Działaj, jeśli ktoś ukradł Twoje pieniądze

  1. Zabezpiecz swoje konto, karty i pieniądze

    Jeśli ktoś zalogował się na Twoje dane do aplikacji CA24 Mobile, albo serwisu CA24 eBank

    • odinstaluj aplikacje, które zainstalowałeś/zainstalowałaś na polecenie oszustów,
    • sprawdź swoje urządzenie programem antywirusowym,
    • zablokuj dostęp do aplikacji CA24 Mobile, serwisu CA24 eBank i do infolinii. Jeśli zablokujesz dostęp do infolinii nadal będziesz mógł/mogła zlecić operacje bezpieczeństwa np. zastrzec kartę, ale nie będziesz mógł/mogła zlecić żadnych operacji bankowych i zapytać o swoje produkty,
    • przejrzyj listę urządzeń zaufanych i usuń te, które nie są Twoje - zobacz jak.

    Jeśli ktoś ukradł Twoją kartę lub poznał jej dane (numer, Twoje imię i nazwisko, kod CVC/CVV)

    • zastrzeż kartę - możesz to zrobić w aplikacji CA24 Mobile (tak najszybciej), w serwisie CA24 eBank, albo na infolinii, zobacz jak.

    Działaj szybko. Od tego zależy, jakie będą skutki.

  2. Zgłoś zdarzenie na policję i odbierz zaświadczenie o tym zgłoszeniu. Ten dokument będzie nam potrzebny do analizy Twojego zgłoszenia, a zwłaszcza do reklamacji tzw. transakcji nieautoryzowanej (więcej w punkcie 4.).
  3. Skontaktuj się z nami
    • telefonicznie, pod numerem 19 019 lub +48 71 35 49 009 (z zagranicy i z komórek). Możesz to zgłosić o każdej porze. Nasi doradcy są dostępni przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (koszt wg stawki operatora),
    • osobiście w naszej dowolnej placówce.

    Nasi doradcy pomogą Ci w zabezpieczeniu konta, albo karty, jeśli miałeś/miałaś z tym trudność. Przyjmą też od Ciebie reklamację - zobacz punkt poniżej.

  4. Zgłoś nam reklamację, jeśli straciłeś/straciłaś pieniądze, bo ktoś zrobił transakcję na Twoim koncie lub Twoją kartą, bez Twojej zgody tzw. transakcję nieautoryzowaną.

    Przejdź do zgłoszenia reklamacji

Skontaktuj się z nami

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia