Jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank?
Dostęp do serwisu CA24 eBank możesz odblokować na kilka sposobów.
Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:
Pierwszy poziom blokady - blokujemy dostęp do CA24 eBank po pięciokrotnym wprowadzeniu niepoprawnych danych logowania. Możesz wtedy odblokować dostęp:
- w aplikacji CA24 Mobile: zobacz jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank w aplikacji CA24 Mobile
- w serwisie CA24 eBank:
- Na stronie logowania do serwisu CA24 eBank wybierz Pomoc w logowaniu i kliknij Zmiana hasła
- Uzupełnij wymagane pola i kliknij Dalej
- Na numer telefonu, który podałeś/podałaś dostaniesz SMS z hasłem tymczasowym
Treść SMS:
Zmiana hasla do CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
- Kliknij Przejdź do logowania i zaloguj się do serwisu CA24 eBank - wprowadź Twój identyfikator (lub alias) i hasło tymczasowe z SMS-a
- Nadaj nowe hasło do logowania:
- w polu Obecne hasło wpisz jeszcze raz hasło tymczasowe z SMS-a
- w polu Nowe hasło wpisz swoje nowe indywidualne hasło przy pomocy, którego będziesz się logować do naszego serwisu
- w polu Potwierdź nowe hasło wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
- Kliknij Dalej i zatwierdź operację sposobem autoryzacji, który wybrałeś/wybrałaś
- Gotowe!
Drugi poziom blokady
Po pięciokrotnym wpisaniu błędnych danych, nakładamy blokadę 2 poziomu. Robimy to wtedy, gdy miałeś/miałaś blokadę 1 poziomu, odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 5 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji musisz odwiedzić naszą placówkę.