Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
175 opinii
Opinie naszych klientów
Sandro, dziękujemy za Twoją wizytę. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy! Michał
Grażyno, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Jestem wieloletnia klientką banku i nie zamieniłabym go na żaden innym bardzo miłe Panie które zawsze pomogą , dodatkowo świetna aplikacja i konto
Barbaro, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał
Obsługa banku Credit -Agricole w Jędrzejowie odmawia wypłacania gotówki w kasie banku. Kieruje do bankomatu, nawet przy kwotach znacznie przewyższających limit. Ironiczny komentarz kasjerki " trzeba naród edukować" Gdybym chciał zwiększenia limitu, to bym o to poprosił. Pani blondynce na kasie dobrze by zrobiła edukacja w dziedzinie kultury obsługi. Odmawia też przyjmowania wpłat gotówkowych kierując klientów do wpłatomatu z czym często sobie nie radzą . W styczniu tego roku chciałem złożyć polecenie przelewu na 55.000 zł a pani w kasie " może pan przelew z domu zrobi? Podniosę panu limit" Nie traktujcie ludzi jak idiotów którzy nie wiedzą czego chcą. Kultura pracy tej placówki pozostawia wiele do życzenia. Ja z waszych usług zrezygnuję i udostępnię opinię innym. z poważaniem : wasz wieloletni klient
Tereso, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Michał
Polecam
Jowito, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny oraz polecenie🤍 Mamy nadzieję, że będziesz pamiętać o nas w przyszłości. Pozdrawiam, Klaudia
Obsługa na najniższym poziomie z możliwych w mojej ocenie zostałem potraktowany niezgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminem Banku. Jako wieloletni klient przez ta jedna wizytę straciłem zaufanie do tego Banku.
Marcinie, bardzo przepraszamy, jeśli nie spełniliśmy twoich oczekiwań. Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Joanna
Polecam bank
Marianie, dziękujemy za wysoką notę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał