Placówka bankowa Generała Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 2A, Ostrołęka

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-17:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Iwona Bralska

12.05.2024

Odpowiedź:

17.05.2024

Iwono, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Sebastian Jackowski

11.04.2024

Rzetelna i szybka obsługa klienta

Odpowiedź:

11.04.2024

Sebastianie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Wojtek Turowski

02.04.2024

Wszystko cool 👍

Odpowiedź:

03.04.2024

Wojciechu, dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Jan Szymczyk

02.04.2024

Pani Monika to profesjonalista potrafi doradzić trudne rozwiązania

Odpowiedź:

03.04.2024

Janie, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

Emi Emi

13.02.2024

Brak kompetencji, brak chęci pomocy. Przykro mi, że trafiłam na takich pracowników banku. Nikt nie potrafi wyjaśnić pewnych kwestii.

Odpowiedź:

13.04.2024

Dziękuję za Twoją wizytę i opinię. Przykro mi, jeśli obsługa w naszej placówce była mniej niż profesjonalna. Brak chęci pomocy nie mieści się w naszych standardach dotyczących obsługi klienta. Czy Twoja sprawa została od czasu zgłoszenia rozwiązana? Jeśli nie - proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Zostaw numer kontaktowy - oddzwonimy. Michał

avatar

Tomasz Derulski

09.01.2024

Odpowiedź:

19.01.2024

Tomaszu, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Jachi Games

23.11.2023

Odpowiedź:

24.11.2023

Dziękujemy za ocenę 5/5 😍 Klaudia

avatar

Nikarto Nikarto (Nikarto)

09.09.2023

Brak profesjonalizmu, wiedzy i chęci pomocy. Brak znajomości własnych procedur. Nikt z obsługi nie ma pojęcia co to jest akt poświadczenia dziedziczenia. Nie wiedzą w jaki sposób ogarnąć ubezpieczony kredyt po śmierci kredytobiorcy. Nic nie mogą bo wszystko winna mityczna centrala. Sprawa która powinna być załatwiona w max godzinę, ciągnie się od 7 dni i wygląda, że przez następny tydzień też nie dadzą rady. Wg obsługi najlepiej żeby starsza osoba jeździła po 50 km do nich codziennie , wtedy może o czymś sobie przypomną. Nie polecam ani tego banku ani tym bardziej oddziału.

Odpowiedź:

22.09.2023

Arturze, bardzo przepraszamy. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, abyśmy mogli pomóc. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Konto wielowalutowe – praktyczne wskazówki i korzyści

Załóżmy, że znajdujesz się w tętniącej życiem kawiarni w Paryżu, a kelner przynosi rachunek. Wyciągasz kartę i płacisz, nie martwiąc się o przewalutowania ani dodatkowe opłaty. A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online i otrzymujesz płatności od klientów z różnych stron świata – wszystko to na jednym, łatwym w zarządzaniu koncie. To właśnie możliwości, które oferuje konto wielowalutowe. Podpowiadamy, jak je założyć i dlaczego warto to zrobić! Więcej
 

Jak oszczędzać na letnich imprezach i festiwalach?

Lato to czas festiwali i imprez plenerowych, które przyciągają tłumy. Jednak kilkudniowa zabawa pod gwiazdami może szybko uszczuplić nasz portfel. Jak cieszyć się letnimi atrakcjami, nie nadwyrężając zbytnio domowego budżetu? Dzięki naszym patentom na oszczędzanie przekonasz się, że finansowa świadomość często idzie w parze z ekologicznym podejściem. Więcej

Najpopularniejsze kierunki wakacyjne na rok 2024

Dokąd wybrać się na wakacje w 2024 roku? Sprawdź nasze propozycje! Niezależnie od tego, czy preferujesz popularne wakacyjne destynacje, czy mniej znane, spokojniejsze zakątki, każda z tych lokalizacji ma coś wyjątkowego do zaoferowania. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia