Jak w aplikacji zmienię kategorię transakcji?
Kategorię transakcji możesz zmienić na 3 sposoby:
1 sposób
- Zaloguj się i na głównym ekranie przeciągnij do góry sekcję Moje transakcje
- Wybierz transakcję z listy, której chcesz zmienić kategorię
- Przejdź do sekcji Kategoria transakcji w dolnej części ekranu i kliknij w kafel kategorii
- Wybierz z listy dowolną kategorię
- Wybierz podkategorię Twojej transakcji
- Kliknij Zmień
- Gotowe!
2 sposób
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Kliknij zakładkę Rachunki
- W zakładce Moje konta przejdź do rachunku, który Cię interesuje
- Kliknij Historia transakcji
- Wybierz z listy transakcję, której chcesz zmienić kategorię
- Przejdź do sekcji Kategoria transakcji i kliknij kafel Kategoria
- Wybierz z listy dowolną kategorię
- Wybierz podkategorię Twojej transakcji
- Kliknij Zmień
- Gotowe!
3 sposób
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Kliknij Przejdź do pełnej analizy finansowej
- Wybierz Wydatki lub Wpływy i kliknij wybraną kategorię, a następnie transakcje (możesz też kliknąć Bilans i wybrać transakcję)
- Przejdź do sekcji Kategoria transakcji w dolnej części ekranu i kliknij w kafel kategorii
- Wybierz z listy dowolną kategorię
- Wybierz podkategorię Twojej transakcji
- Kliknij Zmień
- Gotowe!
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce