Kolejny rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni w rankingu, który skupia się na jakości obsługi klienta. Tym razem w trzech kategoriach. Ponadto 17 naszych placówek otrzymało indywidualne wyróżnienia.
Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Podstawowym celem projektu jest budowanie satysfakcji klienta i ciągłe podnoszenie standardów, które w badaniu sprawdzają realni klienci. Dodatkowo weryfikacji podlega sprawność i przyjazność procesów zakupu podstawowych produktów bankowych zarówno w placówce jak i kanałach zdalnych oraz jakość serwisu i zadowolenie klienta na etapie obsługi posprzedażowej.
Bank Credit Agricole otrzymał wyróżnienia w trzech kategoriach:
- Najlepsza Obsługa Hipoteczna w placówce
- Najlepsza Zdalna Obsługa Hipoteczna
- Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych
Poza docenieniem najlepszych banków Instytucja Roku nagradza także jakość obsługi klienta w poszczególnych placówkach bankowych, które w ciągu roku rywalizują o tytuł "Najlepszej placówki bankowej w Polsce". W tej edycji aż 17 naszych placówek otrzymało tytuł "Najlepszej placówki bankowej w Polsce".