Contact Center
Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy Cię w realizowaniu Twoich umiejętności i mocnych stron w naszym zespole. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą.
Co oferujemy:
- Umowę o pracę, pierwszą umowę podpisujemy od razu na 6 miesięcy
- Wsparcie na starcie – przygotujemy Cię do pracy, opracowaliśmy specjalny program szkoleniowy dzięki, któremu łatwiej wdrożysz się w zadania
- Wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce awansów - możliwość awansu już po pierwszych 3 miesiącach współpracy
- Możliwość Pracy hybrydowej po pierwszych 3 miesiącach pracy
- Elastyczny grafik, pracujemy 7 dni w tygodniu
Zastanawiasz się czy to oferta dla Ciebie? Napisz do nas na adres e-mail: rekrutacjaCC@credit.agricole.pl - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Kogo szukamy:
Cenimy ludzi za to jacy są. Nasze Contact Center jest przyjaznym i pełnym szacunku miejscem pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę. To dobra praca dla:
- Ludzi zaangażowanych i komunikatywnych,
- Chętnych do pomocy i szukania rozwiązań,
- Chętnych do zdobywania nowej wiedzy
- Otwartych na wymianę wiedzy i doświadczeń.
Zadania
Contact Center Credit Agricole to wiele miejsc, ludzi i zadań.
Mamy obecnie wiele różnych działów, a zadania, które realizują to między innymi:

- Zapewnienie całodobowej obsługi naszych klientów na najwyższym poziomie. Rozwój i optymalizacja serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego oraz tekstowego, jak również obsługa płatności internetowych i doładowań telefonów, sprzedaż produktów i usług naszego banku,
- Obsługa klienta za pośrednictwem video czata,
- Monitoring, analiza i wsparcie kierunków rozwoju nowych technologii w obszarze finansów,
- Rozwój i optymalizacja serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego oraz tekstowego, jak również obsługa płatności internetowych i doładowań telefonów.
Contact Center banku Credit Agricole można porównać do omnikanałowego centrum dowodzenia. Dzieli się na trzy departamenty. Departament Obsługi Klienta, który zajmuje się kompleksową i całodobową obsługą Klienta, a dodatkowo obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych takich jak chat live, e-mail, obsługa kanału social media. Departament Sprzedaży, który obsługuje kampanie przychodzące i wychodzące oraz dba o obsługę sprzedażową i posprzedażową. Trzeci obszar to Centrum Wsparcia Operacyjnego, zajmujące się raportowaniem pracy, jakością i zwiększaniem efektywności operacyjnej.
Co zyskasz
Opieka medyczna LuxMed
Opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich z dostępem do lekarzy specjalistów, pakietu stomatologicznego.
Ścieżki rozwoju
Contact Center to idealne miejsce na start swojej pracy w banku.
Program Multisport
Tysiące obiektów sportowych, wiele aktywności do wyboru.
Zniżka na studia w WSB
Skorzystaj ze zniżki firmowej na studia magisterskie i podyplomowe.
Refundacja okularów
Zwracamy do 400 zł na zakup okularów korygujących do pracy z monitorem.
Wsparcie finansowe
Wsparcie finansowe i bezzwrotna pomoc pieniężna oraz dofinansowanie do wypoczynku.
Ubezpieczenie
Ubezpieczenie grupowe w ALLIANZ.
Nowoczesne biuro
Nasze biuro zlokalizowane jest w centrum Wrocławia, do którego łatwo dojedziesz ulubionym środkiem transportu.
Proces rekrutacji
Sprawdź nasze obecne oferty pracy, uzupełnij formularz rekrutacyjny i wyślij mam swoje CV.
Zapoznamy się z Twoją aplikacją i sprawdzimy, czy Twój profil odpowiada potrzebom na danym stanowisku.
Zadzwonimy do Ciebie, aby lepiej Cię poznać i opowiedzieć o stanowisku.
Niezależnie od decyzji, udzielimy Ci informacji zwrotnej.
Onboarding
Badania medycyny pracy
Pierwszy dzień
Pierwsze tygodnie
Wsparcie buddy’ego i samodzielna prac
