Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji?
Jeśli chcesz autoryzować swoje transakcje bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile możesz bez dodatkowych kosztów włączyć autoryzację mobilną:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Wybierz opcję Mobilna autoryzacja
- Kliknij przycisk Włącz na tym urządzeniu
- Wybierz, jakie transakcje chcesz autoryzować mobilnie, zaznaczając odpowiednie zgody. Dodatkowo, możesz nadać nazwę swojemu urządzeniu zaufanemu
- Kliknij Zatwierdź zmiany
- Potwierdź operację wpisując hasło SMS i kliknij Dalej
- Od teraz możesz autoryzować swoje transakcje w aplikacji szybko i wygodnie
Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce