Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank?
Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje:
Pierwszy poziom blokady - blokujemy dostęp do CA24 eBank po pięciokrotnym wprowadzeniu niepoprawnych danych logowania. Możesz wtedy odblokować dostęp:
- w aplikacji CA24 Mobile:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
- Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
- Kliknij Aktywuj dostęp i postępuj zgodnie z instrukcjami
- przez zmianę hasła na stronie do logowania do CA24 eBank
- w naszej placówce bankowej
- kontaktując się z nami
Drugi poziom blokady - ponownie zablokujemy dostęp do CA24 eBank, jeżeli zablokujesz dostęp, potem odblokujesz go, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 5 niepoprawnych prób logowania. Wtedy możesz odblokować dostęp tylko w placówce bankowej.