Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.0
117 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Jak zawsze miła i profesjonalna obsługa. Dziękuję
Marietto, dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że tak wysoko oceniasz naszą placówkę. Zuzanna
Jestem Klientem tego Banku od wielu lat. Obsluga w placowce super. Milo, kompetentnie, sprawnie. Nic dodac nic ujac.
Marcinie, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm i jesteś z nami tak długo :) Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Moja pierwsza wizyta w banku podczas zakładania konta była umówiona na konkretną godzinę-super pomysł . Obsługa przez pana Wiesława była na bardzo wysokim poziomie . Ten doradca przekazał mi wszystkie istotne informacje dotyczące promocji oraz funkcjonowania konta . Sympatyczny i bardzo uprzejmy . Polecam tą placówkę przy KEN 36 oraz pracującego tam pana Wiesława
Doroto, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Pozdrawiam, Michał
Miła, profesjonalna obsługa
Hanno, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką notę. Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam, Michał
Profesjonalna, uprzejma i sympatyczna obsługa w placówce przez Pana Wiesława.
Emilianie, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał
Przemiła obsługa i świetna atmosfera. Profesjonalne podejście do klienta i dokładne zbadanie potrzeb. Zdecydowanie polecam Pana Wiesława Tłomaka ! Świetny wzór doradcy.
Marcinie, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Panu Wiesławowi miło będzie zapoznać się z Twoimi słowami. Michał
Obsługa sprawna, pracownik uprzejmy.
Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
To skandal ze przy zamykaniu rachunku zadacie fizycznego dowodu osobistego i nie uznajecie mdowodu tak jak wszystkie inne instytucje. Pracownik placowki wlasnie mi odmowil zamkniecia rachunku bez fizycznego dowodu bo musi zrobic jego skan? Serio? Przy zamykaniu rachunku skan? Okazalo sie ze skan dowodu ktory byl w systemie po zalozeniu rachunku zniknal. I to ja musze wracac do domu, i jeszcze raz jechac do banku z dowodem fizycznym, marnujac swoj czas, bo maja wewnetrzne procedury (mimo mojej prosby nie otrzymalem wgladu w te procedury), zupelnie nierynkowe i nieklienckie.