Pomoc dla Ciebie

Wszechstronny zakres pomocy w nieprzewidzianych sytuacjach w życiu codziennym

Pomoc dla Ciebie to ubezpieczenie, które zapewni Ci szybką i fachową pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach w życiu codziennym.

Zobacz dlaczego warto skorzystać:

Dowiedz się więcej

Ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie

0 zł przez pierwsze 3 miesiące ubezpieczenia. Wystarczy tylko, że masz Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie MOVE! lub Konto dla Ciebie VIP nie dłużej niż 6 miesięcy

Pakiet Pomoc dla Ciebie

Pakiet pomocy w nieprzewidzianych zdarzeniach w życiu codziennym. Obejmuje ubezpieczenia: Pomoc ZDROWIE, Pomoc DOM, Pomoc TELEFON i KIESZEŃ.

Kosztuje 16 zł miesięcznie.

Pakiet Pomoc dla Ciebie PLUS

Kompleksowy zakres pomocy w nieprzewidzianych zdarzeniach w życiu codziennym. Obejmuje ubezpieczenia: Pomoc ZDROWIE, Pomoc DOM, Pomoc TELEFON i KIESZEŃ, Pomoc KOMPUTER i INTERNET, Pomoc SAMOCHÓD.

Kosztuje 24 zł miesięcznie.

Wygodne opłacanie składki

Składkę za ubezpieczenie możesz płacić wygodnie, bo automatycznie.

Może być pobierana z Twojego konta osobistego lub z rachunku karty kredytowej w naszym banku. Możesz też wybrać okres za jaki będzie pobierana - miesiąc, kwartał, pół roku lub też rok.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

W razie zdarzenia zadzwoń do ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 (koszt połączenia wg stawki operatora).

Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szczegóły ubezpieczenia znajdziesz w broszurze informacyjnej.

Jak kupić ubezpieczenie?

Na początek zaloguj się do swojej aplikacji. Jeśli jeszcze jej nia masz - pobierz aplikację na swój telefon.

  • image-file

    W dolnym menu aplikacji przejdź do Majątku i zakładki Ubezpieczenia

  • image-file

    Kliknij Ubezpiecz się i Pakiety assistance. Wybierz ubezpieczenie, z którego chcesz skorzystać: Pomoc dla Ciebie lub Pomoc dla Ciebie PLUS.

  • image-file

    Wybierz Kup ubezpieczenie i wypełnij wniosek zgodnie ze wskazówkami na ekranie

  • image-file

    To wszytko! Masz nowe ubezpieczenie. Na mejla dostaniesz od nas dokumenty ubezpieczeniowe i polisę.

Przeczytaj więcej

Na początek zaloguj się do swojej aplikacji. Jeśli jeszcze jej nia masz - pobierz aplikację na swój telefon.

  • image-file

    Jeśli, jesteś już naszym klientem, możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w aplikacji mobilnej - sprawdź jak to zrobić

  • image-file

    Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, odwiedź naszą placówkę

Informacje prawne

Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne

Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ubezpieczony: osoba fizyczna

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc dla Ciebie. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Dokumenty
Jak zgłosić roszczenie?
 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

 
Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia