Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00
Wt.: 11:00-18:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
207 opinii
Opinie naszych klientów
Świetna obsługa . Polecam państwu
Dominiko, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Bardzo miła, szczegółowa i profesjonalna obsługa. Dziękuję.
Beato, cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał
Pan bardzo uprzejmy obsługiwał jako jedyny wszystkich pozdrawiam
Konradzie, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką notę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Abstrahując od tego konkretnego oddziału, który także pozostawia wiele do życzenia, ten bank to jakieś totalne nieporozumienie. Blokuje pieniądze wpłacone we wpłatomacie, w historii rachunku wpłata odnotowana, saldo dodatnie. A środki na rachunki ZERO. Okazało się , że bank wprowadza jakąś wewnętrzna blokadę i trzeba wypełnić jakąś tam ankietę, o której zero informacji w aplikacji mobilnej. DNO !!
Jacku, jako bank jesteśmy zobowiązani do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego i zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne. Taki obowiązek nakłada na nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 33, 34, 41. Ustawa z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Joanna
Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Pracownicy banku mimo prośby o pomoc potraktowali tak, że olali cała tą sytuację, nie polecam tego banku i bankomatu który ciągle się zacina
Piotrze, bardzo przepraszamy, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Skontaktuj się z nami, aby wyjaśnić tę sytuację. Joanna
Placówka w Kielcach przy ul. Sienkiewicza. Totalne nieporozumienie i Panie pracujace tam za karę.... Odmówiono mi przyjęcia i wymiany podartego banknotu, tłumacząc, że może zrobić to jedynie Narodowy Bank Polski. Tam na miejscu dostałam informację, że każdy bank ma taki obowiązek tylko jest to dla nich dodatkową praca. Dodatkowo starsza Pani przedemna była straszona, że jeżeli nie założy aplikacji na telefonie to nie wypłaca jej pieniędzy następnym razem. Bo tylko przez aplikację będzie mogła potwierdzić wykonanie transakcji. Dramat ..... Niestety zera dać nie można
Doroto, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał