Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-18:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
89 opinii
Opinie naszych klientów
Tragedia co za Bank wiecznie mają jakieś problemy
Beato, dziękujemy za Twoją wizytę, przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiem się, co możemy poprawić. Klaudia
Bardzo długi czas oczekiwania
Tadeuszu, dziękujmy za wizytę i podzielenie się opinią. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania. Michał
Wpłatomat dno jak ważna wpłata awaria
Danielu, przepraszamy za niedogodności. Joanna
Najlepsza obsługa bankowa jaką miałam
Emilio, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Brak profesjonalizmu.
Waldemarze, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Edwardzie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał
Traktują klienta jak za czasów PRL, przychodzisz do placówki w Legnicy przy ul. Fabrycznej i odbijasz się od drzwi, z kartą "dziś nieczynne" (02-01-2024), lub w kolejnym podejściu, że dziś "pracujemy do 16.30" (04-01-2024), bez żadnego powiadomienia, choćby sms o zmianie godzin otwarcia, a system bankowy pozwolił zarezerwować wizytę z rezerwacją wypłaty gotówki w przedziale 15-18, na stronie żadnej informacji o zmianie godzin otwarcia, a Panie nawet nie raczyły wyjść i wyjaśnić cokolwiek, choć siedziały w środku. Żenada. Kontakt z infolinią kolejna porażka, po wysłuchaniu regułek, tekstu po ukraińsku i kontaktu z wirtualnym doradcą, który nie rozumie co się do niego mówi, miał być kontakt z "rzeczywistym" doradcą, ale nie, rozłącza połączenie i tak 3 razy ...
Andrzeju, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką notę. Michał