Placówka bankowa Fabryczna 3, Legnica

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

4.01 i 5.01.2024 placówka czynna do godziny 16:30


Opinie naszych klientów

avatar

Beata Ł

15.04.2024

Tragedia co za Bank wiecznie mają jakieś problemy

Odpowiedź:

20.04.2024

Beato, dziękujemy za Twoją wizytę, przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiem się, co możemy poprawić. Klaudia

avatar

tadeusz pieczynski

15.04.2024

Bardzo długi czas oczekiwania

Odpowiedź:

18.05.2024

Tadeuszu, dziękujmy za wizytę i podzielenie się opinią. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania. Michał

avatar

Daniel Zygmunt

26.03.2024

Wpłatomat dno jak ważna wpłata awaria

Odpowiedź:

10.04.2024

Danielu, przepraszamy za niedogodności. Joanna

avatar

EMILIA GÓRSKA

01.03.2024

Najlepsza obsługa bankowa jaką miałam

Odpowiedź:

14.03.2024

Emilio, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

avatar

WALDEMAR PANASEWICZ

20.02.2024

Brak profesjonalizmu.

Odpowiedź:

10.04.2024

Waldemarze, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Edward Malinowski

19.02.2024

Odpowiedź:

20.02.2024

Edwardzie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

avatar

Ewelina

05.01.2024

Traktują klienta jak za czasów PRL, przychodzisz do placówki w Legnicy przy ul. Fabrycznej i odbijasz się od drzwi, z kartą "dziś nieczynne" (02-01-2024), lub w kolejnym podejściu, że dziś "pracujemy do 16.30" (04-01-2024), bez żadnego powiadomienia, choćby sms o zmianie godzin otwarcia, a system bankowy pozwolił zarezerwować wizytę z rezerwacją wypłaty gotówki w przedziale 15-18, na stronie żadnej informacji o zmianie godzin otwarcia, a Panie nawet nie raczyły wyjść i wyjaśnić cokolwiek, choć siedziały w środku. Żenada. Kontakt z infolinią kolejna porażka, po wysłuchaniu regułek, tekstu po ukraińsku i kontaktu z wirtualnym doradcą, który nie rozumie co się do niego mówi, miał być kontakt z "rzeczywistym" doradcą, ale nie, rozłącza połączenie i tak 3 razy ...

avatar

Andrzej Stępień

12.12.2023

Odpowiedź:

14.12.2023

Andrzeju, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką notę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Konto wielowalutowe – praktyczne wskazówki i korzyści

Załóżmy, że znajdujesz się w tętniącej życiem kawiarni w Paryżu, a kelner przynosi rachunek. Wyciągasz kartę i płacisz, nie martwiąc się o przewalutowania ani dodatkowe opłaty. A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online i otrzymujesz płatności od klientów z różnych stron świata – wszystko to na jednym, łatwym w zarządzaniu koncie. To właśnie możliwości, które oferuje konto wielowalutowe. Podpowiadamy, jak je założyć i dlaczego warto to zrobić! Więcej
 

Jak oszczędzać na letnich imprezach i festiwalach?

Lato to czas festiwali i imprez plenerowych, które przyciągają tłumy. Jednak kilkudniowa zabawa pod gwiazdami może szybko uszczuplić nasz portfel. Jak cieszyć się letnimi atrakcjami, nie nadwyrężając zbytnio domowego budżetu? Dzięki naszym patentom na oszczędzanie przekonasz się, że finansowa świadomość często idzie w parze z ekologicznym podejściem. Więcej

Najpopularniejsze kierunki wakacyjne na rok 2024

Dokąd wybrać się na wakacje w 2024 roku? Sprawdź nasze propozycje! Niezależnie od tego, czy preferujesz popularne wakacyjne destynacje, czy mniej znane, spokojniejsze zakątki, każda z tych lokalizacji ma coś wyjątkowego do zaoferowania. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia