Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Śr.: 10:00-17:00
Czw.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
160 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Placówka w Żyrardowie, a w szczególności Pan Bartek są rewelacyjni - załatwili moją sprawę, zawsze mogę liczyć na pomoc, same pozytywy. Panie Bartku, dziękuję - świetna robota!
Iwono, dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał
Serdecznie dziękuję za pomoc w załatwieniu sprawy Panu Bartłomiejowi Saksonowi.
Krystyno, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam, Michał
Wyjatkowo profesjonalna i pomocna obsluga klienta Same superlatywy
Joanno, dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za docenienie naszych pracowników. Polecamy się na przyszłość. Zuzanna
dziękuję za pomoc
Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania, Joanno. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Jestem bardzo zadowolona z obsługi pracownika banku Credit Agricole w Żyrardowie Pana Bartłomieja Saksona.
Heleno, dziękujemy za wysoką notę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Pozdrawiam, Michał
Polecam ta placówkę. Super obsługa i super Pani Dyrektor
Danielu, dziękujemy za wysoką notę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Michał
Super doradzca
Agnieszko, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie profesjonalizm swojego doradcy :) Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał
Pani doradca wcale nie pomaga a jeszcze celowo wprowadza ludzi w błąd
Katarzyno, przykro nam jeżeli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Odezwij się do nas w wiadomości na Facebooku - z chęcią wyjaśnimy Twoją sytuację. Klaudia