Jak zablokować dostępy do CA24 Mobile, CA24 eBank i do infolinii?
Jeśli ze względów bezpieczeństwa potrzebujesz zablokować dostęp do naszych serwisów - aplikacji CA24 Mobile, serwisu CA24 eBank i CA24 Infolinii zrobisz to szybko, w każdym z nich. Zobacz, jak to zrobić:
- w aplikacji CA24 Mobile
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Wybierz kafel Kanały dostępu
- Wybierz serwis, do którego chcesz zablokować dostęp
- Wybierz z listy opcję Zablokuj dostęp
Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech serwisów to zacznij od blokady serwisu CA24 eBank, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj aplikację. Jeśli zaczniesz od blokady aplikacji, to od razu zablokujemy Ci dostęp i nic więcej w niej nie zrobisz.
- w serwisie CA24 eBank
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
- Przejdź do sekcji Serwisy i limity, a potem wybierz Limity i statusy
- Wybierz serwis, do którego chcesz zablokować dostęp i kliknij przycisk Dezaktywuj
Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech serwisów, to zacznij od blokady serwisu CA24 Mobile, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj serwis CA24 eBank. Jeśli zaczniesz od blokady serwisu CA24 eBank, to od razu zablokujemy Ci dostęp i nic więcej w nim nie zrobisz.
- na naszej infolinii
Zadzwoń i powiedz, które serwisy chcesz zablokować.
- w naszej dowolnej placówce
W każdej placówce zablokujesz dostęp do każdego z serwisów.
Zablokuj te serwisy, do których - jak podejrzewasz - ktoś inny ma dostęp.
Jak odblokujesz serwisy?
Jeśli zablokujesz wszystkie - to odblokujesz je w naszej dowolnej placówce.
Jeśli zablokujesz tylko jeden lub dwa serwisy, to odblokujesz je w aktywnym. Np. jeśli zablokowałeś/zablokowałaś tylko dostęp do serwisu CA24 eBank, to odblokujesz go w aplikacji.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce