Dlaczego nie mogę zaktualizować aplikacji na Androidzie?
Powodów może być kilka, np. słabe połączenie z internetem, brak pamięci w telefonie lub zbyt starą wersję systemu operacyjnego.
Jeśli w Sklepie Play widzisz:
- Przycisk "Więcej urządzeń"
- Komunikat: "Aplikacja zostanie wkrótce zainstalowana na Twoim urządzeniu"
- Komunikat: "Nie można zainstalować aplikacji"
- Komunikat: "Brak urządzeń, na których można zainstalować aplikację"
Co możesz zrobić:
- Odinstaluj aplikację CA24 Mobile – pełną korzyści
- Pobierz ponownie aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści (zobacz jak)
- Wyłącz i wyłącz telefon, żeby zresetować pamięć podręczną
- Otwórz aplikację i aktywuj ją zgodnie z instrukcjami
Jeśli nadal nie możesz zaktualizować aplikacji, skontaktuj się z nami przez formularz na stronie. Sprawdzimy co się dzieje i odezwiemy się do Ciebie.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce