Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja 17.11, godz. 14:15]

Można już w pełni zarządzać kartami w apce i CA24 eBank.

***

[Aktualizacja 17.11, godz. 08:02]

Możesz już bez przeszkód płacić kartą i wypłacać gotówkę z bankomatu. Potrzebujemy jeszcze chwilę, żeby w aplikacji lub CA24 eBank można było nadać kod PIN przy aktywacji karty lub zmienić go, a także odblokować kartę lub zmienić limity autoryzacyjne karty. Nie dodasz także karty do Google Pay / Apple Pay. Prosimy o cierpliwość.

***

Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (16/17 listopada) od 22:00 do 8:00 mogą pojawić się utrudnienia w korzystaniu z naszych kart. Aplikacja i CA24 eBank będą dostępne.

Kartami będzie można płacić, wypłacać pieniądze z bankomatu. Jednak transakcje będziemy realizować na podstawie salda z soboty 16 listopada. Jeśli planujesz większe wydatki w sklepach stacjonarnych lub wypłatę gotówki w sobotę w nocy, wpłać pieniądze na konto lub spłać kartę kredytową przed weekendem.

W tym samym czasie nie zapłacisz kartą w internecie, jeśli transakcja wymaga silnego uwierzytelnienia - potwierdzenia jej w CA24 Mobile lub z wykorzystaniem kodu 3D Secure.

Dodatkowo nie nadasz kodu PIN przy aktywacji karty ani nie zmienisz go w CA24 eBank czy apce. Nie dodasz także karty do Google Pay / Apple Pay. Jeśli masz nową kartę, aktywuj ją w apce lub w CA24 eBank - przed weekendem.

Dodatkowo w sobotę 23 listopada, od 2:00 do 21:00 kantor w aplikacji będzie niedostępny.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.