Placówka bankowa Dąbrowskiego 2, Rumia

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Pt.: 09:30-17:00

Śr.-Czw.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Walde Mar

09.05.2024

Mam w tym banku konto firmowe od 10 lat. Gdyby nie to że nie ma czasu na formalności dawno bym się pożegnał. Infolinia nikt nigdy nic nie wie, czeka się co najmniej 20 minut. Byłem w banku osobiście prosiłem o kontakt z doradcą nikt nie zadzwonił, wywołania kontaktu przez stronę www też nie działa. Jak już mam kontakt telefoniczny to się kończy jak na zdjęciu. Jestem na spotkaniu i nawet nikt nie odezwie się ani nie odpisze. D.R.A.M.A.T

avatar

Lesław Drzewiecki

29.04.2024

Jak zwykle fachowo i uprzejmie. Minus jedynie taki , że jedna osoba tylko obsługuje i przez to zawsze jest kolejka .

Odpowiedź:

19.05.2024

Lesławie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania na obsługę. Pozdrawiam, Michał

avatar

Agata

03.04.2024

W piątek 29 marca pracownik placówki odmówił wymiany uszkodzonego banknotu. Odmowa została uargumentowana stwierdzeniem „Nasza placówka jest bezgotówkowa, jeśli chce Pani wymienić banknot należy udać się do oddziału CA w Wejherowie lub do innego banku”. Na pytanie jaki bank w Rumi mógłby takiej wymiany dokonać usłyszałam oschłą odpowiedź „Nie wiem.”. W tym momencie wizyta dobiegła końca. W pobliskim oddziale banku Millennium wymieniono banknot od ręki. Nie stanowiło problemu nawet to, że jest to bank, w którym nie posiadam konta bankowego. Nie ukrywam, że jestem zawiedziona. Wszystkie moje poprzednie wizyty w tej placówce, przebiegały w bardzo sympatycznej atmosferze, a obsługa była profesjonalna. Proszę o wyjaśnienie, czy faktycznie w Państwa interpretacji fakt, że są Państwo placówką bezgotówkową zwalnia Państwa z obowiązku wymiany uszkodzonego banknotu? Czy odmowa była po prostu aktem braku dobrej woli pracownika banku?

avatar

mirka tujaka

21.03.2024

Jestem bardzo zawiedziona. Obsługiwała mnie Pani Karolina. Całkowity brak profesjonalizmu, brak wiedzy o ofercie, brak podstaw obsługi klienta. Wiem, że gdy będę potrzebowała, żeby odwiedzić placówkę będę jak ognia unikać tego niedoświadczonego pracownika. Stanowczo odradzam. Zarzadzającemu oddziałem radzę odesłać Panią Karolinę na szkolenie i dokładnie sprawdzić czy są postępy. Oddział może stracić dobrą reputację, na którą doswiadczona ekipa z pewnością zasłużyła.

Odpowiedź:

10.04.2024

Mirko, dziękujemy za Twoją opinię i bardzo przepraszamy, jeśli nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Zbigniew Zibix

13.02.2024

Super dziękuję

Odpowiedź:

14.02.2024

Zbigniewie, dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

avatar

Krystyna Hapko

08.01.2024

Dzięki konsultantce banku pani Elżbiecie Biegaj szybko i sprawnie załatwiłam swoją sprawę. Zawsze wybieram tę panią, ponieważ jest nadzwyczaj kompetentną osobą i dokładnie, z dużą dozą kultury osobistej, potrafi rozwiązać problem klienta. Życzę swojemu bankowi więcej takich konsultantów.

Odpowiedź:

28.02.2024

Krystyno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Becia Betty

24.11.2023

Odpowiedź:

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę oraz zaufanie❤️ Cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Mariusz Czajkowski

21.11.2023

Odpowiedź:

Mariuszu, dziękujemy za wysoką ocenę :) Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Konto wielowalutowe – praktyczne wskazówki i korzyści

Załóżmy, że znajdujesz się w tętniącej życiem kawiarni w Paryżu, a kelner przynosi rachunek. Wyciągasz kartę i płacisz, nie martwiąc się o przewalutowania ani dodatkowe opłaty. A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online i otrzymujesz płatności od klientów z różnych stron świata – wszystko to na jednym, łatwym w zarządzaniu koncie. To właśnie możliwości, które oferuje konto wielowalutowe. Podpowiadamy, jak je założyć i dlaczego warto to zrobić! Więcej
 

Jak oszczędzać na letnich imprezach i festiwalach?

Lato to czas festiwali i imprez plenerowych, które przyciągają tłumy. Jednak kilkudniowa zabawa pod gwiazdami może szybko uszczuplić nasz portfel. Jak cieszyć się letnimi atrakcjami, nie nadwyrężając zbytnio domowego budżetu? Dzięki naszym patentom na oszczędzanie przekonasz się, że finansowa świadomość często idzie w parze z ekologicznym podejściem. Więcej

Najpopularniejsze kierunki wakacyjne na rok 2024

Dokąd wybrać się na wakacje w 2024 roku? Sprawdź nasze propozycje! Niezależnie od tego, czy preferujesz popularne wakacyjne destynacje, czy mniej znane, spokojniejsze zakątki, każda z tych lokalizacji ma coś wyjątkowego do zaoferowania. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia