Jak zablokować dostępy do CA24 Mobile, CA24 eBank i do infolinii?

Jeśli ze względów bezpieczeństwa potrzebujesz zablokować dostęp do naszych serwisów - aplikacji CA24 Mobile, serwisu CA24 eBank i CA24 Infolinii zrobisz to szybko, w każdym z nich. Zobacz, jak to zrobić:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Wybierz kafel Kanały dostępu
  4. Wybierz serwis, do którego chcesz zablokować dostęp
  5. Wybierz z listy opcję Zablokuj dostęp

Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech serwisów to zacznij od blokady serwisu CA24 eBank, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj aplikację. Jeśli zaczniesz od blokady aplikacji, to od razu zablokujemy Ci dostęp i nic więcej w niej nie zrobisz.

  • w serwisie CA24 eBank
  1. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
  2. Przejdź do sekcji Serwisy i limity, a potem wybierz Limity i statusy
  3. Wybierz serwis, do którego chcesz zablokować dostęp i kliknij przycisk Dezaktywuj

Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech serwisów, to zacznij od blokady serwisu CA24 Mobile, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj serwis CA24 eBank. Jeśli zaczniesz od blokady serwisu CA24 eBank, to od razu zablokujemy Ci dostęp i nic więcej w nim nie zrobisz.

Zadzwoń i powiedz, które serwisy chcesz zablokować.

W każdej placówce zablokujesz dostęp do każdego z serwisów.

Zablokuj te serwisy, do których - jak podejrzewasz - ktoś inny ma dostęp.

Jak odblokujesz serwisy?

Jeśli zablokujesz wszystkie - to odblokujesz je w naszej dowolnej placówce.

Jeśli zablokujesz tylko jeden lub dwa serwisy, to odblokujesz je w aktywnym. Np. jeśli zablokowałeś/zablokowałaś tylko dostęp do serwisu CA24 eBank, to odblokujesz go w aplikacji.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia