Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Pt.: 09:30-17:00
Śr.-Czw.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
261 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Mam w tym banku konto firmowe od 10 lat. Gdyby nie to że nie ma czasu na formalności dawno bym się pożegnał. Infolinia nikt nigdy nic nie wie, czeka się co najmniej 20 minut. Byłem w banku osobiście prosiłem o kontakt z doradcą nikt nie zadzwonił, wywołania kontaktu przez stronę www też nie działa. Jak już mam kontakt telefoniczny to się kończy jak na zdjęciu. Jestem na spotkaniu i nawet nikt nie odezwie się ani nie odpisze. D.R.A.M.A.T
Jak zwykle fachowo i uprzejmie. Minus jedynie taki , że jedna osoba tylko obsługuje i przez to zawsze jest kolejka .
Lesławie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania na obsługę. Pozdrawiam, Michał
W piątek 29 marca pracownik placówki odmówił wymiany uszkodzonego banknotu. Odmowa została uargumentowana stwierdzeniem „Nasza placówka jest bezgotówkowa, jeśli chce Pani wymienić banknot należy udać się do oddziału CA w Wejherowie lub do innego banku”. Na pytanie jaki bank w Rumi mógłby takiej wymiany dokonać usłyszałam oschłą odpowiedź „Nie wiem.”. W tym momencie wizyta dobiegła końca. W pobliskim oddziale banku Millennium wymieniono banknot od ręki. Nie stanowiło problemu nawet to, że jest to bank, w którym nie posiadam konta bankowego. Nie ukrywam, że jestem zawiedziona. Wszystkie moje poprzednie wizyty w tej placówce, przebiegały w bardzo sympatycznej atmosferze, a obsługa była profesjonalna. Proszę o wyjaśnienie, czy faktycznie w Państwa interpretacji fakt, że są Państwo placówką bezgotówkową zwalnia Państwa z obowiązku wymiany uszkodzonego banknotu? Czy odmowa była po prostu aktem braku dobrej woli pracownika banku?
Jestem bardzo zawiedziona. Obsługiwała mnie Pani Karolina. Całkowity brak profesjonalizmu, brak wiedzy o ofercie, brak podstaw obsługi klienta. Wiem, że gdy będę potrzebowała, żeby odwiedzić placówkę będę jak ognia unikać tego niedoświadczonego pracownika. Stanowczo odradzam. Zarzadzającemu oddziałem radzę odesłać Panią Karolinę na szkolenie i dokładnie sprawdzić czy są postępy. Oddział może stracić dobrą reputację, na którą doswiadczona ekipa z pewnością zasłużyła.
Mirko, dziękujemy za Twoją opinię i bardzo przepraszamy, jeśli nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna
Super dziękuję
Zbigniewie, dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Dzięki konsultantce banku pani Elżbiecie Biegaj szybko i sprawnie załatwiłam swoją sprawę. Zawsze wybieram tę panią, ponieważ jest nadzwyczaj kompetentną osobą i dokładnie, z dużą dozą kultury osobistej, potrafi rozwiązać problem klienta. Życzę swojemu bankowi więcej takich konsultantów.
Krystyno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę oraz zaufanie❤️ Cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Mariuszu, dziękujemy za wysoką ocenę :) Joanna