Działaj, jeśli ktoś ukradł Twoje pieniądze
- Zabezpiecz swoje konto, karty i pieniądze
Jeśli ktoś zalogował się na Twoje dane do aplikacji CA24 Mobile, albo serwisu CA24 eBank
- odinstaluj aplikacje, które zainstalowałeś/zainstalowałaś na polecenie oszustów,
- sprawdź swoje urządzenie programem antywirusowym,
- zablokuj dostęp do aplikacji CA24 Mobile, serwisu CA24 eBank i do infolinii. Jeśli zablokujesz dostęp do infolinii nadal będziesz mógł/mogła zlecić operacje bezpieczeństwa np. zastrzec kartę, ale nie będziesz mógł/mogła zlecić żadnych operacji bankowych i zapytać o swoje produkty,
- przejrzyj listę urządzeń zaufanych i usuń te, które nie są Twoje - zobacz jak.
Jeśli ktoś ukradł Twoją kartę lub poznał jej dane (numer, Twoje imię i nazwisko, kod CVC/CVV)
- zastrzeż kartę - możesz to zrobić w aplikacji CA24 Mobile (tak najszybciej), w serwisie CA24 eBank, albo na infolinii, zobacz jak.
Działaj szybko. Od tego zależy, jakie będą skutki.
- Zgłoś zdarzenie na policję i odbierz zaświadczenie o tym zgłoszeniu. Ten dokument będzie nam potrzebny do analizy Twojego zgłoszenia, a zwłaszcza do reklamacji tzw. transakcji nieautoryzowanej (więcej w punkcie 4.).
- Skontaktuj się z nami
- telefonicznie, pod numerem 19 019 lub +48 71 35 49 009 (z zagranicy i z komórek). Możesz to zgłosić o każdej porze. Nasi doradcy są dostępni przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (koszt wg stawki operatora),
- osobiście w naszej dowolnej placówce.
Nasi doradcy pomogą Ci w zabezpieczeniu konta, albo karty, jeśli miałeś/miałaś z tym trudność. Przyjmą też od Ciebie reklamację - zobacz punkt poniżej.
- Zgłoś nam reklamację, jeśli straciłeś/straciłaś pieniądze, bo ktoś zrobił transakcję na Twoim koncie lub Twoją kartą, bez Twojej zgody tzw. transakcję nieautoryzowaną.
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami
Sprawdź jakOdwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek