Regulamin usługi parkingów znajdziesz tutaj: www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet.
Gdzie znajdę winietę parkingową?
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
- W sekcji Do pobrania, przy przycisku Winieta parkingowa kliknij ikonkę udostępniania
- Winietę możesz zapisać na Twoim telefonie
Gdzie znaleźć historię biletów parkingowych?
Historię biletów parkingowych znajdziesz w zakładce Korzyści:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- W sekcji Pojazdy kliknij Więcej
- W sekcji Historia biletów znajdziesz historię zakupionych biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu
Jak aktywować usługę parkingów?
Żeby aktywować usługę parkingów:
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
- Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
- Kliknij Włącz usługę
- Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej
- Zatwierdź włączenie usługi parkingów PIN-em mobilnym
- Gotowe! Możesz już zacząć parkować
Zobacz, jak kupić bilet parkingowy z aplikacją CA24 Mobile.
Jak dodać pojazd do usługi parkingów?
Żeby dodać pojazd, musisz mieć aktywną usługę parkingów. Pojazd dodasz z zakładki:
Płatności
- Zaloguj się do aplikacji, przejdź do zakładki Płatności i wybierz Zaparkuj pojazd
- Kliknij kafel Pojazd
- Kliknij przycisk Dodaj pojazd
- Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
- Gotowe!
Korzyści
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- Kliknij kafel Moje pojazdy
- Kliknij przycisk Dodaj pojazd
- Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony
- Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
- Gotowe!
Jak dodać zdjęcie mojego pojazdu?
Przy dodawaniu pojazdu możesz dodać zdjęcie pojazdu klikając w ikonkę pojazdu.

Jeśli masz już dodany pojazd i chcesz ustawić własne zdjęcie pojazdu:
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
- W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy
- Kliknij ikonę pojazdu
- Wybierz, czy chcesz zrobić zdjęcie czy dodać zdjęcie z telefonu
- Gotowe!
Jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?
Żeby zacząć parkować z CA24 Mobile, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę parkingów.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
- Zaakceptuj regulamin, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
- Wybierz pojazd (lub dodaj pojazd, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś/zrobiłaś)
- Wybierz miasto oraz strefę parkowania
- Wybierz rodzaj i czas postoju - możesz parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania (zobacz, czym różni się Start/Stop od własnego czasu)
- Sprawdź, czy wszystko się zgadza
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet parkingowy jest aktywny
Sprawdź, gdzie zobaczysz aktywny bilet w aplikacji.
Jak oznaczyć pojazd, żeby pokazać kontrolerowi, że parkuję z aplikacją CA24 Mobile?
Żeby oznaczyć pojazd, możesz zostawić w widocznym miejscu kartkę z odręcznym napisem „moBiLET” lub wydrukować wcześniej winietę parkingową z aplikacji mobilnej. Kartę możesz również pobrać tutaj.
Tak wygląda karta parkingowa:
Jak ustawić pojazd jako ulubiony?
Przy dodawaniu lub edycji pojazdu możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Możesz mieć tylko jeden ulubiony pojazd. Będzie się on podstawiał jako domyślny pojazd podczas parkowania.
Jak usunąć pojazd?
Jeśli chcesz usunąć pojazd:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- Kliknij kafel Moje pojazdy
- Wybierz pojazd z listy
- Kliknij Usuń ten pojazd
- Gotowe!
Jak włączyć powiadomienia PUSH dla opcji start/stop
Na ekranie zakupu biletu, po wyborze opcji start/stop zobaczysz napis Przypominaj mi o aktywnym bilecie. Po przesunięciu suwaka możesz wybrać, jak często mamy przypominać Ci o aktywnym bilecie.
Jak wygenerować identyfikator i hasło, żeby złożyć reklamację?
Żeby złożyć reklamację, potrzebujesz identyfikatora i hasła do logowania na stronie moBilet.
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
- Wybierz Reklamacje
- Kliknij przycisk Pokaż identyfikator i hasło
- Na szufladzie pokażemy Ci Twój identyfikator oraz hasło. Dane do logowania są ważne przez 15 minut
Jak zakończyć parkowanie pojazdu?
Żeby zakończyć parkowanie pojazdu:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- Przejdź do zakładki usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy
- Kliknij Zakończ parkowanie. Możesz również zakończyć parkowanie ze szczegółów biletu
- Gotowe, pojazd został usunięty
Jak zmienić nazwę mojego pojazdu?
Jeśli masz już pojazd dodany do apki i chcesz zmienić jego nazwę:
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
- W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy
- W polu Nazwa pojazdu (opcjonalna) możesz wpisać własną nazwę pojazdu
- Gotowe!
Korzystam z opcji start/stop dla parkowania. Co się stanie, jeśli nie kliknę stop po zakończeniu parkowania?
Gdy wybierasz opcję start/stop, w aplikacji uruchamia się licznik czasu. Jeśli nie zatrzymasz parkowania, licznik zatrzyma się z końcem strefy parkowania obowiązującym danego dnia dla danej strefy. System naliczy wtedy kwotę od początku Twojego parkowania do końca strefy tego dnia.
Warto włączyć sobie w opcji start/stop powiadomienia PUSH, które przypominają o aktywnym bilecie parkingowym w danej strefie.
Sprawdź, jak włączyć powiadomienia PUSH dla opcji start/stop.
Mój pojazd był zaparkowany tylko kilka minut, a system naliczył mi więcej czasu. Dlaczego?
Naliczamy czas postoju z dokładnością do minuty i przy tym uwzględniamy też minimalne stawki za parkowanie, które są ustalane przez dane miasta. W zależności od strefy parkowania, w której zostawiasz pojazd, system może naliczyć Ci opłatę np. za 15 minut, mimo że parkowanie trwało krócej.
Nie mogę kupić biletu w wybranej strefie. Dlaczego?
Jeśli nie możesz kupić biletu w wybranej strefie parkowania, może być ku temu kilka powodów:
- W danej strefie, którą obsługujemy parkingi w ten dzień są bezpłatne
- Danej strefy nie obsługujemy
- Nie obsługujemy danego miasta
Skąd kontroler będzie wiedział, że korzystam z usługi parkowania przez aplikację?
Kontroler na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu sprawdzi, czy parkowanie zostało opłacone. Dla dodatkowego potwierdzenia możesz za szybą zostawić winietę parkingową.
W jakich miastach mogę parkować?
Z aplikacją CA24 Mobile możesz parkować w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet): https://mobilet.eu/pl/miasta/
W jaki sposób mogę zapłacić za parkowanie?
Za parkowanie pobieramy opłatę z konta na koniec parkowania. W dowolnej chwili możesz zmienić konto, z którego chcesz zapłacić.
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce
Oferta banku
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.