Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 10:00-18:00
Śr.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
85 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Jestem zachwycona obsługą Pani Beatki. Miło, profesjonalnie i fachowo
Doroto, dziękujemy za komplet gwiazdek w opinii po ostatniej wizycie :) Miło nam, że doceniasz naszą pracę. Pani Beacie na pewno będzie miło :) Pozdrawiam, Michał
Wizyta w placówce przebiegła pomyślnie bardzo szybko i sprawnie. Jestem zadowolona. Pani Beata bardzo miła i pomocna, zawsze pomoże bez problemu. Serdecznie polecam.
Anito, cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał
Krzysztofie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam, Michał
Wszystko jest OK!
Grzegorzu, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką notę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał
Bardzo jestem zadowolony z obsługi przez Panią Martę Jabłońską. Profesjonalizm i kultura osobista. Szybko i sprawnie pomogła załatwić wszystkie formalności. Polecam bank a w szczególności Panią Martę.
Michale, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Bardzo miła i sprawna obsługa. Najczęściej korzystam z opieki ze strony Pani Beaty Łukasiewicz. Mimo, że spłaciłem już kredyt zaciągnięty w Banku CA, nadal mam zamiar pozostać klientem tego Banku.
Jerzy, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Ostrożnie na schodach wejściowych.
Dziękujemy za Twoją wizytę. Czy możemy prosić o rozszerzenie opinii o opis sytuacji, jaka Cię spotkała? Na co powinniśmy zwrócić uwagę, aby inni klienci nie mieli podobnych problemów? Przepraszamy za niedogodności. Michał